Love_Yorsalf121
הפרק מוקדש ל-trying to save the land of sweets סורי אם הוא יצא מכוער מעט...מקווה שאהבתם❤

תיבה של אחרת-פרק 3

Love_Yorsalf121 13/03/2017 704 צפיות 6 תגובות
הפרק מוקדש ל-trying to save the land of sweets סורי אם הוא יצא מכוער מעט...מקווה שאהבתם❤

שבע בערב,חזרתי הביתה אחרי יום מלא בחוויות עם אמא,הייתי צריכה את זה!
אז התקלחתי,הכנתי שוקו,מצאתי את התנוחה הנוחה בספה והדלקתי טלוויזיה.
"אויש משהו פה מציק"
לחשתי ביני לבין עצמי מחפשת את הדבר הזה שכ"כ מציק,המכתב.
ת'אמת?זה קצת לא מוסרי להסתכל בדברים של אחרים,אבל זה באמת מסקרן אותי.
היו שלושה מכתבים לג'סי הזאת,הם נראו כ"כ הרבה כי כבר רציתי לקרוא אותם,הם סיקרנו אותי מהרגע הראשון שעיניי פגשו בהם,היה כתוב על כל מעטפה של כל מכתב תאריך.
02/02/17
04/02/17
07/02/17
אז המכתב האחרון הגיע ממש שבוע לפני שהגעתי לדירה החדשה.
אז לקחתי את המכתב שפתחתי לפני שאימי הגיעה,המכתב הראשון.



"ג'סי שלי,מי היה מאמין שאשלח לך מכתבים למרות שאני יודע שעזבת?מי היה מאמין שאחשוב עליך?את חסרה לי וזה ברור.
מה שלומך?איפה את עכשיו?מי החמור שלקח לי אותך?!אבל עזבי את זה עכשיו כי זה כבר לא משנה.
ג'סי עזבת כי לא הייתי נראה בעינייך וזה בסדר אני לא נראה בעיניי אף אחד או שבעצם אני נראה בעיניי כולם?מוזר לחשוב שכ"כ הרבה מכירים אותי ומעטים אלו שמכירים אותי באמת.
את היית ועדיין היחידה שמכירה אותי באמת ויודעת את כל חולשותיי,יש לך את הכלים לפגוע בי.
אני לא יודע מה לומר,העולם הפך לכ"כ מפחיד ומכוער בלעדייך ועזיבה שלך החזירה אותי לאותו בנאדם משעמם ולא רצוי שהייתי לפנייך.
מוזר פה שאת לא איתי.
אני מרשה לעצמי לכתוב פה הכל כי אני לא מאמין שמישהו יראה זאת וגם אם כן אני אתנחם בזה שיש מישהו שקורא את הצרות שלי,אבל לא אתנחם בזה שזה לא את.
ג'סי שלי,עיניי נעצמות,פי נסגר והמילים מסרבות מלצאת ואולי מחר אחזור לכתוב לך ללא חששות.
שלך הארי❤"


תגובות (6)

יאאאאאאאאאאאאאאא איך אני שמחה שהקדשת לי את הפרק. עשית לי את היוםםםםםםםםם תודהה.

13/03/2017 12:11

תודה רבה על ההקדשה והעלתי עוד פרק של " צלילי המפוחית" . שיהיה לך המשך חג פורים שמח

13/03/2017 12:47

הממ , יש לי סיפור חדש מתוך סדרת ספרים חדשה לנוער " דגי זהב בתוך אקווריום" והספר הראשון נקרא " נערי הרחוב" . הקדשתי לך את הפרק הראשון ואשמח אן תחווי את דעתך.

13/03/2017 20:19

    קראתי מהמם תודה רבה לך

    14/03/2017 06:06

זה ממש יפה!! תמשיכי ????

14/03/2017 12:37

    תודה רבה רבה לך!!!
    את לא מבינה בכלל איך אני שמחה שחזרת.

    14/03/2017 13:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך