טאם טאםם יש המשךךך!!ואח תחשבו השסיפור נגמר יש הרבה שאלות פתותחות!!8 תגוהות ממשיכה

תהי יפה ותשתקי פרק 32.רוז-מעט גס

08/05/2016 5388 צפיות 18 תגובות
טאם טאםם יש המשךךך!!ואח תחשבו השסיפור נגמר יש הרבה שאלות פתותחות!!8 תגוהות ממשיכה

גון הרים את ראשו,הים האבוד בעניו קפא כשראה אותי חצית אדומה מביטה בו בתוואה…
"רוז"
לחש,שם את זרועותיו על חזו,מכאן הייתי יכולה לראות איך נשמתו הופכת להיות מהירה,ואת ליבו מאיץ.זה די מחמאי לי!
ראשו שוב הורם אלי לאחר שעצם את עיניו לכמה שניות,כנראה חושב.
הרגשתי מגוחכת.אך משהו בי רצה יותר

רצה אותו.

"רוז"
אמר שוב אך באנחת עונג?או כאב?
"גון"לחשתי אליו רוצה לשאול אותו אם מוצא חן בעיניו הלבוש שלי.
גון קם מהמיטה,יושב בקצה שלה מקרב אותי אליו,הנחתי את כפות ידי בכפות ידיו הגדולות והחזקות,אצבעותיו השתלבו עם אצבעותיי.
עיניי החוששות סרקו את חזו הערום,כמה אהבתי לראות אותו ככה.הוא כול כך יותר.
הוא מלא כריזמה ורגש ועדינות וסבלנות שזה גורם לי פשוט לרצות לחבק אותו.

אגוזלו התחיל לשפשף את פרק כף ידי,שוב הזעה הלחה נחה על צווארי וגבי התחתון,אך עכשיו התחושה שהוא גורם לי מבורכת.

זהו הגיע הזמן!…חשבתי לעצמי.

רקנתי אליו,מניחה את שפתיי על שפתיו הרכות שהרגע קמו משנת ישרים עמוקה,גון שיתף פעולה וקירב את חזו לבטני,הייתי יותר גבוה ממנו.
שחררתי את אחזתי בידיו ושמתי את כפות ידיי על צווארו.מעמיקה את הנשיקה,רוצה לנשק אותו חזק ולשכוח מכול הכאב שהוא גרם לי להרגיש 18 שנה.

הרגשתי שאני נשאבת אליו,אני נשאבת למקום לא ידוע.לא ידעתי מה הצעד הבא שעלי לעשות.זה חדש לי כול כך!

כפות ידיו של גון נחו על ישבני הערום,הוצאתי נשימה מבוהלת אך ידעתי שזה רק ההתחלה,לשונו משחקת עם לשוני,מלטפת אותי.אצבעותיו מוחצות את ישבני וגורמות לי לפתוח את רגלי ולשבת משתי צדדיו.

כפות ידיו של גון עלו לגבי מקרבות אותי אליו,שיניו מקרסמות את שפתיי שרק משתוקקות למגע שלו.

לפתע אחז בשערי ברוכשניות שדי הפתיע אותי,תמיד ידעתי שיש אצלו צד כזה.הרי ידוע שהוא מנהל את המאפיה הכי גדולה בנוי יורק.
הוא אהב את זה זה הרכושניות בודאות.
אך האם אני אהבתי את זה?
בגלל הרכושניות שלו לא זכיתי לצאת.אפילו בחברתו יש כול כל הרבה מאבטחים וצלמים שיש לנו בקושי חופש.אך פה.כשאני נמצאת באור העמום,כשהירח כבר ירד והשמש מעירה את החדר ואת הסדינים,כשזרועותיו מקרבות אותי בחוזקה וכפות ידיו יורדות לחזו המחוטב והיפיפה,כששפתיו נושכות את צווארי הרגיש.שלא זכה לנשיקה אף פעם ממאהב.
אז כן יכול להיות שאני אוהבת את הרכושניות הזאת.

"רוז"
לחש את שמי שוב,זה נשמע כמו מנגינה לאוזני.ידעתי שחא אוכל להפסיק אותו הוא בטוח זה.אך אשקר אם אגיד שלא פחדתי.
שלא פחדתי כלל


תגובות (18)

תמשיכי מהמם

08/05/2016 22:29

ייאייייי!!

09/05/2016 02:29

אני לא בטוחה אבל שאני מחבבת את ג׳ון.. לפעמים הוא חמוד ולפעמים הוא בן יונה

09/05/2016 02:30

מושלם תמשיכי

09/05/2016 07:03

תמשיכי❤

09/05/2016 07:28

וואו כמה זמן חיכיתי להמשךךך
זה מושלם תמשיכי❤

09/05/2016 12:30

מושלם מושלם מושלםם
פליז תמשיכיי!❤️

10/05/2016 01:23

אני כבר מחכה לריב הבא שלהם.. חחח

10/05/2016 02:45

תמשייייכייי

10/05/2016 21:23

מושלםםםם תמשיכי

12/05/2016 13:34

תמשיכי! מושלם! ורציתי לדעת אי אוכל לשלוח לך הודעה? לגבי משהו שרציתי להגיד לך

13/05/2016 12:26

היי, אני קוראת חדשה, וביומיים האחרונים קראתי את כל מה שפרסמת.
אז קודם כל כמה דברים:
1. ממש אהבתי את הסיפור "המלאך שלקח את לבי ושבר אותו" ואני ממש מחכה לאפילוגים שהבטחת! מתי את עושה אותם?
2. אשמח אם תמשיכי את "bad girl" מה קרה שהפסקת? אמרת שיש לך כיוון מעולה!
3. אממ באמת מפריע לי השגיאות כתיב, אני מסכימה עם כמה מהקוראות האחרות שמההתחלה התקדמת ותיקנת שגיאות אבל לאחרונה השגיאות שהיו לך ונעלמו חזרו חזה די מבאס.. ומה קרה גם שאת בקושי ושולחת פרקים? אמרת שיש לך זמן לעלות הרבה וזה שימח אותי כשראיתי, עד שראיתי כמה זמן עבר מפרק לפרק.. לפעמים זה היה אפילו חודש או יותר..
אשמח עם תגיבי לתגובה שלי, זה לא בכוונה לפגוע, זו תגובה בונה ואני ממש אשמח אם תעני כי השקעתי עליה :)
או ודבר אחרון, אני אמנם אקרא את הסיפורים שלך אבל אני לא אגיב אלא אשאר בין הצללים, קוראת ולא נשמעת, אני אוהבת להישאר סודית ולא להתגלות בפני השאר ;)

13/05/2016 21:04

    בדבר המשפט האחרון. אם יש מקום לכותב להשתפר, תעירי על זה. אין פה הרבה שכותבים תגובה כמו שלך(בניגוד לניסיוני ב"הסיפורים שלכם" בFXP ששם זה בכלל חוק). באמת כל הכבוד, חיפשתי פה מישהו שמגיב כמו שצריך, שמח שמצאתי ( :) ) ורק בגלל זה את צריכה להמשיך!
    שבת שלום

    13/05/2016 21:11

    ישלי זמן אבל זה קשה להכנס לכול פרק ופרק,זה לא זורם לי כמו המלאך שלקח את ליבי שהייתי מעלה כול יום,זה סיפור שיותר קשה לי לפענח ולרשום.זה תיאורים.זה השקעה מעבר לזמן.זה שעתיים לכתוב כול פרק גם אם לוקח לקרוא אותו שבע דקות.
    זה קשה אני מנסה גם עם הלחץ של הבגריות והעבודה,אני מעלה את הפרק הבא עוד מעט.
    ולגבי השגיאות את צודקת פשוט אני ישר מעלה ולא יוצא לי לעבור על הפרק,זה שיגאות עוד מזה מפגרות.מצטערת טעות שלי.
    2לגבי bad girl ישלי כיוון אני פשוט עדיין מבררת איך ארשום אותו כי אני צריכה קטעי מעבר.
    3 אפירולוג למלאך שלקח את ליבי יעלה לא כרגע אני לא יכולה להגשים את משלותייך זה די קשה.
    קחו בחשבון שזה לא קל לרשום ולחשוף דברים מחשבות.זה קשה זה מאמץ.מאחורי כול מילה יש חיים שלמים

    18/05/2016 21:53

מתי את ממשיכה?

15/05/2016 23:42

תמשיכיייייייי

16/05/2016 17:48

סליחה, לא נמצאתי באתר זמן מה,ועכשיו רק נכנסתי. אממ.. אני אנסה להגיב, אבל יש לחץ בלימודים, בתנועת הנוער ואני גם כותבת סיפור משלי, כך שזה יהיה קשה. ואממ גם אני שמחה,אני מניחה? טוב עכשיו אעבור אלייך לולה.מבינה אותך שקשה לך לכתוב את הסיפור, בניגוד למלאך, וזה הגיוני, הרי זה משנו שקשור אלייך, ואני גם יודעת מה זה לכתוב פרק במשך זמן רב, שנקרא במשך איזה עשר דקות גג.. אז סליחה אם לחצתי, אממ על השגיאות סבבה, מחכה לראות שוב את ההתקדמות שלך

04/06/2016 12:19

אוי פיצל את התגובה, עכשיו החלק האחרון, אני אחכה לאפילוגים, ואני מוכנה לחכות אפילו שנה, אני לא לוחצת יותר, ורק אחגה חזמן שתיפתחי ותהי מוכנה מספיק לכתוב אותם :)

04/06/2016 12:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך