Osher Azaria
אוהבת המון מלא!!!!!! -כותבת האהבה-

תודה!

Osher Azaria 07/09/2015 1381 צפיות 4 תגובות
אוהבת המון מלא!!!!!! -כותבת האהבה-

ואוו מחר אני חצי שנה באתר!!!
כן זה לא המון אבל בחצי שנה האחרונה האתר הזה דיי שינה אותי!
התחלתי לכתוב לקרוא ולאהוב סיפורים מה שבחיים לא חשבתי שייקרה כי אני לא אוהבת ספרים אבל פה זה אחרת אני מתמכרת לסיפורים ומתחברת לדמויות!!!

רציתי להגיד תודה לקוראות ולקוראים שלי שקוראים את הסיפור שלי ותודה על כך התגובות שמחממות את הלב!!
תודה לכם שכתבתם/ן את הסיפורים שלכם ונתתם לי לדמיין ולהנות מהקריאה כי היו פעמים שלקרוא או לכתוב הייתה דרך המוצא שלי מהעולם הזה הייתי ננסת לעול אחר(הוא היה מעניין יותר מהעולם הזה!!!)
ותודה בכללי!


תגובות (4)

וואו אהובה שלי מזל טוב!
אני רוצה להגיד לך תודה, על התגובות והפירגון והזמן שאת משקיעה כדי לקרוא את הסיפורים שלי וההתחברות שלך אליהם. זה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש. את מדהימה כל כך ואני כל כך מעריכה אותך ואוהבת אותך, בלי סוף!
אז באמת תודה לך על כל האהבה ועל הסיפור המדהים שלך שאני מכורה אליו קשות!!!
תמשיכי לכתוב כי את כותבת מדהים וגרמת לי להתחבר לסיפור ולדמויות בצורה הכי מדהימה שיש.
שמחה שהכרתי אותך ושוב אני אוהבת אותך ומעריכה הלי סוף!

08/09/2015 03:53

יאא מאמי שלי מזל טוב , איזה יופי את בתץ חצי שנה .. למרות שחוגגים את השנה אבל לא משנה , שתדעי, אם את לא יודעת כבר, שאני חולה עליך ועל הסיפור שלך , ואוהבת אותך מלא מלא .
xoxo .
ממני.

08/09/2015 07:01

בס"ד, מזל טוב!.. אני ממש שמחה בשבילך! אוהבת ❤ שתהיה לך שנה טובה:)

08/09/2015 22:02

מקסימה, אין כמוך! מחממת לב כול גולש ומגיבה לכל אחד.. את מקסימה!

18/09/2015 00:00
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך