אז ככה,עברתי תקופה זוועתית.עם הזמן אני מבינה"החיים שלי לא בנלים" בנות פשוט זוועה באמת לא מאחלת לאף אחד.דוד שלי מאושפז במכון פסיכאטרי הוא מטורף,וסבא שלי רוצה למות,דוד זרק אותי לגמרי ישלו מישהי אחרת.לא רוצה לחשוב על המכה הבאה.אני מנסה ומקווה.שהיה טוב.

תהי יפה ותשתקי פרק 38 איך אבקש

04/09/2016 2570 צפיות 5 תגובות
אז ככה,עברתי תקופה זוועתית.עם הזמן אני מבינה"החיים שלי לא בנלים" בנות פשוט זוועה באמת לא מאחלת לאף אחד.דוד שלי מאושפז במכון פסיכאטרי הוא מטורף,וסבא שלי רוצה למות,דוד זרק אותי לגמרי ישלו מישהי אחרת.לא רוצה לחשוב על המכה הבאה.אני מנסה ומקווה.שהיה טוב.

עם הזמן אני מבינה.
"בנליות"
זה לא אני.
"נורמלית"
זאת לא אני.
"מאוזנת"
זאת לא אני.
אני לא כזאת,ידוע מאז שהלכת הכל השתנה, לא נתתי לך סיבה להסביר לי את הכל,לא נתתי לך להשפיל אותי,לא נתתי לך סיפוק ולא חיבוק אחרון.
לא הבטתי בך כמו פעם ולא הראתי לך כמה השפעה ישלך עלי,לא הראתי לך כמה אני אוהבת ועד כמה כאב לי.
אתה אומר
"לא רציתי לפגוע"
אך כנראה שהזין שלך חושב לפני המעשים שלך,אתה אומר שהיא מושלמת ואני רק יודעת כמה פטתי אתה.
ראיתי אותה,והדבר היחיד שעלה זה הקלה.
אני יודעת!אני בטוחה בזה שאני יותר טובה!
אני יודעת שכבר לא אהיה הבחורה שלך,שלא אהיה שמורה רק בשבילך.
פעם הייתה גאה בזה.גאה בי בתמימות שלי ובגאווה שאני מביאה לך.
הרי מי לא רצה לצאת איתי?
ואני רק הבטתי בך,והתאהבתי.
התאהבתי וקראתי לך "מלאך שלי"
קלעת אותי בכלוב שלך,לא נתתי לי ללכת ,תמיד הייתה בראש שלי,תמיד עשיתי את ההחלטות לפי מה שלך יהיה הכי טוב.ולמרות הכל החלטה לפגוע.החלטה לתת לי ללכת ולא לרפאות אותי.
אתה ידעת אתה ידעת שפגעו בי.ידעת שגברים נגעו בי ללא רצוני,ידעת שהושפלתי,מי לא ידע?
מבט אחד וקולטים.
נגיעות אסורות.
אך לך מותר.
היה מותר לך הכל.
לחסל אותי סופית,לקרקע אותי באדמה,להשפיל אותי וקרוע ממני כול גאווה,את הגג הקטן שהיה לי הרסת.
הרסת אותי.
וכרגע הדבר היחיד שאוכל לעשות הוא פשוט לברוח.
לברוח רחוק,ממך ,מהגברים האלו,מהאשמות,ומהשינאה עצמית שבנית בתוכי.
אני רצה קצה רחוק אך לא יודעת לאן.

**********
"מחבב אותי"
לחשתי לעצמי,מנקה את המברשת שניים שלי מרגישה את הכעס משטלת.
"שמעת רוז הוא מחבב אותך!"
האלה שבתוכי לוחשת לעצמה.וצחוק ציני הופק מפי.
מחבב.
פטאתי.
למה?למה בזבזתי 18 שנה בשביל גבר שמלבב אותי.למה נתתי לו את הבתולים שלי?למה הקדשתי מחשבות והבנה כלפיו כשהוא רק מחבב.
אך אני אוהבת אותו.
כל כך אוהבת עד שאני שוב נמסה לגמרי מבפנים רק מהחשבה על החיוך שלו.
על החיוך שרק אני יכולה להוציא,אני מתנמסת מהמבט שלו על גופי בכל פעם שאני מתפשטת לידו.
הרמתי את עני להשתקפות שלי מרגישה את הסומק הקל על לחיי,וקולטת את שפתי החתונה בין שייני.
כל כך מאוהבת.
כנראה שזה מה שהוא יכל רק לספק לי וזה מספיק לפחות לעכשיו.
בכל מצב אין לע לאן ללכת אני רק שלו.מוטבעת ורק שלו.
הוא ראשון והאחרון גם אם אני לא רוצה אין בחירה.
הרי עלי להיות יפה ולשתוק.ככה אמא חינכה.
אמא!
לבי התקווץ,גון עדיין לא אמר לי על אמא ומוזר לי שהיא לא יצרה איתי קשר,האם היא ברחה עם כל הכסף.
האם היא מתביישת בי,לנרות שכל חיי ראיתי שעדיין כאב לה לתת לי ללכת.
אמא איפה את?
"רוז"
שמעתי את שמי מתגלגל מפיו הלח,ואת זרועותיו נחות על כתפיי. מעסות אותן.
עצמתי את עני מרגישה את הצמרמורת הנעימה שכבר לא מאיימת האם התרגלתי אליו כבר,זקיפתו נצמדה לישבני.הוא רומז לי שעלי לטפל בו.הוא שוב משתמש בי כי הרי הוא רק מחבב אותי.
שפתיו נחות על צווארי גורמות לזרמים נעמים בבטני התחתונה ולרגליי להסגר במהירות,אילו היה יודע כמה השפע ישלו עלי.
כפות ידיו הגבריות הולכות הלוך ושוב על זרועותיי מחממות את גופי שהיה רק עם תחתונים וגופיה רגילה שמעט מראה את הפופיק שלי.
אולי הייתי צריכה להתלבש יותר טוב.אם אלנה תראה אותי ככה היא תתעצבן שאני עוברת על החוקים של האדון.אוי אלנה מה אעשה איתך.
אני מנסה כמה שיותר פחות לחשוב על אלנה אך היא תמיד עולה למחשבותיי,אם גם בה נגע ככה?,האם גם היא הרגישה את הרכות שלו ?כשהוא קם כולו נינוח.האם ראתה אותו עם הטרנינג שנח בדיוק על מותניו ומראה את הקו המשולש שלו שרק גורם לי לרצות לקק?,האם גם לה אמר שהוא רק מחבב.אולי אני והיא לא רחוקות מאחת השנייה.למרות שאני אישתו.
תחושץ רכושנות מלאה את חזי,מחשבתי נתקע כשלחש לי כמה רכה אני כשאני קמה בבוקר.
עצמתי את עניי רוצה עוד.רוצה יותר אך לא יודעת איך לבקש.
איך אבקש יותר?


תגובות (5)

היי זה כיף לראות המשכת ואני קצת מבולבלת את תמיד אומרת שזה הסוף אל תפרשי את לא יכולה להפסיק לכתוב יש לך כישרון שאנשים היו רק חולמים עליו אני לא יודעת כל כך מבינה מה את עוברת אבל בטח את עוברת קשיים ואני אשמח לעזור (או לפחות אני מקווה שאני אוכל לעזור)

04/09/2016 01:54

מהמם תמשיכי!!

04/09/2016 07:20

תמשיכי

04/09/2016 12:15

את כלכך מוכשרתת, אל תפרשי כי יש לך כישרון!! אם את צריכה לדבר עם מישהו, עזרה או דבר אחר אני פה, לעזור לך..

10/09/2016 14:42

אני בטוחה שהכל יסתדר ויהיה לך טוב!

22/09/2016 19:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך