תקשיב ללב שלך-פרק 3

time machine123 04/07/2018 379 צפיות אין תגובות

עומר כבר שכח את הבטחתו לנויה , והתאהב כל כולו בענבר , מי שהייתה החברה שלו.

הוא הרגיש כאילו הוא זכה בלוטו.

ובכן , ענבר הייתה יפהפייה אמיתית , בלונדינית מדופלמת שכל מה שהיא רצתה זה לשלוט ברצונם של אחרים.

כולל ברצונו של עומר.

עומר כבר שכח את נויה לחלוטין.

הוא כבר לא זכר כמה הוא אהב אותה פעם.

והאמת , שהיא נמצאת כל כך רחוק, שכבר לא משנה מה יהיה איתה או האם היא תחזור בכלל.

לא אכפת לו ממנה יותר. מצדו , שהיא לא תחזור והדברים יעמדו על מקומם בשלום.

נויה החליטה שבעוד שנה היא תחזור לארץ ותלמד איפה שעומר לומד. מעניין אם הוא עדיין זוכר אותה.

מעניין אם הוא זנח את הבטחתו. אם יש לו חברה בכלל .

ואם זה נכון שיש לו חברה , אז זה אומר שמבחינתה אין לה סיכוי איתו.

כי הלב שלה יישבר והוא לא ידע מה היא מרגישה אליו אף פעם.

מה עם תהיה לו חברה? מה אם עומר יחליט שהוא לא רוצה לדבר איתה יותר?

אז היא תישבר לחלוטין ותתכנס בתוך עצמה.

כעבור שנה ותשעה חודשים , עוצר וענבר חגגו שנה לחברותם מאז שהם הכירו אחד את השנייה.

עומר היה בטוח בעצמו והאמין בענבר באמונה עיוורת. הוא לא ראה שהיא מתשלטת על כל החברים שלו ובעצם היא הייתה מאוד אינטרסנטית ומאוהבת במראה החיצוני שלה.

אחרי עשר שנים , נויה החליטה ביחד עם הוריה שהיא תחזור לארץ ללמוד בבית הספר שבו עומר לומד . היא לא תיארה לעצמה שעומר כבר בילה עם ענבר והתאהב בה בזמן שהיא שהתה בקנדה.

נויה לא הפסיקה לחשוב על עומר. היא חשבה שהיא שכחה אותו.

והיא גילתה שלמרות המרחק הרב , היא המשיכה לאהוב אותו כל השנים האלה.

עומר וענבר חגגו ביחד את זה שהם זוג כבר שנה ותשעה חודשים.

נויה התייסרה במחשבה שיכול להיות מישהו עם עומר. היא הייתה בטוחה שהם יוכלו להיפגש שוב.

היא הייתה נרגשת כי היא תוכל לראות את עומר שוב.

לו רק הייתה יכולה לדבר על רגשותיה כלפיו בגלוי ולא להרגיש שהיא איזה פושעת.

לו רק הייתה דרך להגיד לעומר את מה שהיא הרגישה.

לו רק היה דבר אחד שהיא הייתה יכולה לעשות כדי להיפגש עם עומר אחת ולתמיד.

איך היא תגיד לו שהיא עדיין אהבה אותו ? שהיא לא הייתה מסוגלת לשכוח אותו אף פעם?

שהיא אף פעם לא הקשיבה למה שהלב שלה אומר ולא עשתה מה שהיא רוצה, אלא מה שההורים רצו שהיא תעשה.

היא תמיד הלכה אחרי מה שההורים שלה אמרו ולא רצתה להתווכח איתם כי היא הייתה ילדה טובה ירושליים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך