תמיד פה

מיכי26 20/09/2016 684 צפיות אין תגובות

"והמגע המוכר של ידיו והעיניים החמות שלו והשפתיים ששומרות אותה קרוב…" ואז מצלצל השעון המעורר ומתחיל יום חדש.
כל בוקר אותו דבר, את לובשת את הבגדים שהבית ספר מאשר ומתיזה על עצמך כמויות של דאודורנט ובושם, אוכלת את ארוחת הבוקר הקבועה שלך עם כוס קפה ובודקת עשר פעמים שהשיער נראה סביר ושאין ריח רע מהפה ויוצאת.
בשלב מסוים את כבר גמורה ואין לך כוחות לשום דבר את רוצה ליפול לתוך המיטה ולא להתעורר שנה שלמה אבל אז את רואה את כל השיעורים והעבודות להגשה ואת קולטת שאין לך יותר חיים.
את ממש לא מסתירה את העובדה שאת רוצה חבר אבל בו זמנית את מסתכלת על הלו"ז שלך ואת חושבת לעצמך אם היה לך בכלל זמן לאחד כזה.
כמובן של הסיפור הזה הרבה יותר קשה כשלרוב החברות שלך יש חבר או קטע עם מישהי ולך יש את המזל אם איזשהו בן בכלל אומר לך בוקר טוב ולא מדובר על החברים הטובים.
זה לא שאת אף פעם לא חיבבת מישהו פשוט הם אף פעם לא היו בקטע שלך, כל אחד והסיבות שלו, כל אחד והחיים שלו ואחרי כל השבירות הלב את כבר ממש לא בטוחה שאת מסוגלת להתאהב.
בין כל העומס המטורף של הלימודים והמורים המגזימים את פשוט רוצה מקום לפרוק את כל מה שיושב לך בפנים ואין כמו כתף תומכת בשביל זה.
את מכירה בחור או יותר נכון נסיבות החיים מפגישות ביניכם והיית בטוחה שהנה עוד בחור שאם ידבר איתך אז אך ורק כאשר יזדקק לעזרתך כי הוא יותר גדול כי הוא נראה טוב או כי פשוט את כבר רגילה לדחייה.
להפתעתך אתם מתחילים לדבר ולהתכתב וסוף סוף כיף לך שלא רק את מתחילה את השיחות ואת מרגישה שאת יכולה לומר כל דבר ושהוא לא ישפוט אותך ולאט לאט את מבינה שאת מתחילה להתאהב בו.
אתם מדברים כל יום, כמה פעמים ביום והוא כבר יודע הכל עלייך מהמקצוע שאת הכי שונאת ועד מי היה הנשיקה הראשונה שלך והוא תמיד שם מקשיב ומייעץ לך.
כל פעם שקשה לך, רע לך את שולחת לו הודעה והוא ישר יודע איך לעזור לך ואת אומרת תודה לאל על כך שמצאת אותו.
באחד הימים הוא הפתיע אותך בכך שבא לאסף אותך באוטו שלו מהבית ספר וכמובן שלא רק היית בשוק גם כל ההחברות שלך ששלחו מבטים לכל מקום וגיחכו בשקט וכמובן אלו שיכלו להיות עכשיו במקומו אם לא היו דוחים אותך.
אמנם בדרך חזרה הביתה הייתם שקטים אך כשהוא חנה את האוטו בכניסה לבית שלך הוא סוף סוף השמיע קול ושאל אותך אם את פנויה בשישי בערב והוא סיפר לך שיש לחבר טוב שלו יום הולדת והוא ישמח אם תבואי ולמרות שקצת חששת מכך הסכמת.
ביום שישי התחלת להרגיש את הדגדוגים בבטן וההתרגשות כי למעשה זאת הייתה הפעם הראשונה שמישהו הזמין אותך לאיפשהו.
בלי לתכנן בכלל השקעת בעצמך ממש גם בבגדים וגם קצת איפור וכשראית אותו כבר מחכה לך בול בשעה שסיכמתם ישר עלה לך החיוך, נכנסת לרכב ונישקת אותו על הלחי על אוטומט ורק אחרי זה הבנת שזאת הפעם הראשונה שאת נישקת אותו קודם.
הוא העלה חיוך ישר ואת הסמקת, בדרך כל השירים ששמעתם היו רומנטיים או קיטשיים או כאלה שגרמו לך לרצות לקחת את היד שלו ולמשוך אותו איתך לתוך רחבת הריקודים.
השניות הראשונות במסיבה היו ממש מביכות מבחינתך אבל התמזל מזלך שהחברים שלו בדיוק כמוהו, מקבלים ומשתפים וישר כל החברה שם התחילו לשאול אותך לגבי הקשר שלכם.
נכון שהגעת למסיבה איתו אבל רוב הערב בכלל היית עם הבנות האחרות שהיו שם והבנת שכל אחת מהן בו זמנית מקנאה בך ומפרגנת לך.
באיזשהו שלב במסיבה ניגשת למזוג לעצמך משהו לשתות ואחד הבנים ניגש אלייך ושאל אותך אם את צריכה עזרה או משהו וענית לו שאת גם מסתדרת בעצמך והוא חייך ואמר לך שאת יכולה להיות רגועה בכך שהוא לא יתחיל איתך.
הסתובבתם שניכם לכיוון "הרחבת הריקודים" המאולתרת בחצר ומהצד השני ראית אותו מסתכל לכיוון שלכם יחד עם כמה מהחברים שלו כולל החוגג.
זה שעומד לצידך ממשיך את דבריו ואומר שאף אחד לא יתחיל איתך כי כולם פה יודעים שאת הגעת עם מישהו מסוים ואז הוא מכוון עם הראש לכיוונו של אופק ואומר:" את של אופק ומי שיתעסק איתך לטוב ולרע כדאי לו להיזהר כי אופק לא חושב פעמיים כשהוא מאוהב".
בעודך שומעת את המילים הללו את לא יכולה פשוט להתחמק מלהסתכל על אופק ולנסות להבין את פשר הדברים הללו.
את מריצה לאחור את כל מה שעבר ביניכם, איך הכל התחיל ואיך הוא תמיד פה בשבילך ואז את חושבת שאולי קיים סיכוי והוא באמת מרגיש משהו כלפייך.
בזמן שאת מריצה לעצמך תסריט שלם בראש הוא כבר נעמד לידך ומסמן לך לבוא איתו, אתם הולכים לצד השני של הבית שיש בו מרפסת שמשקיפה על הים ולמרות השקט את מרגישה שהכל רועש.
הוא מתקרב אלייך ונעמד מאחורייך ומניח את כפות הידיים שלו על שלך ואת נמסה למגע המוכר והחדש הזה והוא לוחש לך באוזן:" את יפה במיוחד היום… אני מאושר מכך שהסכמת לבוא איתי לכאן".
את מסתובבת לאט לאט עם הפנים כלפיו והעיניים שלו כאילו שבות אותך לתוכן והידיים שלו מתחילות להסתובב על השיער והגוף שלך את שלבסוף החוזרות לידיים שלך והוא לא צריך לומר מילה עד שאת אומרת "אני אוהבת אותך" הוא מסמיק ומחייך ומנשק אותך ולרגע הזה את מוכנה להתמסר כל כולך כי את מבינה שהוא תמיד יהיה פה בשבילך ותמיד ישמור עלייך, הוא עוזב לרגע את שפתייך ואומר "גם אני אוהב אותך" ושוב פעם מנשק אותך.
"והמגע המוכר של ידיו והעיניים החמות שלו והשפתיים ששומרות אותה קרוב…" החלום מציף אותך שוב פעם רק שהפעם את יודעות של מי הידיים, העיניים והשפתיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך