10 תגובות

תהי יפה ותשתקי פרק 37 החבב אותי

14/07/2016 3246 צפיות 17 תגובות
10 תגובות

אני מנסה להזכר איך אתה נראה?,אני נזכרת בתרוצים שלך.
בתרוץ הנוח שמצאת כדי לברוח,ואני פה.יושבת בעיר הסוערת שעת צהריים, מביטה ביום המבוזבז הזה מאז שאתה לא פה ואני מחכה,לפעמיים עולות לי מילים יפות שאמרת

"לאן שהרוחות יובילו אותנו"

כנראה הרוחות הבריחו אותך רחות ממני.
אז אני כאן,כבר התחננתי כבר נשברתי,כבר לא נשאר לי כלום.
יצאתי מהכלוב שלך,רוצה לתת לך ללכת כי אני אוהבת, ואני רוצה שהיה לך רק טוב.
ואתה שם.נטול דאגות שוכח הבטחות שוכח אותי.למרות שבקשתי כמה פעמיים,אל תשכח אותי.

בייבי אל תשכח אותי לחשתי.

כבר עברתי את שלב האדישות,כבר עברתי את שלב הבכי.את שלב הוויתורים,אני מחפשת לי אחד אחר.אני יודעת שלא תחזור אך תמיד אני מנסה להזכר איך נראות פנייך,עברה כמעט חצי שנה מאז שראיתי אותך.
ואני שואלת את עצמי אם עיינך עדיין זוהרות?אם החיוך שלך עדין שובר לבבות,ואם שפתייך עדיין מבטיחות?
מבטיחות דבריםעם משמעות עם חיוב.אך תמיד אתה באה השיכחה,כנראה שאני כבר לא חשובה לך
אהבת חיי לאן הלכת?
אהבת חיי וויתרתי על שתיינו כמו שאתה וויתרת.וויתרת עלי.
אני כאן ואתה שם.
סתם שתי אנשים

********

"גון זה לא מה שאתה חושב"
אמרתי מהם להגנתי כשקם מהמיטה סוער,מכסה את גופו התחתון עם תחתוניו.
המפחד רק השתלט מהר הרגשתי חשופה וכסתי את גופי עם הסדין,מנסה להסדיר סדר נשימות איטי אך כנראה שהפעם לא אני זאת ששולטת.
"רוזי רוזי רוזי"
גון גלגל על לשונו גורם לכול פעם שהוא אומר את שמי ככה באיטיות מענה לחתוך את לבי,לא רציתי שהוא יכעס עליי,רציתי שימשיך לחבק אותי.
לא רציתי לקבל עונש כמו שכתוב בחוזה,החוזה הערור הזה.
גבו מופנה אליי אני יכולה לראות איך צפורניי סימנו אותו,סומק קל של רכושנות ושל אהבה התפשת על אוזני,עקבתי אחרי כול תנועה שלו מנסה להבין מה הוא מחפש בחדר היוקרתי הזה.

הוא שם משהו מאחורי הגב שלו,ומתקרב למיטה שוב,אך הפעם לא ראיתי את עניו הרכות ראיתי משהו אחר,כעס.
"גון בבקשה"
לחשתי חסרת אונים קמה מהמיטה במהירות ולא אכפת לי אם אני ערומה ממולו,ידעתי את העונשים.
"רוז"
לחש בכעס מביט בי,צורב את עני.
"לא!"
צעקתי עליו כשהתקרב אלי,מעיזה לעמוד על שלי!,הוא עצר במקום עמום,מסובב את ראשו מעט לצד,אגרפתי את כפותי ידי לא אתן לו לפגוע בי.
"מה?"
אמר בקשיחות,זה מזכיר לי את הוויכוח שהיה לנו אצלו בחדר עבודה כשרציתי לצאת.
"לא!אתה לא תפגע בי.אני אשתך!וישלי זכות לדעת כי אץה לא מספר לי כלום!"
צעקתי עליו בחזרה כבר לא שולטת במה שיוצא,דמעות עלו לעני,נזכרתי בזה שהוא לא אמר לי שהוא אוהב אותי,אך ידעתי שהוא מרגיש משהוא,לבו פועם כול כך חזק כשהוא אוחז בי.
גון הרפה את ידיו,מפיל את השוט שהיה מאחורי גבו על ריצפה,הרעש שזה עשה גרם לצמרמורת לעלות במורד גבי,כמעט הוא הרביץ לי עם זה.
ולא אני לא מאמינה שאפשר למצוא בזה עונג.
"רוז את עוברת את הגבול"
לחש,יוצא המחדר בסערה,משאיר אותי לבד.
עטפתי את גופי בזרועותיי מרגישה שזה אשמתי.
אך הייתי חייבת לדעת מי זאת אנה.
פתחתי את הארון שמה את הסוודר שלו ויוצאת לא אכפת לי עם אני ערומה.לילה ואין אף אחד הלסיפון.
עליתי במדרגות מרגישה את האוויר הקרח על רגלי החשופות,הירח פה.אני לא דואגת.
נתקתי ממנו את המבט וחפשתי את גון,לאט לאט התקרבתי ליד הבריכה רואה אותו,רואה איך הרוח מעיפה את השיער שלו לאחור,ואיך עיניו מלאות באבדון ובכעס,אצבעותיו או אצבעותיו היפות,קשורות באחת השנייה והטבעת שלו זוהרת מהאור של הירח גורמת שןב לרכושנות שלי אליו לחגוג!שוב הרגשות הזרים האלו חוגגים בתוך גופי וגורמים לי להתכמהות אליו.
"למה לא אמרת לי על אנה"
אמרתי ברוגע מתקרבת לידו אך לא יותר מידי,
ראשו הורם,עיניו מביטו בעניי מחפשות משהו אך אני לא הבנתי מה.
ראיתי שהוא לוקח נשימה עמוקה,שוקל מה לימר סוך סוף הוא קצת ידבר איתי!עני ירדו לצווארו ראיתי את הנשיכות שעשיתי לו וחייכתי מבפנים,הוא שלי.
"רוז,אל תחתתי לי בדברים"
נשמתי נתקע,הוא רציני איתי עכשיו?הוא עשה את זה עכשיו?
שילך לעזעזל.
לי נמאס.
"מחר אתה מחזיר אותי הביתה"
אמרתי בכעס מפנה את גבי אליו,נותנת לדמעות לזלוג.הוא רק גורםצלי לבכות כול הזמן.
הוא קרא לי אך עברתי על עוד חוק רצה לחדר,פותחת את המרפסת מביטה בירח.
חיבקתי את עצמי שוב,מרגישה אפס.הוא כול פעם מזכיר לי שאני רק חתיכת נייר ולא עוד שום דבר.
אפס מהלך,האם יום אחד זה יפסיק?
שמעתי את הדלת נתרקת אין לי כוח אליו יותר,סגרתי את החלונות מבחוץ ככה הוא לא יוכל להכנס להציק לי.
"רוז"
אמר שוב באותו טון סמכותי שגורם לי מעט לקפוץ בבהלה,ידעתי שהוא מסוכן וידעתי שאני מותחת את הגבול שלו יותר מידי ואת הסבלנות שלו.
גון דפק על החלון בחוזקה גורם לכפות די לרעות,סובבתי את ראשי אליו מנסה להסתיר את הפחד שלי אליו,אני יודעת שהוא לא יפגע בי בכוונה.
"אנה היא.."הוא עצר את המשפט םוקח נשימה עמוקה
"תתני לי להכנס ואז אומר לך"
לחש בכאב,הרגשתי את לבי נמחץ לחתיכות,בייבי.
פתחתי את החלון גורמת לו לכנס ולעמוד לידי,
"פעם אני ואנה שכבנו ביחד"
הרגשתי איך צפורניי נכנסות לכף ידי,ואיך עני עוד דקה מתפוצצות,שכבו?
איתה?לכן היא שונאת אותי.
"אל תהיי ככה רוז זה היה לפני 7 שנים הייתי צעיר וטיפש, אמרתי לה שזה היה חד פעמי והיא הבינה את זה,עכשיו זה רק את"
לחש מלטף את פני,הבטתי בריצפה לא רוצה להביט בעיניו בים האבוד שלי,בים הכאב הזה.
"אני.."
לחש גורם לי להרים את ראשי האם הוא יומר לי?האם הוא יודה ברגשותיו אליו ולא אהיה רק חוזה?
האם הרגע הגיע?
"אני מאוד מחבב אותך"
לחש מלטף את שפתי,מנשק אותי.לא החזרתי לו,מרגישה איך לבי התרסק לחתיכות.
מחבב?מחבב???


תגובות (17)

תמשיכי!!! ויש לי בקשה…יש מצב את עושה מרתון?

14/07/2016 19:45

תמשיכייייי!!! וכן בבקשה תעשי מרתון

15/07/2016 12:11

תקשיבי שפשוט מהממם….בבקשה תעשי מרתון אני יותר מידי סקרנית לגבי הסיפור

15/07/2016 18:02

תמשיכי במהירות ! מה זה שהו מחבב אותה שיואהב אותה וגם אני בעד מרתון תמשיכי

15/07/2016 19:03

תמשיכי

16/07/2016 01:03

ווואייי מושלםםםם אני מחכה כל פעם שתעליייייי

17/07/2016 04:11

מהמםם תמשייכיי

17/07/2016 14:17

תמשיכייי מושלםםם

18/07/2016 14:29

מושלם! וובקשה תעשי מרתון!!!!

19/07/2016 09:56

התחלתי לקרוא את הסיפורים שאת כותבת יש לך רעיונות ממש טובים לסיפורים את מפתחת את העלילה בצורה יוצאת דופן ומעניינת אני אוהבת את הכתיבה העשירה והמותחת שלך מקווה שתמשיכי מסוקרנת לקרוא את ההמשך:)

20/07/2016 15:30

מתי את ממשיכה לכתוב כפרע?

23/07/2016 14:10

וואו!!! מלא זמן שלא קראתי ועכשיו קראתי איזה 10פרקים או יותר! תמשיכי כי זה מושלם והתגעגעתי לכתיבה שלך!!!

01/08/2016 01:58

מושלם הפרקים אבל אני חייבת לשאול מה קרה עשית מהפך של 180 מעלות בין הסיפור המכשיר ל'מלאך שלקח את לבי ושבר אותו' אני לא מזמן התחלתי לכתוב סיפור אבל מרגיש תמיד כיאילו חסר לי הכמה שיעורי בית ספר בעברית שפספסתי הייתי שמחה עם תקראי ותיתני את דעתך בנושא. חוץ מזה אני מאוהבת בסיפורים שלך ובבקשה תעשי מרתון. ❤❤❤

08/08/2016 13:57

הפרק יצא מהמם מאוד אבל יש לי משהו להגיד אני חושבת שכשהיא הייתה בשוק מזה שהוא אמר שהוא רק מחבב אותה היית צריכה להדגיש את הכעס שיש לה מזה שהוא אמר שהוא רק מחבב אותה

11/08/2016 00:25

ורציתי להוסיף מתי המשך ?

11/08/2016 00:26

יאא….תמישיכיי וגם אני בעד מרתון????

14/08/2016 23:16

מתי את ממשיכה ??

16/08/2016 15:45
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך