תני לי לאהוב אותך -תקציר

Bloddy bomb 20/11/2019 382 צפיות אין תגובות

מריסול היא ילדה צנועה שגרה בכפר בהרי האנדים יחד עם סבה דון ג'נארו. היא פוגשת את מיגל ביריד בעיר ומתאהבת בו בהדרגה. זמן קצר לאחר מספר אירועים, מיגל מתחתן עם מריסול באופן אזרחי והוא מבטיח שהם יתחתנו בקרוב בכנסייה. עברו ימים ומריסול ממתינה בסבלנות לחדשותיו של מיגל בעירו.

בינתיים ויויאנה הפכה את החברות של מיגל לחיזור. מיגל שולח מכתב למריסול שסיים את נישואיו. אך מי שמקבל את המכתב הוא דון ג'נארו, שהכעיס את הבעירה ומתכונן לנסוע לבירה לתבוע את מיגל. כעסו כה חזק עד שלבו אינו מתנגד לו ומת בזרועותיה של מריסול, לוקח את הסוד לקבר.

לאחר ההלוויה, מריסול הולכת לבירה בחיפוש אחר בעלה מיגל, אשר לאחר שיש לה בזרועותיו, מרגיש שהיא זו שהוא באמת אוהב ומבטיח להתרחק מויויאנה. ויויאנה מאמינה שמיגל רוצה לסיים את פרשת האהבה שלו בגלל ההבדל הכלכלי ומשכנע את אביו להפוך אותה לבן זוג. כך קרה עבור ההזדמנות, מיגל מסכים להתחתן עם ויויאנה אך אינו מוצא את האומץ לעזוב את מריסול וממשיך בחייו הכפולים.

בפנסיון בו היא גרה, מריסול מתיידדת עם דונה ג'ואנה, אישה טובה שמתאהבת ומתייחסת אליה כבת. לאחר שנודע על בגידותו של מיגל למריסול, דונה ג'ואנה מתמרמנת ולוקחת את מריסול לכנסיה ביום בו מיגל מתחתנת עם ויויאנה. מריסול שבלב מרוסקת מהצביעות של מיגל בורחת מבלי לומר לו שהוא מצפה לילד ממנו. הכאב שנגרם בגלל בגידתו של האיש שהוא אוהב עמוק, רחוק מלהשמיד אותו, יעורר רצון בלתי נדלה במריסול. לבד, היא תתמודד עם עולם בו היופי והפשטות שלה יציתו קנאה ותשוקות. רצונה להתגבר על עצמה ייעכב בכל צעד, אך אהבת אמה תדחוף אותה קדימה.

נחושה להילחם למען בנה ולנסות לשכוח את האיש שלמרות הכל, לא הפסיק לאהוב. עם השנים הוא לומד שיש לו אב שהוא כומר וכי אמו היא האישה שתמיד הייתה לצידו סוראיה הרופא שנכח אצלה במהלך ההיריון שלה, גם מגלה שהיא יורשת הון שמשאיר הסבא שלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך