מאוהבת321
תודה לכל משקרא את הפרק הראשון שלי אני מאוד נרגשת אני מקווה שהרבה יקראו אותו תודה :)!
הפרק השני בהמשך.

תיכון ואהבה

מאוהבת321 29/10/2012 2691 צפיות 6 תגובות
תודה לכל משקרא את הפרק הראשון שלי אני מאוד נרגשת אני מקווה שהרבה יקראו אותו תודה :)!
הפרק השני בהמשך.

פרק 1:
ההתחלה.
שלום קוראים לי אלינור. אני ילדה בת 16 ואני סתם ילדה רגילה בתיכון.
לי לא משנה עם להיות מקובל או לא אני פשוט רוצה להצליח בחיים וזהו.
יש לי חברים שלעולם לא יבגדו בי:רון,לילי ואריאל. אני הייתי דלוקה על ילד אחד שקרו לו: אריק.
אני מאוד חיבבתי אותו אבל כשעברתי ליד הקפטריה אני רואה שיש לו חברה!
ואני התבאסתי קצת כי זה הנער שאני מחבבת אותו מהגן. ואף פעם לא שמתי לב לנערה הזאת…
אני מתיישבת ליד לילי ומספרת לה מה היא ראתה עכשיו:
לילי אמרה: קוראים לנערה הזאת שרלוט.
היא אחת המקובלות? שאלתי
לילי אמרה: כן כמובן היא אפילו עשתה את העיתון וכתבה למה החנונים נשארים חנונים לתמיד!
אני אמרתי: מה?! איך היא מעיזה זה ממש לא יפה טוב אני אלך להתלונן!
לילי אמרה: לא!
שאלתי למה?
לילי: כי עם היא תופסת מישהו שהוא נגדה אז היא מעיפה אותו\תה מהתיכון!
שאלתי: למה?!
היא אמרה: כי אבא שלה הוא המנהל!
אמרתי: אהה..
פתאום יהיה צלצול. וכולם הלכו לכיתות. אני למדתי באותו שיעור דרמה ומלפני ישב אריק. אני חשבתי לי אולי אוכל להעביר לו מכתב לארונית שלו.. אממ אולי אני אחשוב על זה ואשאל את לילי,רון ואריאל. ובדיוק אחרי שסיימתי לחשוב על "התוכנית המושלמת שלי" המורה קראה לי ללוח ולעשות דרמה בין חבר וחברה! המורה הזמינה אותי ואת אריק! ואני רעדתי מאוד לא ידעתי איך להגיב וכשהתחלנו אז ראיתי את שרלוט מביטה לכיווני במבט רשע כזה ואני הלכתי למקום בכוונה לא רציתי לעוף מהתיכון אז הלכתי וישבתי בכיסא שלי.


תגובות (6)

אהבתי מאוד! התחלה טובה וכתיבה מוכשרת שאני בטוחה שיהיה סיפור מושלם שאני מאוד יאהב!
הערה קטנה , כשמדברים עדיף לעשות בגרשיים.. אני לא רוצה להעליב רק שהסיפור שלך יצליח ! :)

29/10/2012 13:24

יש לך סיפור ממש ממש יפה, הייתי מציעה לך לעשות גרשיים (") כל פעם שמישהו מדבר..
לדוגמא: "למה?" שאלתי.
"כי אם היא תופסת מישהו,שהוא נגדה היא מעיפה אותו/ה מהתיכון!" אמרה לילי.
אבל בכל מקרה אני חושבת שהעלילה נורא יפה.
אהה..עוד משהו קטנטן,ניראלי שאת לא סגורה כלכך על הזמן של הסיפור כי את משלבת עבר הווה ועתיד ביחד..וזה קצת מבלבל.
לדוגמה את כתבת:פתאום יהיה צלצול. וכולם הלכו לכיתות.
אז את צריכה להחליט…
אם את בוחרת בעתיד אז המשפט יהיה: פתאום היה צלצול. וכולם נכנסו לכיתות.

מקווה שלא תעלבי..אני רק עוזררת :))

30/10/2012 14:33

סיפור ממש יפה תשמעי לעצות של מרשמלו ולינור הסיפור יהיה מושלם!! :)) מחכה להמשך!

30/10/2012 14:42

וואו תודה לכם ואני אקשיב לעצות תודה ותודה לכולם!!! :)

31/10/2012 08:34

מג ממצב?חחח באמת הסיפור יפע מאוד נימעס לי כבר לחכות תמשיכי אותו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!חחחחח

02/11/2012 08:38

יאלללה מאוהבת יאללה מאוהבת

02/11/2012 08:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך