lucky
3 תגובות ממשיכה ..

תום וגלימר פרק 1 + 2.

lucky 09/12/2013 1196 צפיות 2 תגובות
3 תגובות ממשיכה ..

קמתי מהצרחות של אימא שלי "גלימר קומי גלימרררררר קומייי "
״ טוב , טוב ״ צרחתי לה .
קמתי צחצחתי שיניים , שמתי חולצת בית ספר לבנה , וג׳ינס בהיר אולסטאר אדומות וסרט אדום בשיער , צמידי זהב ואני מוכנה. את האמת פחדתי ממש כי אני מכירה רק את מאי ועדיין ישראל זה לא כמו שיקגו , מקווה שיקבלו אותי יפה ..
יצאתי מהבית המקיף היה ממש קרוב הגעתי , הייתי בדרך למזכירות שאיזה ערס , בלונדיני קרא לי .

# מנקודת המבט של תום #

אני ודור ישבנו וחיכנו למנהל כי רבנו מכות עם איזה אחד שהתחיל עם אחותי רוז.. איזה אחת כוסית עברה פה לא ראינו את הפנים שלה, אבל יש לה גוף יפה .. ואייי ..
דור דפק לה צרחה " כוסית בואי לפה " היא הסתובבה ועשתה לו אצבע שלישית . נקרענו מצחוקק !
הילדה עם אגו בשמים נכנסה למזכירות ..
אני ודור שמענו את הילדה ממלמלת " גלימר ג'ונסון " אחרי מספר שניות יצאה , ואמרתי לה " איך קוראים ליפה כמוך ? "
הסתומה הזאת צחקה לי בפנים והלכה .

# מנקודת המבט של גלימר #
אני כיתה י'5
ב'ונאה איזה ילדים סתומים כולם פה ערסים אחד ,אחד ..
הייתי בדרך לכיתה שראיתי איזה ילדה בכיתה ז' אני חושבת בוכה , היא הייתה ממש יפה …
שאלתי אותה " למה את בוכה ? " היא ענתה לי " כלום זה זה .. " היא הסמיקה .. אמרתי לה "אל תדאגי את יכולה להגיד לי הכל " .. " אני בת כמוך " היא ענתה לי " מבטיחה שלא תספרי ? " עניתי לה " כן ברור.."
**********************************
אל תיגעלו מזה או משהו … פרק 2
************************************
"יורד לי דם בתחתונים , אני חושבת שזה מחזור ואני מתביישת לספר לאחי , הוא זה ששומר עליי .. " אמרתי לה " בואי יפה שלי אני ילמד אותך ויביא לך כל מה שצריך , אל תדאגי אני כמו אחותך עכשיו " לקחתי אותה לספסל וישבתי איתה הסברתי לה הכל הבאתי לה פדים .. , שאלתי אותה "איך קוראים לך ? היא ענתה לי " רוז " באתי אליה ואמרתי לה " רוז אחותי כל מה שאת צריכה י'5 תבואי טוב ? היא ענתה לי "טוב .." וחיבקה אותי ..
***************************
# מנקודת המבט של תום "

ישבנו במחששה ..
פתאום דור קורא לי " בו'נאה מי זאת זאתי שעם רוז , היא נראית לי גדולה , "
ישר קפצתי " מה ?? מי ?? ".
חיכיתי שרוז לך ממנה ..
וישר באתי לילדה , וגיליתי להפתעתי שזאת הילדה הפלצפנית מהבוקר ..
"אזזזזזזזזזזזז.. מה את עושה עם אחותי הקטנה " ? .
"זאת אחותך ?!".
" כן " עניתי.
" אה .. עניין של בנות " …
"פ'חחחחחחחחחח ,רוז לא מסתירה ממני שום דבר" .
"במקום להיות עם אגו נפוח ולחנוק אותה , תדבר איתה ואז תופתע לגלות שיש הרבה דברים שהיא מסתירה מאיתך , מטומטם !" עניתי לו .
" בו'נאה את חדשה פה מי את חושבת שאת את לא יודעת עם מי את מדבר את מדברת עם תום אדרי אליל הבנות " מה יש לה זאתי כוס דודה שלה………..
היא דפקה לי מבט שעפת על עצמך והלכה..
*****************
#מנקודת המבט של גלימר #

אחרי השיחה עם המטומטם החתיך , עפתי משם ומישהי קפצה עליי ..
מאי חיים שלי הילדה הזאתיייייייייייייייי .. " כל חיי " היא צרחה ..
אמרתי לה " יפה שליייייייייי "
היא אמרה לי " מה זה מה רצית מתום ? "
אמרתי לה " כלום למה מי הוא בכלל ? "
מאי ענתה לי וצחקה " את צוחקת נכון ?! חצי בית ספר דלוק עליו והוא הידיד הכי טוב שלי " ?
היא אמרה לי בכל מקרה "יש מסיבה אצל דור אחי , תבואיייייי "
*********************************
.


תגובות (2)

תמשייכייי

10/12/2013 05:48

מושלם

10/12/2013 06:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך