בנות שלום.לא כתבתי כי בקושי היה תגובות הפרק הקודם.וזה העצבי אותי

תהי יפה ותשתקי פרק 30!!להתערסל איתי?

15/04/2016 3853 צפיות 12 תגובות
בנות שלום.לא כתבתי כי בקושי היה תגובות הפרק הקודם.וזה העצבי אותי

גון הוריד את ידיו מגופי,וסובב את גבו הערום אלי.ויוצא מהחדר בסערה.
אצבעותי נגעו בשפתיי הנפוחות מהנשיקות שלו,כף ידי ליטפה את הירך האדומה שלי מאחיזה שלו.עצמתי את עני,נושמת נשימה עמוקה.
הוא נצח שוב.
הורדתי את השמלה מכסה את יריכי ומסדרת את תחתוני,הרגשתי מעט מושפלת.הוא יכל להשאר פה.
לפחות הרגשתי מעט הקלה בבטן אך עדיין הייתי רעבה לדבר שלא ידעתי מה הוא.
הבטתי במראה,רואה את שערי הפרוע.רוצה דקה להרגע אך מרגישה איך נשמתי חונקת אותי.רציתי רק לבכות פשוט לבכות.אין לי מה לעשות.אני מרגישה כול כך חשופה ורגישה שהוא ככה הלך,עלבון השתלט עלי.
הנחתי את ראשי על הכרית הרכה.הדמעות כבר משתחררו.הוא פשוט הורג אותי.
הלב שלי צובט מכאיב לי,עניי שורפות.אני מרגישה שאני נופלת אחרי שהייתי במקום כול כך גבוה.
למה הוא הלך?
חיבקתי את עצמי,מנסה לא לכלך את הכרית עם האיפור שלי,הרמתי את ברכי לחזה מתקבצת.אברי מעט כואב אך זה הדבר האחרון שדאגתי לו.
אני מרגישה שמשהוא נלקח ממני אך לא יודעת מה,ולא יודעת איך בכלל קוראים לזה.רק בספרים קראתי על זה,אבל עדיין לא הבנתי.
אני רק בת 18.
אספתי את שערי ממשיכה לבכות בשקט,לא רוצה להסתכל על עצמי שוב.אני בטח נראת נורא.
הכל כל כך מתלתל אותי עם גון,הוא מתלתל אותי.אני מרגישה מאושרת לרגע אחד ואחרי זה כול כך כאובה.
"רוז"
שמעתי אותו קורא לי,סובבתי את גבי אליו.לא רוצה לדבר איתו,אך יודעת ששוב אין לי בררה!הרי הוא האדון שלי.
הבעל שלי.הוא הבעלים שלי.
"די"
לחשתי כשהרגשתי שעלה על סוף המיטה,כפות ידיו שוב נחות על מותני מקרבות אותי אל החזה שלו.גורמות לגבי להפגש בחזו.אני מרגידה כול כך קטנה לידו.
"תסתכלי עלי"
לחש לאוזני,מלטף את זרועותי החשופות.שוב הצמרמורת עלה לגבי,הגב התחתון שלי הרגיש מעט לחות.שוב מרגיש שהשמלה לוחצת מידי.נשמתי נתקע כששם את שפתיו על צווארי החשוף והרותח ממה שקרה לפי כמה דקות.
גון שם לב שאני לא הולכת להסתובב אלי,שמעתי אותו נאנח בייאוש ומסובב אותי בכוח אליו,גורם לעני לפגוש עניים זועמות.
"מה?"
לחשתי בעצבים.שונאת את התחושה שהוא גורן לי להרגיש.כאב ועונג ביחיד זה כול כך מייסר אותי וכמו שכבר אמרתי מתלתל כול כך.אני עייפה מי זה כבר.
עיניו בחנו את פניו הסמוקות מהבכי ומעוד משהו…
אצבעותיו מנגבות את דמעותיי,עיניו התרכחו,מביטות בי בהבנה.
"למה את בוכה?"
לחש,נשמתו נוגעת בפניי גורמת לרגלי להסגר אוטומטית.
שוב חם לי.
"אתה הלכת."
לחשתי בכאב נושכת את שפתי התחתונה בכאב רוצה לצרוח עליו.רוצה לקרוע את שעריי, רוצה לחבק אותו,רוצה להרוג אותו,רוצה לברוח.פשוט לברוח.אבל נקשרתי אליו יותר מידי.
"אוי רוז"
לחש מחבק אותי,ראשי נח על צווארו.דמעותיי יצאו ללא שליטה.הוא לא יכול ללכת אחרי שגרם לי להרגיש כול כך עונג.
"אני מצטער אבל לא יכולתי להשטלת על עצמי אם הייתי נשאר.כול כך רציתי לאהוב אותך"
לחש.
וגורם לגופי לקפוא.


תגובות (12)

תמשיכי!!!!

15/04/2016 23:04

סיפור יפה המשיכי

15/04/2016 23:11

אל תתרגשי אם אין תגובות אני בטוחה שיש לך המון קוראים ואולי אין להם משתמש.. אני מאוד אוהבת את הסיפור שלך ומחכה כל פרק להמשך
אנסה לרשום תגובות עידוד כדי שתמשיכי.. הכתיבה שלך מהלפת וכל פרק מעניין

16/04/2016 18:42

וואווווווווו תקשיבי אני קוראת חדשה התחלתי את הסיפור היום ופשוט לא יכלתי להפסיק לקרוא אותו!! זה מדהים באמת את כלכך מוכשרת (הלוואי עליי) בבקשה תמשיכי אני פשוט לא יגולה לחכות כדי לקרוא כבר את הפרק הבא ואגב אם אני יכולה לתת לך עצה על הסיפור ניראה לי שזה זמן טוב כל עוד הם ביאכטה והם בסיטואציה כלכך יפה לעשות שכן יקרה בינהם משהו.. ושוב אני יגיד שזה סיפור מדהים ואת חייבת להמשיך

17/04/2016 00:37

פשוט מושלםם!
אני מתה על הסיפורים שלךךך
מחכה להמשך❤️

17/04/2016 03:31

המשךךךךך

17/04/2016 17:39

מושלםםםם תמשיכייייי

19/04/2016 23:07

למה את לא ממשיכה לכתוב בווטפאד ? אני ממש אוהבת את הסיפורים שלך תמשיכי

27/04/2016 11:23

לולה את כותבת כלכך יפה.. הסיפורים שלך הם… קשה לי להסביר את זה.. זה כמו מין מקום מפלט. בבקשה תמשיכי לכתוב אני כבר לא יכולה לחכות לפרק 31!!

28/04/2016 10:25

אה ואל תיקחי תגובות פוגניות ושופטות ללב… את כותבת מהמם!

28/04/2016 10:29

מתי את ממשיכה???

01/05/2016 16:35

יש מישהי שמעתיקה מימך באתר אחר בשם עיר הסיפורים!!
כדי לך לדווח עליה!

28/10/2018 21:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך