תקשיב ללב שלך-פרק 4

time machine123 05/07/2018 357 צפיות אין תגובות

נויה החליטה שלא משנה מה , היא סקרנית לדעת איך עומר נראה . יהיה כיף לראות אותו שוב.

אחרי עשר שנים שהיא לא ראתה אותו. היא כבר הרגישה שהיא מאוד מתגעגעת לעומר.

והיא כבר רצתה כל כך לפגוש אותו , לומר לו שכל השנים הוא היה ונשאר האדם הכי חשוב בחייה.

היא רצתה להגיד לו עד כמה היא אהבה אותו וזכרה אותו כל השנים האלה.

נויה עלתה על המטוס הראשון הממריא לישראל מבלי לחשוב פעמיים והשאירה את חבריה העצובים בקנדה.

באותו הזמן ענבר , החברה של עומר הייתה האחראית על הנשף והיא שיבצה כל אחת לפי בקשתה האישית.

כאשר נויה שמעה על הנשף , היא התמלאה בהתרגשות.

היא כמעט צרחה מרוב אושר.

זאת הזדמנות מצוינת בשבילה כדי לנסות להתקרב לעומר קצת יותר.

נויה שמעה שלעומר יש חברה בשם ענבר והיא חשבה כבר על כך שהן יכולות להיות חברות.

הן יכולות להיות קרובות ולהתייעץ אחת עם השנייה כי עומר הוא החבר הכי טוב שלה , הוא האדם שהיא מכירה אותו מילדותה.

נויה תפגוש סוף סוף. אולי הפעם הזאת האהבה כן תפרח באוויר ויהיה להם סיכוי להיות יותר מתמיד ביחד.

ואם לא , אז יכול להיות שהיא תהיה עם מישהו אחר.

אבל רגע , למה שהיא לא תהיה עם עומר כמו פעם, כשהם היו ילדים אז היא תזכיר כמה הם אהבו לבלות אחד עם השני בתור ילדים.

ואז באמת היא תוכל לגרום לעומר להתאהב בה מחדש.

רק שענבר , החברה של עומר לא תשתלט עליו יותר מדי כי היא תעשה הכול כדי ששניהם לא יהיו ביחד.

נויה , הייתה מאוד נרגשת מהפגישה המחודשת עם עומר. היא סקרנית לראות האם הוא השתנה.

האם כל השנים שינו אותו או שהוא נשאר כמו שהוא היה. עכשיו יותר מתמיד , היא התגעגעה להיות קרובה לעומר.

היא התגעגעה לשיחות שהם היו עושים. עומר תמיד הקשיב למה שהיא סיפרה לו והוא תמיד היווה לה אוזן קשבת כשהיא הייתה באמת צריכה אותו.

היא רצתה כבר לרדת למטוס ולהגיד לו כמה שהיא התגעגעה אליו.

היא הבטיחה לחבריה שהיא תחזור בקרוב והנה היא יושבת במטוס בדרך לארץ ישראל.

כמה מתעתע הוא הגורל , וזה עדיין ריגש אותה שאחרי עשר שנים היא נפגשת עם עומר מחדש.

היא מעולם לא התרגשה כך מקודם.

היא רצתה לדחוף את המטוס כדי שיגיע כבר לשדה התעופה בן גוריון.

הגעגועים שגעו אותה.

שהמטוס הזה כבר ייפתח והיא תירד.

סבלנותה של נויה כמעט פקעה.

היא רצתה כבר לרדת ולראות את עומר.

לו היה אפשר הוא היה מגיע עד אליה ולוקח אותה בשתי ידיו.

אבל המציאות מיהרה לדפוק על דלתי נפשה.

איך היא יכולה להשלות את עצמה שעדיין יש לה סיכוי עם עומר , יש לו חברה ובטח הוא כבר לא יסתכל עליה.

הוא תמיד התייחס אליה כחבר הכי טוב שלה , אלא כבן זוג כפי שהיא ראתה אותו בדמיונה.

תתעוררי כבר נויה , מתי תביני שאין לך סיכוי איתו?

המציאות היא לא כמו הדמיון שבה הדברים נראים כמתעתעים.

המציאות היא יותר בלתי נתפסת , היא לא מובנת.

לא יאמן איך שאלוהים מגלגל ככה את אופן העניינים , בצורה שאפילו בילבלה את נויה. איך שהיא טסה למשך עשר שנים ואז היא החליטה לחזור לארץ ישראל והפעם לתמיד.

רק שהעניינים יהיו שונים מעכשיו. כי יש לעומר חברה ואולי עכשיו כשהוא גדל יותר , הוא התבגר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך