מקווה שלא אכזבתי..

תפנימי,אני אוהב אותך! *פרק 5*

04/05/2012 954 צפיות 8 תגובות
מקווה שלא אכזבתי..

ואז חזרנו ל"ארמון" שבמקרה זה גם הבית שלו. נכנסנו..הבית היה ענקקקקקק! "תסגרי את הפה עוד יכנס לך זבוב לפה" צחק גסטין. "ה..בית שלך ענק!"עניתי לו. "חחח..טוב תכנסי מה את עומדת בדלת" אמר לי גסטין. ניכנסתי ישבתי על הספה הענקית בסלון הענקי עם הפלזמה הענקית והמחשב נייד על השולחן הענקי..הכל היה פשוט ענק! "רוצה לשתות?" צעק לי גסטין מהמטבח [ה-ע-נ-ק-י] "אמממ..לא תודה" אמרתי ועדיין הייתי המומה מהבית..הוא חזר עם שתי כוסות מים קרים.{למרות שלא רצית לש-ת-ו-ת }הוא התיישב לידי והתחלנו לדבר.פתאום לא זכרתי ששנאתי אותו לפני שנייה וחצי.התחלנו לצחוק,לספר אחד לשני דברים.
לפתע נפתחה הדלת "מישהו אמר צעירה ויפה?"לפתע נכנסה לבית סלינה גומז בכבודה ובעצמה!
הייתי עוד יותר המומה מהמומה.זאת פקינג סלינה גומז!!
"אממ..היי!אני לא מאמינה שאני מדברת איתך כאילו אני מעריצה שלך!" אמרתי לה בביטחון שאין לי מושג מאיפה הוא נחת עליי. "היי.."אמרה סלינה בקול סנובי ושאלה את גסטין עם הראש מי אני.. אולי זה רק הקול שלה אולי היא לא סנובית.."חחח..אוקי קייט זאת סלינה גומז חברה שלי ושותפה שלי לדירה וסלינה זאת היא קייט והיא עברה לגור פה החל מ-היום!" אמר גסטין בגאווה. "גסטין מאמי אתה יכול להביא לי כוס מים מהמטבח?"שאלה אותו סלינה. "וואי סלינה מזה אין לי כוח.."החזיר לה גסטין תשובה שלילית. כאילו מה אתה דפוק?! זאת סלינה גומז! ויותר מזה זאת חברה שלך..לפני שנייה היה לך כוח כמו שור הבאת לי כוס מים אפילו בלי שביקשתי. "בבקשה מאמי אני מזה צמאה אני מתחננת.."התחננה אליו סלינה. "אני יביא לך מים" אמרתי ובאתי לקום. "לא,היא ביקשה ממני אני יביא לה" אמר גסטין במהירות כאילו לא רצה שאני אקום. גסטין הלך למטבח.וסלינה התנפלה עליי כאילו עשיתי לה משהו.. "תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב!"היא החלה לומר לי. "אני לא רוצה שתתקרבי לגסטין שלי,זה מובן לך?" "כ..כן" אמרתי והורדתי ראש.ממש פחדתי ממנה. "עכשיו אני לא יודעת למה את גרה איתנו אבל נוותר לך,פשוט אל תתקרבי לגסטין!"אמרה סלינה הכועסת. "טוב" כמעט צעקתי עלייה.ועליתי מהר לקומה השנייה של הבית.מה אני יעשה לא היה לי לאן לברוח..לפתע ראיתי חדר נכנסתי אליו וראיתי מיטה זוגית פלזמה מחוברת לקיר מרפסת המשקיפה ישר לים.זה היה חדר מדהים."אוהבת?"פתאום שמתי לב שגסטין עומד מאחורי ומחייך. "ז..זה מדהיםם!" אמרתי."של מי החדר הזה?"שאלתי בהסתקרנות. "אממ ניראלי ששלך.." הוא אמר "מה?! שלי,למה?" שאלתי. "אני עיצבתי את החדר הזה לסלינה אבל היא לא אהבה אותו אז הוא הפך לחדר אורחים.ובמקרה שלך הוא הפך להיות החדר שלך" אמר לי גסטין. "וואיי אני לא מאמינה,תודה גסטין באמת תודה על הכל"אמרתי כשעיני נוצצות מצאתי את עצמי קופצת על גסטין מרוב שמחה…


תגובות (8)

לא אכזבת !!1 זה ממש יפה :) אבל למב כל הזמן מוציאים את סלינה רעה?!!?!!?!?!? חח לא חשוב תמשיכי!!!!

05/05/2012 10:39

מסכנה , היא נגעה בו !!!!
תמשיכייי !!!

05/05/2012 12:30

תמשיכיייייייייייייייי מיייייייד זה מדהייייים

05/05/2012 15:40

וואי , תמשיכי !!

28/05/2012 08:45

יואווו איזה יפה, בכללי אני לא סובלת את ג'סטין ביבר
וברגע ששמעתי ג'סטין ביבר הייתי בטוחה שאני ישנא את
הסיפור הזה אבל נתתי לו צ'אנס וזה מה זה יפה,
תמשיכי!!

28/05/2012 12:47

מתי תעשי עוד פרקקקק?

21/10/2012 06:54

תמשיכי

11/11/2012 07:41

תמשיכי

08/01/2013 06:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך