טוב.כן תכעסו היה לי קשה.באמת קשה לי לרשום את הסיפור כי אני לא מרוצה משום דבר שיוצא אז אני רושמת חמש פעמים עד שיוצא נחמד.המשך בקרוב...מה אומרים הם ישכבו או שהוא יכעס או שהיא.

תהי יפה ותשתקי פרק 29 סוטה!!מאודאחראיותכם בלבד

30/03/2016 8379 צפיות 5 תגובות
טוב.כן תכעסו היה לי קשה.באמת קשה לי לרשום את הסיפור כי אני לא מרוצה משום דבר שיוצא אז אני רושמת חמש פעמים עד שיוצא נחמד.המשך בקרוב...מה אומרים הם ישכבו או שהוא יכעס או שהיא.

"רוזי רוזי רוזי"
גון גלגל את שמי על לשונו המגרה.עני נחתו על חזו הערום.
הלהבה שבתוכי רק צורמת ורוצה יותר.אברי מאכיב לי ואני לא יודעת מה קורה.
"אל תקרא לי ככה."
לחשתי בכעס כשהדמעות התסכול יורדות על לחיי.לבי פועם בחוזקה רוצה רק לקרוע ממני את המכנסיים אך המוח שלי שולט כרגע ומתעלם מהלב שלי.
"איך?.רוזי?,"
שאל בארסיות מתקרב אלי.מראה לי עד כמה אני כנועה אליו.
אך אנ לא נכנעת הבכי שלי לא מכנע אלה מתסכול.
בצעדים מהירים גופו נפגש עם גופי.
גופי נפגש בקיר ורגלו נכנסת בין רגלי,מפעילה לחץ על אברי.
ידיו מחזיקות את ידי מרימות כול אחת לצד ראשי.
ראשי נחבט חבטה קלה בקיר,נשימה עמומה יצא מפי ונשמע כמו גניחת כאב.
רגלו החלה לזוז על תחתוני התחרה השחורים שאנה חייבה אותי להשים,הרגשתי רטיבות וגלים מעיקים בכול גופי.
נשיקותיו הרטובות נחו על צווארי,עני נעצמות כשרגלו זזה.הישבן שלי מתקבץ בכול פעם שהזיז את רגלו.
נשכתי את שפתי התחתונה רוצה שהלהבה בתוכי רק תכבה אך היא רק מתעצמת.
הדמעות יורדות להן בשקט כשעיניו נחות על פניי חוקרות אותי.

פקחתי את עני נפגשת בים הקפוא שנמצא שם.רוצה לדעת עוד אך רגלו מסיחה את דעתי.
"גון די"
לחשתי.מרגישה שזה יותר מידי.
"די מה?"
לחש נושך את אוזני משחרר את ידי.ומניח את כפות ידיו הגדולות והגבריות על יריכי.
מעלה יותר את השמלה שלי,גורם לתחתוני להראות לעין.
עצמתי את עני כשהוריד את רגלו מאברי,שחררתי נשימה הקלה וכאב כע זה הרגיש כול כך טוב.
כשבאתי לרדת ממנו ולשנואות אותו יותר אצבעותיו נכנסו לתחתוני מלטפות את קפלי העדינים.
עני הביטו בפניקה בכול מקום בחדר.
הלהבה רק שרפה את ראותי.לא יכולתי לנשום או למחות.
ידו השנייה מסובבת את פני אליו.מפגישה את שפתיינו.
לשונו נכנסת ללא אישור מראה לי שאני הכנועה פה ושאין לי זכות דיון.מראה לי שאני רק שלא ואין לי למה להתנגת.
"מפלצת"
גנחנתי כשהאצבע הארוכה שלו ליטפה אותי יותר מחוזקה.
שיניו של גון נשכו בחוזקה את שפתיי התחתונה,מוצצות את הדם שנזל.
צפורניי נכנסנו בידו שמלטפת את אברי.היא כול כך גדולה וחמה ומחוספסת.
האצבע שלו נכנסת לתוכי,גורמת לי להוציא גניחה מבוהלת.
"ששש רוזי ששש"
לחש לאוזני.מלקק אותה שוב יודע מה זה עושה לי.
"תפסיק לקרוא לי ככה."
לחשתי ללחי המחוספסת שלו מרגישה איך רגלי נהפכות לג'לי ואיך הזעה בגבי רק מתגברת.השמלה לוחצת על חזי לא נותנת לי לנשום.רציתי רק שהוא יקרע אותה ממני ויקח אותי.
אצבע שםו יצא ממני ונכנסת שוב בזהירות ובעדינות גורמת לעני להעצם ולגרלי לרעוד,שמתי את כף ידי השנייה על כתפו מחפשת על מה להשען.
"תפסיק את מה שאתה עושה"
לחשתי לפיו הלח,הרגישה איך צפורניי כבר מכאיבות לו.
"להפסיק?"
לחש בזלזול מכניס עוד אצבע,גורם לי לנגוח בכאב ולשריפה בגופי לשרוף אותי עד החלק האחרון.
הרגשתי איך לחיי מתלהתות ואיך התחושה החמה שהור גורם לי להרגיש נבנת בבטן בתחתונה שלי.
"בטוח?"
לחש שוב,מכניס ומוציר יותר מהר.גורם לי לתחושה טובה לעבור בעמוד השידרה שלי.
גניחת עונג יצא מפי
"בדיוק מה שחשבתי"
ועני נעצמות מתרכזות מה שהוא עושה לי,פיו יורד לשדי שמעט עלו יותר מידי,הזיפים שלו עוקצים את עורי גורמים לי להצתמרר יותר.
"גון"
גנחתי את שמו רוצה שהוא ימשיך ויפסיק.לא סגורה על עצמי.
"כן רוז?"
לחש מביט בי מפסיק לנוע.קירותי נסגרו על אצבעותיו הארוכות.אני מראה לו שאני רוצה שימשיך ולא יעצור.לא כרגע.הלהבה לאט לאט לא מעיקה עלי.ואני מרגישה משהו טוב מתקרב בבטני.
"כול כך צרה"
לחש ממשיך לנוע.מבין את הרמז שלי.
גניחה קולנית יצא ממני כשקירב את גופי אליו.מקבץ את ישבני בכף ידו.

עצמתי את עני נותנת לתחושה הנעימה והעצומה בבטני להתגבר ולהתפוצץ,הזעה במצחי יצא וגבי שלח רעידות את בוהנות רגלי.כול כך טוב.הלהבה שבתוכי יצא מאוזני.וצעקה של שמו יצא מפי.רגלי רועדות נותנות לתחושה הזאת לעטוף אותי,נותנות לעונג להשתלט.אצבעותיו לא מפסיקות לנוע עד שאני כבר גונחת מכאב.

לאט לאט נשמתי חזרה,פקחתי את עני מביטה בו המומה ואסירת תודה שהלהבה כבר לא נמצאת.

הוא הוציא בזהירות את אצבעותיו מחזיק אותי כאילו ידע שעוד רגע אני אפול.
אצבעותיו עולות לפיו מלקקות את הנוזל הלא מוכר שיצא מתוכי.

עיניו נעצמו וכפות ידיו נחו שוב ברכושנות על מותני מקרבות אותי לאברו הבולט.פיו לחש לאוזני בנחישות.
"כול כך רכה ונעימה,רק בשבילי!רק שלי!את שלי רוז!רוזי!שמעת?"
שאל.
מביט בעני בכעס.
הבטתי בעניו רואה את הרצינות והרכושנות שמעט מדליקה אותי שוב.
עני העיפות בחנו את פניו את לסתו המסורתת ואת עיניו הכחולות.את הזיפים השחורים שלו ואת שערו השחור כפחם.
שמעט נופל על פניו.
"כן אדוני"
לחשתי


תגובות (5)

מזה כן אדוני?! תני לא כאפה ותקפצי מהיאכטה!! הסיפור שלך כן יפה והפרקים מושלים לא משנה מה תגידי

30/03/2016 14:33

    בחיי הצחקת אותי

    30/03/2016 14:35

כזאת אני????????????????

30/03/2016 18:15

מהמם!! תמשיכי

30/03/2016 19:01

תמשיכייי

04/04/2016 12:46
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך