lucky
2 תגובות ממשיכה ... את הדמויות הבאות אני יעלה מתי שהם יופיעו בסיפור , מקווה שתאהבו

תום וגלימר – הקדמה

lucky 09/12/2013 1262 צפיות 3 תגובות
2 תגובות ממשיכה ... את הדמויות הבאות אני יעלה מתי שהם יופיעו בסיפור , מקווה שתאהבו

היי אני גלימר ג'ונסון, כןכן שם דפוק אבל רק לפני חודשיים חזרתי מארה"ב אני יהודיה – אמרקיאית ..
אז.. בארה"ב גלימר נחשב לשם סבבה .. אני שוקלת לשנות ת,שם הזה.
קצת עליי ?
יש לי עיניים בצבע ירוק -חום – זהב , רזה ,מטר 70 ,צבע שיער חום -זהב .. כיתה י'
הייתי מקובלת בארצות הברית , גרתי שם בשיקגו , היה לי שם חברה טובה בשם היילי אני מתגעגעת אליה היא אחותי בלב :P
כולם קוראים לי גלי או גלוס ..
נפגעתי מחבר שהיה לי בארצות הברית אז אין לי כוח לחבר עכשיו..
עכשיו אני גרה בכפר סבא , אנחנו לא עניים ולא עשירים .. יש לי משפחה מדהימה אמא שקוראים לה לין – בלונדינית עיניים חומות .. ואבא שקוראים לו לידור שיער חום בהיר ועיניים כחולות , דומה לי !
מקווה שיקבלו אותי פה בכפר סבא . מחר יום ראשון ללימודים :P
אני רן ג'ונסון – חתיך אש הייתי בישראל פעם לפני שגלימר נולדה .. אוהב ת'ארץ הזאת , סטוציונר .. לא מעשן אבל שותה שיער חום עיניים כחולות כיתה י'א שומר על גלי כיאלו היא העולם שליייייייי ..

תום אדרי -תום חתיך הורס , כפר סבא ה -מקום לערסים יש לי עיניים ירוקות ושיער חום – בלונדי , אני לא סטוציונר אבל לא שם על בנות .. אם בא לי על מישהי כנראה שהיא ממש כוסית או שאני ממש אוהב אותה שזה לא יקרה בזמן הקרוב אני ערס , שותה .. נפגעתי משירז מספיק .. אז חברה רצינית לא בזמן הקרוב..
שומר על אחותי בכיתה ז' כיאלו היא החיים שלי ..
דור דנינו – החבר הכי טוב של תום , חולה על הבן אדם הזה , סטוציונר בקטע מסריח בלונדיני , עיניים כחולות ..

רוז אדרי – כיתה ז' אחי חופר מציק אבל אוהבת אותו, עיניים ירוקות ושיער מתולתל חום …
לא יכולה חבר לא יכולה כלום ..


תגובות (3)

תתחילי

09/12/2013 15:29

תתחילי

09/12/2013 22:29

המשכתי

10/12/2013 04:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך