nobody
מה שנכתב לא נכתב כדי לפגוע חלילה אלא כדי להפנות לנושא הזה תשומת לב.

תקדישו כמה דקות לקרוא את זה, בבקשה.

nobody 11/06/2014 1182 צפיות 20 תגובות
מה שנכתב לא נכתב כדי לפגוע חלילה אלא כדי להפנות לנושא הזה תשומת לב.

בבקשה בנות תיקראו כמה דקות, לא תמותו בבקשהה
האתר הזה נהיה אחר.
אני לא יודעת אם להגיד אחר טוב, אחר.
הבנות פה חושבות שהן סופרות ופוגעות בכותבות אחרות באתר, לא בי -לא רק.-
פעם האתר הזה היה מקום לפרוק מקום שבנות נהנו להביא את -עצמן-
ולא לנסות להיות סופרות, כי זה לא מה שהן רוצות בהכרח.
חברה שלי מהאתר התחילה סיפור וכמה בנות שחושבות שהן מבקרות סיפורים מנוסות בנות 30+ התחילו לבקר אותה ואני יגיד אפילו סליחה על הבוטות לצאת עליה , על מה שהיא עושה ואיך שהיא כותבת. היא כתבה סיפור ערסים, בדרך שלה אז בסיפור כמו בסיפור צריך להתאים את הסיפור לקריטריונים. בסיפורי ערסים זה סלנג,דיבורי רחוב,המון רגשות, גאווה שגובלת בחוצפה וכן גם קללות שאת בונה סיפור את בונה לדמות אישיות ואם בן שכביכול בדמות ה"ערס" ידבר בצורה נורא גבוהה ורצינית הוא לא יהיה הדמות שהוא צריך להיות. רוב הבנות שכותבות כאן לא יהיו וגם לא רוצות להיות סופרות.
את הדעות שלכן תכתבו למטה ותמנעו מדעות כמו
אנחנו עושות מה שנכון ולא בכוונה לפגוע,
מי שלא מוכנה לקבל ביקורת לא צריכה להיות כאן
כי הבנות שקיבלו ביקורות באתר כבר לא היו קוראות ביקורת בונה אלא ביקורת הרסנית ועצבנית ואף איומים.
תודה , אוהבת.


תגובות (20)

ראיתי כאן כמה תגובות נוראיות, שאפילו לא מסבירות למה מה שכתוב הוא רע. חבל לי שזה ככה. אם כבר, אז לפחות תכתבו למה לא אהבתם. אי אפשר לומר "זוועה, איכס."
ונכון שהדמות של הערס אמורה לדבר בשפת רחוב, אבל זו לא סיבה לכתוב את כל הסיפור בשפת רחוב והכפלת אותיות. רק אומרת, אין לי בעיה שבדיבור של הדמות עצמה יהיו מילות סלנג וחוסר תחכום, אבל… אי אפשר לתת לסיפור להיראות כאילו צ'וטטתי עם חברה בשתיים בלילה ולפרסם את זה. צריך להשקיע, ולא קראתי את הסיפורים שלך אז אני לא מדברת עליהם.
אנשים, אם לכתוב משהו רע, תכתבו גם הסבר.
תודה

11/06/2014 20:13

    את כל כך צודקת, והסיפורים שלי לא ממש כאלה אבל חברה נורא טובה שלי נםגעה מהתגובות של הבנות.
    -אוהבת.

    11/06/2014 20:15

צודקת לגמרי … אני מבינה אותך לגמרי !!
לפעמים הדמויות צריכות להיות כאלה… גם כשאנחנו כותבים אנחנו כותבים את הרגשות שלנו לא תמיד בצורה ישירה אבל בעקיפין כן וכן לפעמים אנחנו כועסים והקללה של הדמות או השפה מוציאים מאיתנו מהכעס או ההרגשה שלו !
לפעמים אפילו נושא שלא קשור לסיפור אבל סיפור זה דבר שיוצא מבפנים ויוכל להיות שהוא יקח אותו את הכאב/כעס/שמחה/אהבה או כל דבר בדרך לסיפור !

11/06/2014 20:13

    תודה על ההבנה וההזדהות
    אבל תמשיכי בשלך, אם את חושבת שזאת הדרך אל תתני לאף אחד לשנות אותך או את הדעות שלך.

    11/06/2014 20:17

לגבי מה שאמרת על הסיפור ערסים-
זה נכון. צריכים לדבר שם בקללות… בשפה ירודה… אם לא הם לא *ערסים*.
אבל יש כמה צורות לכתוב את זה. צריך לכתוב עם רגשות, עם פירוטים… (מה *שלרוב* לא קורה.) ולכן יש ביקורות בונות. לא כדאי לפגוע- כדי להשתפר.
מינמום לכתוב עם סימני פיסוק נכונים ובלי הכפלת אותיות. מינימום.

לגבי ביקורות בונות-
כל אחד משפר פה את השני. אף אחד פה לא מנוסה 30+ שנים… או לפחות מרגיש ככה.
אני בעצמי נתקלתי בתגובה כמו "זה היה זוועה. תחזירי לי 2 דקות מהחיים שלי…" שכתבו על השיר. זו ממש לא לא תגובה בונה!!
זו תגובה מעליבה.

אם את חושבת שבנות או בנים מתנשאים – אז את טועה.
יכולת לכתוב את הסיפורים והשירים שלך על Word וזהו… אך האתר נועד על מנת להשתפר.
אם יש בנות שממש ילדותיות ולא מוכנות לקבל תגובות ויצאו מהאתר, אין לי מה להגיד. שידעו לקבל ביקורת.

מקווה שמה שאמרתי עכשיו לא יעורר מחלוקות.
קבלי (או קבלו) זאת באהבה♥
~מילים~

נ.ב
תחלקו עליי עד מחר… ותאכלו חלב חמוץ אנשיםםם.

11/06/2014 20:15

    [חשבתי שחלב שותים]
    מסכימה עם כל מילה אמרה הגברת מילים.

    11/06/2014 20:17

    איך אני אוהבת את התגובות שלך באמת, הביקורת שנתת לי יישמתי אותה וכשאני קוראת את הסיפורים שלי אני רואה שינוי גדול מאוד,אבל דיברתי על בנות שכותבות אם את לא ככה וככה אני לא אקרא. זה לא ביקורת זה כבר סוג של איום.
    תודה.

    11/06/2014 20:19

    lin bar
    מה?
    לא הבנתי… -,-

    11/06/2014 20:22

    בקיצור יש בנות כמוך שבאמת נותנות ביקורות לשיפור ואני מעריכה את זה, ויש בנות שפוגעות וזאת מטרתן.

    11/06/2014 20:26

וחפרתי. סליחה. ><

"המין האנושי מתחלק לשני סוגי אנשים – אלו שהולכים ועושים משהו ואלו שיושבים חסרי מעש ומקשים מדוע זה לא נעשה בצורה אחרת."
– אוליבר ונדל הולמס

"כשאנשים צעירים מבקשים עצה, הם לא בחיפוש אחר חכמה או אחר הניסיון של המבוגרים מהם. הם רוצים אישוש של שיקול דעתם."
– ג'ון וונאמייקר

11/06/2014 20:18

    "אני אעבור יום אחד בכל האתר הזה ואקח כל ציטוט שנתת כאן."
    -ליזה נורט [עד שאני אמצא שם ספרותי מגניב]

    11/06/2014 20:20

    מחמיא לי ^_^

    11/06/2014 20:22

    יהיה נחמד אם גבירת המילים תחליט לצטט משהו ולהשאיר תגובה על הקטעים שלי [?]
    *פרסומת [לא] סמויה*
    "הפסקת קפה בלי קפה"
    -יולאק שאבר

    11/06/2014 20:25

    אגב, הגבתי לך על הפוסט האחרון שהעלת…
    עם ציטוט כמובן של מיכאלאנג'לו.

    11/06/2014 20:31

    יאי לי, הגבתי חזרה~
    תודה רבה לך~

    11/06/2014 20:33

את די צודקת, יש כאלה שממש מגזימים בביקורת, אבל רוב האנשים שמבקרים, לא באים לפגוע, אלא באים בשביל שהסיפור יהיה יותר טוב, כי ככל שזה יותר טוב, כשאת קוראת את זה אחר כך, את מרגישה טוב עם זה יותר. וכיף יותר. גם האחרים, שכאן, לא נעים להם לקרוא סיפור במלא שגיאות (לא מדברת על סיפורי הערסים), אז הם יתקנו את הכותבת כדי שעוד קוראים יבואו לקרוא גם. אז, אני חצי מסכימה איתך, לא כל הביקורות כל כך מרשעות.

11/06/2014 20:49

    נו כמובן, לא דיברתי על כל הביקורות. דיברתי בעיקר על הפוגעניות.

    11/06/2014 21:00

תאמת את צודקתת אבל ממש כלומראני אישית רואה את הדברים האלה הם רק מנסים לכתוב סיפור זה לא כאילו הם מוציאות ספר ואני יודעת שיש כאלה שלוקחים ללב כי זה מה שהם מרגישים!
אז בקיצור צודקתת!!

11/06/2014 20:54

האמת, זה קצת מצחיק אותי. את סוג של מעליבה את הבנות שאומרות את התגובות שלהן. לא חייבים תמיד לאהוב את הסיפור אבל כן צריך לשמור על שפה ולא לקלל, שמי שעושה את זה עובר את הגבול, אבל זה לא יפה שאת מקניטה אותן חזרה.. (אני לא באה בהעלבה..)
יש אנשים שבאים לאתר הזה בשביל לקבל הכנה לפני שיהפכו לסופרים. לא צריך לשפוט אותם על פי זה או לרדת עליהם. אני מודה שאני לא מתה על סיפורי ערסים ואני לא נכנסת, מכמה סיבות שלא אפרט, אבל זו זכותי, לא? כמו שאת אל חייבת לאהוב לקרוא שירים או משהו כזה.
כל אחד רואה משהו בעיניים שונות. אנחנו לא חייבים לחשוב אותו דבר וזה בסדר. כל עוד אנחנו מכבדים זה את זה. בגלל זה אני חושבת שה-"בנות שלושים" ממש לא מתאים. אז באמת.. עכשיו אני מדברת לא בכוונה להעליב או משהו. תבדקי שאת לא מעליבה בחזרה, כי זה יכול לפגוע גם (מדברת בצורה כללית).
סליחה מראש אם פגעתי או משהו…

11/06/2014 21:46

אני כל כך מסכימה איתך,אני לא חושבת שלמישהו חסר נסיון בכתיבה יש זכות לפגוע במישהו רק בגלל שהוא חושב שהוא יותר טוב ממנו

12/06/2014 00:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך