תקשיב ללב שלך פרקים 1+2

time machine123 04/07/2018 398 צפיות אין תגובות

עומר ונויה הם חברים מאוד טובים והם משחקים ביחד בזמן הפנוי שלהם.

נויה ועומר אוהבים להיות כל הזמן ולא רוצים להיפרד אחד מהשנייה לרגע.

הם לא חשבו שהם הולכים להיפרד. שום דבר לא ירחיק ביניהם. אפילו לא לעבור בית.

כשלעומר ולנויה מלאו תשע שנים, הוריה של נויה הודיעו לה שהם צריכים לעבור לגור לקנדה למשך שנים.

נויה נשברה מהעובדה שהיא לא תראה יותר את עומר. היא מעדיפה להישאר בארץ ולא לטוס לקנדה.

למה אי אפשר לעשות כדי שהכול יהיה כפי שהיא רצתה ולא כמו שההורים שלה רצו בשבילה והחליטו עליה.

היא לא רצתה לעזוב. היא רצתה להישאר עם עומר ולהמשיך לשחק איתו.

עומר נתן לנויה שרשרת לב במתנה , שהיא תענוד אותה על צווארה , זה יהיה כאות לחברותם. אבל ההבטחה שנויה נתנה לעומר, היא נאלצה להשאיר אותו מאחור ולנסוע עם הוריה לקנדה.

עומר בלב שבור , הלך להיפרד מנויה והבטיח לה שהוא יחכה לה, לא משנה כמה שנים יעברו. היא תמיד תישאר איתו בלב.

אבל ההבטחה שעומר הבטיח לנויה , הוא לא קיים את ההבטחה הזאת. הוא לא הפסיק לאהוב את נויה אבל כאשר מלאו לעומר שתיים עשרה אביבים הוא החליט שעליו לזנוח את הבטחתו לנויה.

נויה שגדלה בקנדה, גילתה שהיא עדיין חושבת על עומר ושהיא עדיין אהבה אותו בכל ליבה.

כל יום שעבר , נויה נהייתה יפה יותר ויותר.

והגעגוע שהיא הרגישה בליבה אל עומר רק גבר.

עומר הביט בראי יום אחד כדי לראות איך הוא נראה. הוא נבהל לגלות שהוא עדיין אהב את נויה אבל ככל שהזמן עבר , הוא התקשה להמשיך להסתיר את זה ממנה.

" אני מתגעגע אלייך מאוד , נויה. כמה שאת חסרה לי. למה היית צריכה לעבור לגור בקנדה?" שאל עומר בקול.

" אני רוצה שאת תדעי שאני אוהב אותך. לא משנה עם כמה בנות הייתי או לא הייתי רק אני אוהב אותך. הבנות היפות לא חשובות לי כמו שאת. לכן חשוב לי שתדעי שיותר מתמיד, אני לא מפסיק לחשוב עלייך. אני רוצה שתחזרי אליי , וכאשר את תחזרי , אני אכסה אותך בנשיקות. אני לא אתן לך לעזוב אף פעם." אמר עומר בהתרגשות.

דמעות עמדו בעיניו בזמן שהוא כתב את המכתב לנויה.

בזמן שהוא כתב בשבילה את המילים המרגשות האלה. הוא לא חשב מעולם שזה יהיה לו קשה לתת לאדם שהוא אהב כל כך לעזוב.

הוא לא רצה שהיא תעזוב. הוא לא רצה וזה קרה.

מה הוא יעשה פה בלעדיה?

הוא כל כך התגעגע לנויה , שהיה לו קשה להתרגל למחשבה שהיא לומדת במקום אחר.

מעניין איך הולך לה שם. אם היא מצאה חברים ואיך היא מסתדרת שם והכי חושב איך הולך בלימודים בבית ספר החדש.

הוא לא היה מסוגל להפסיק לחשוב עליה.

הוא גילה שהוא אהב אותה יותר ממה שהוא חשב לעצמו.

למה הוא נתן לה לעזוב עם משפחתה? למה הוא לא אמר לה את האמת מההתחלה?

הוא היה צריך להיות ברור איתה ולהגיד לה את מה שהוא הרגיש.

אחרת היא לא הייתה עוזבת. אלמלא פני הדברים היו אחרים.

אבל נויה עזבה ועומר הרגיש שהוא לבד.

עומר מנסה להמשיך במסלול חייו. אבל הוא לא מצליח לשכוח את נויה.

ככל שעובר הזמן, עומר לא באמת הצליח להפסיק על נויה.

אם הוא היה יכול , הוא היה מחבק אותה חזק. אומר לה כמה הוא אוהב אותה.

אבל היא לא פה והוא לא יכול לחבק אותה. הוא כל כך , אבל כל כך מרגיש את חסרונה.

מעניין אותו אם נויה מרגישה אותו דבר.

הוא היה קונה כרטיס טיסה לקנדה ומגיע עד אליה רק כדי לראות אותה פעם אחת .

והוא היה נשאר בקנדה אם הוא היה יכול ואז הם היו יכולים להישאר ביחד, זה לא יכול להיות כך במציאות כי הוא בארץ ונויה נמצאת בקנדה. הוא חשב שהוא לא יראה אותה יותר.

הוא היה בטוח שנויה לא תחזור.

מה הוא יעשה עם כל מה שהוא מרגיש כלפיה?

איך הוא יכול לשכוח אותה, את נויה , עם העיניים הירוקות העמוקות שלה שתמיד הוא ידע להבחין אם היא הייתה עצובה או שמחה?

איך הוא יכול להפסיק לחשוב עליה?

הוא הבטיח שהוא יחכה לה כמה שיידרש.

היא תמיד תהיה אצלו בלב, עומר הבין עד כמה נויה הייתה חסרה לו באמת.

הוא באמת אהב את נויה . הוא קיווה שגם היא אהבה אותו ולא שכחה אותו אף פעם.

נויה המשיכה בחייה ולא ידעה איך היא תוכל להמשיך הלאה כשעומר , אהבת חייה היה בארץ והיא לא יכלה להיות איתו.

למה כל מה שהיא רצתה , מעולם לא קרה? למה היא מרגישה אכזבה? הרי היא ועומר היו תמיד החברים הכי טובים.

ועכשיו? מה יקרה עכשיו כשהיא תחזור לארץ שוב ותגלה שיש לו חברה?

היא לא תוכל לחיות עם האכזבה שהיא אי פעם פספסה את ההזדמנות להיות איתו פעם.

אם יש לו חברה , אז באמת אין לה שום סיכוי איתו.

הלב שלה יישבר לרסיסים אם זה יקרה.

הזמן עבר ונויה נהייתה הרבה יותר יפה ממה שהיא הייתה כשהיא הייתה בת שתיים עשרה.

עומר נהיה חתיך מיום ליום. הבנות רדפו אחריו ולא הפסיקו להתחיל איתו.

אבל הוא לא רצה אף אחת מהן. הוא רצה רק אחת. רק את נויה. אותה הוא אהב באמת.

אבל היא לא הייתה כאן.

אף אחת לא עניינה אותו חוץ מנויה. הוא רק רצה לדעת מה שלומה.

מעניין מה עם נויה, האם היא תחזור לארץ אי פעם?

האם הוא יראה אותה שוב?

האם הם יהיו ביחד ,בפעם הזאת?

הוא שאל את עצמו לא פעם אחת.

אם לא , מה הוא יעשה עם עצמו אם היא תגיד שלא?

שהיא לא נותנת לו הזדמנות , זה הדבר שהוא חשש ממנו יותר מכול.

אם היא תסרב לו , זה יהיה הדבר הכי כואב שהוא יעבור בחיים.

מה הוא יעשה אם היא תגיד לו שהיא לא רוצה אותו? מה אם היא תחזור עם רגשות אחרים ותדחה אותו?

הוא רצה להפסיק לחשוב על כמה שנויה הייתה חסרה לו במהלך כל השנים הללו.

הוא רצה רק לשכוח אותה ולהגיד לעצמו שהוא צריך להפסיק לאהוב אותה.

רק שזה לא היה כל כך קל לשכוח מישהי כמו נויה. נויה הייתה חשובה לו כאבן יהלום והוא לא היה מסוגל לשכוח אותה.

מאותו יום , הוא החליט שלא משנה איך או למה , הוא ינסה לשכוח ממנה לעולם.

כשעומר עלה לכיתה י"א , הוא הכיר את ענבר ומאז היא נהייתה החברה שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך