Bloddy bomb
תמשיכו להנות מהסיפור!😋😀😀😀😀🤒😤😜

תקצירים להברבור הלבן פרקים 21+ 24

Bloddy bomb 21/06/2019 417 צפיות אין תגובות
תמשיכו להנות מהסיפור!😋😀😀😀😀🤒😤😜

פרק 21 : ברברה מפחדת מכך שהיא בהיריון. קן וקרול עדיין ממתינים עד שהבעיה עם המטוס תיפתר. ארתור מבקש מברברה להתלוות אליה לרופאת נשים. תרזה , הרופאה של ברברה מגלה שיש לה בן שלומד עם המטופלת שלה בפנימייה. חואנה במהלך טיול כיתתי נקלעת למריבה סוערת בין אנדרו לארתורו. רוסריו אמה של דולסה חוזרת לארגנטינה.

פרק 22 : ארתורו מודה שהוא עדיין אוהב את חואנה. אנדרו וחואנה נפרדים כי היא מרגישה שהיא רוצה לחזור לארתורו. אדוארדו מכחיש כל קשר של דולסה לשם משפחתו. ורוניקה מחליטה לבקר בחשאי בפנימייה ולבדוק האם באמת יש לו בת. דניאלה ושון עושים צעד משמעותי במהלך יחסיהם זו עם זה.

פרק 23 : ברברה מגלה שהיא מצפה לשלישייה וזה מה שמכניס אותה לפחד מוחלט. ארתור משתף את הוריו בכך שהוא יהיה אבא והם ממש שמחים בשמחתו. קן וקרול מגיעים לפנימייה בארגנטינה. דניאלה מתעלפת במסיבת האירוסין של ארתור וברברה ומגלה באופן פתאומי שהיא בהיריון משון.

פרק 24 : אנדרו מגלה שדודה שלו שיקרה לו בקשר לכך שהוריו עברו תאונת דרכים ושאימו נותרה בחיים, הוא כועס עליה ואומר שהוא לא יכול לסלוח לה על כך שהיא הרסה לו את הסיכוי לגדול לצד הוריו. ברברה מחליטה לספר לדניאלה שהיא מצפה לילד. ארתור וקן מעלים זיכרונות מהילדות שלהם ועל כך שהם חזרו להיות קרובים אחד לשני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך