כן נטשתי חשבתי שאין קוראות אבל פתאום ראיתי מלא תגובות.הסיפור בווטאפ זה הסיפור של המלאך שלקח את ליבי מישהי רצתה לפרסם אותו שמה ונתתי לה אישור. קראתי איזה תגובה שחממה לי את הלב,אכן כן הסיפורים שלי הם מקום מפלט שלי ואם מישהי רוצה להצטרך אליו אז בכייף. שמונה תגובות אני ממשיכה!

תהי יפה ותשתקי פרק 31 כותנת סטן אדומה ואני שלך!

03/05/2016 3137 צפיות 8 תגובות
כן נטשתי חשבתי שאין קוראות אבל פתאום ראיתי מלא תגובות.הסיפור בווטאפ זה הסיפור של המלאך שלקח את ליבי מישהי רצתה לפרסם אותו שמה ונתתי לה אישור. קראתי איזה תגובה שחממה לי את הלב,אכן כן הסיפורים שלי הם מקום מפלט שלי ואם מישהי רוצה להצטרך אליו אז בכייף. שמונה תגובות אני ממשיכה!

יצאתי מזרועותיו,הירח כבר יורד.והשמש עולה.
הים מתעורר לחיים בדיוק כמו שגופי הרגיש אתמול.
גם לתחייה מהמגע של גון,אני יודעת שאתמול הרגשתי את הקצה של מה שהוא יכול לגרום לי להרגיש אך ישלי רק שאלה אחת.
"אם זה רק קצה המזלג למה זה מתלתל אותי ככה כול פעם?"
שמתי עלי את הסוודר של גון לא שואלת רשות כמו תמיד.רגלי היחפות נוגעות בריצפה הקרה,שערי מתעופף מהרוח של הבוקר.
מעולם לא ראיתי זריחה כול כך יפה,אך תמיד אוהב את השקיע כי החבר הכי טוב שלי בא אחריה.אוי ירח שלי הגעגוע אלייך לא מפסיק.

אני רוצה לתת לגון את עצמי אך אני חוששת.הוא יפיפה וזה כבר נמאס לי להתנהג כמו לדה תמימה.אני רוצה יותר אבל איך?
נכנסתי לחדר ויש הריח של גון עלה לאפי,הריח המסחרר שלו.
פתחתי את המזוודה שארזתי לעצמי מחדש,והוציאתי את הכותונת סטן האדומה ששמרתי.
היא כולה שקופה אפילו לא משאירה מקום לדמיון.ידעתי שזה הזמן רק הייתי צריכה מניע שיגרום לי לעשות זאת.
כן אני מרגישה משהו אל גון,ואני בטוחה שגם הוא.אבל האם ילחם עלי?האם ישמור עלי?.
אני יכולה לתת לו את עצמי אך מה אני אקבל?
אולי עלי לקחת סיכון!
לקחתי את הכותונת מפסיקה לבהות בה.נלחמת בפחד,אני יודעת שאני יפה וגופי יפה.אמא לא הפסיקה ללכת איתי לחדר כושר כדי שיראה כפי שגון רצה.
הורדתי את הסוודר שלו שמה רק את התחתוני הסטן האדומים שלי ששקופים,מעלי שמה את הכותונת שרק מעגלת את החזה שלי וגורמת לפטמותי להתקשות.שוב הלהבה כמה לתחייה בבטני,רגלי רועדות,ואני מוצפת באדרנלין וברגשות.
זה החלטה שלי הפעם לא שלו.
אני רוצה לאהוב אותו.
פתחתי את הדלת של השרותים רואה שכבר השמש יצא,הקרנות החמימות שלה נחות על המיטה שלנו,גון ללא חולצה יושן על הגב וידו מכסה את עניו.הוא לא אוהב את האור של הבוקר,אני יודעת שהוא ער מכיוון שנשמתו לא סדירה יותר.
אוי ירח מזל שאתה לא פה כדי להביט בי.
"גון"
לחשתי מעט בצרידות,עדיין הקןל של הבוקר נשאר לי.
גון זז מעט,מזיז את זרועותיו מסביבו מחפש את גופי,נשכתי את שפתיי התחתונה כשראיתי את שרירי ידיו נבלטים עם כול תנועה שלו.,גון נאנח בחוזקה כשהבין שאני לא לידו בין זרועותיו.
עיניו הכחולות נפקחו,נערו נח עד כתפיו,השיער שחור שמעורר בי קינא כול הזמן.הזיפים שלו כבר גדלו מאתמול בערב.שערות של החזה שלו רק גורמות לחזה שלי להתקשות.אהבתי את מה שראיתי.אך האם הוא אוהב את מה שהוא רואה?
אך ידעתי שהוא שלי.


תגובות (8)

מהמם!!! תמשיכי באלי עוד פרק!!אולי תעשי מרתון?!~פרצוף מתחנן~

03/05/2016 18:21

מושלםםם אני בעד מרתון בבקשה תעשי????

03/05/2016 19:04

את לא מבינה כמה חיכיתי שיצא כבר פרק!!! עקבתי אחרי הסיפור יום יום לבדוק אם כבר עלה פרק וכל כך שמחתי לראות שיצא!!!!! אני פשוט מאוהבת בכתיבה שלך ובסיפורים שלך!!!! מחכה להמשך בהקדם

03/05/2016 22:52

תמשיכיייי מושלם

03/05/2016 23:10

איזה כיף שהעלית עוד פרק!! כמה חיכיתי..

04/05/2016 21:25

אמאא סופסוף תמשיכייייי

07/05/2016 00:15

ייאייייייייי!!! אבל אני עדיין חושבת שהיא צריכה להגיד לג׳ון את כל הסבל שגרם לה

07/05/2016 16:14

תמשיכייי אני במתחח

07/05/2016 16:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך