time machine123
סליחה על הפרק הקצר.. אוהבת, אביטל❤❤❤

תשוקה ואהבה(גרסה משלי לתשוקת הנצים) -פרק 4❤

time machine123 19/01/2019 511 צפיות אין תגובות
סליחה על הפרק הקצר.. אוהבת, אביטל❤❤❤

יערה ורננה יצאו לסיבוב רכובות על סוסים. שתיהן היו לבושות בשמלות ג'ינסים, והן הביטו זו בזו מחויכות וצחקו קצת. יערה קרצה לעברה בחיוך שובב והראה במהירות לעבר השדות שהיו שייכים לאבא שלהן, עידו נהרי.
" אבא ואימא לא הפסיקו להתווכח. בלילה האחרון ראיתי שאימא אמרה לאבא שהוא יתחיל להתרגל לישון בסלון בספה קצת רעועה ולא נוחה במיוחד.
אימא התחילה לחשוד בו שאולי הוא מנהל רומן ושאולי יש לו מישהי הרבה יותר צעירה ויפה ממנה.
נראה שכדאי שהוא יתחיל להזמין אנשים אל הוילה ושנוכל לעשות מסיבות בלי לבקש את רשותו של אבא. אני מתה כבר להשיג חבר משלי, בחור שלא יהיה כמו אבא שלנו." אמרה יערה וחייכה מאוזן לאוזן.
" את מתה להשיג חבר, נכון? " שאלה רננה בקול משועשע וצחקה לעצמה.
" כן, ונזמין הרבה בחורים לוילה, ומה איתך? את לא?" אמרה יערה ברצינות תהומית.
" אני מודעת מאוד לעובדה שאני לא יפה כמו אחותנו נעמה!" אמרה רננה וחייכה חיוך עצוב.
" אני מתה להתחתן עם מישהו שיש לו לב טוב, שהוא ידאג לילדים שלי ושלו. שלא יחסיר מהם שום דבר." קראה יערה בחיוך רחב והביטה בו בשובבות.
" נישואים לא בהכרח קובעים אושר. תראי את אחותנו נעמה, היא נשואה לאריאל למעלה משנה, והיא לא באמת נראית מאושרת." קבעה רננה בתסכול.
רחוק מהן, עמד עידו וציפה להסברים מאריאל, שרצה שהוא יכניס לו כסף לחשבון הבנק שלו כדי שהוא יוכל לקנות בית משלו , הבית שלו ושל נעמה כדי שיהיה להם קצת שקט.
" אני כבר לא סובל אותך, עוד פעם אשמע שנעמה לא מרוצה מההתנהגות שלך. אני אאלץ לספק את רוב הכוחות שיש לי כדי לבטל את הנישואים שלך איתה. אתה מעמיד פנים שאתה באת מבית טוב ואתה עושה רושם של בחור שאפשר לסמוך עליו, רק שאתה מסתובב פה כמו תרנגול שוטה שמתנהל על פי הרצונות שלו ומאיים על נעמה שאם היא לא תעשה מה שאתה רוצה, אתה תגיד לאריאלה. ואני לא אתן לך לפגוע בנעמה." אמר עידו בכעס.
" נעמה צריכה להתרגל לכך שהיא בעודה נשואה לי, היא חייבת לציית על כל מה שאני מבקש ממנה לעשות, ובבקשה ממך אל הדחף את האף שלך לעניינים שלא שייכים לך, מה שקורה ביני לבין נעמה זה לא צריך להיות קשור אלייך." אמר אריאל בזעם, הפנים שלו היו כל כך אדומות שלא היה לו איך להסתיר את האמת מעידו.
" אל תהיה ציני, אריאל.." קרא עידו בפנים אדומות.
" אני יודע שאתה נפגש עם מישהי מאחורי גבה של אריאלה." אמר אריאל בחיוך ערמומי.

***

לי הרגישה קצת שלא בטוב, היא התעלפה כי הייתה לה סחרחורת קלה. עידן וליאור הזעיקו את האמבולנס שהגיע עד לפתח ביתם. יוחנן הלך לשוק כדי להתעמת עם הבנים של הינומה, שלא הפסיקו להשמיץ את אחותו הקטנה על כך שהיא ניהלה רומן עם עידו נהרי, שהיה מבוגר ממנה בהרבה שנים.
לי נשלחה ישר לבית החולים כדי שיבדקו האם היא באמת לא מרגישה טוב.
עידן וליאור חיכו בחדר ההמתנה, וחשבו שאחותם הקטנה באמת חולה.
הם היו מודאגים ולא ידעו מה לעשות עם עצמם.
" אני פוחד.." אמר עידן בחשש והסתכל על ליאור בחצי מבט.
" אתה חושב שלי התעלפה כי היא באמת חולה?" שאל ליאור וחייך אליו בעצב.
" אל תדבר על מה שאתה לא עדיין לא יודע, אולי רק היא עשתה את עצמה חולה!" אמר עידן בקול מאשים.
הם חיכו ליוחנן, שלא הגיע עדיין לבית החולים בגלל שלא ידע שלי , אחותו הקטנה התעלפה.

***
יוחנן החל להסביר לבנים של הינומה שכדי שהם יתחילו לכבד את לי, מכיוון שהיא לא יצאה עם פושעים שהיא מצאה לעצמה סתם כך ברחוב.
לי, היא אחותו הקטנה והוא מאוד רצה להגן עליה מפניהם.
" אתם שומעים טוב מאוד שלא אתן לכם להשמיץ את לי, היא בחורה מכובדת ואתם תלמדו לכבד אותה, רבותיי. אני לא אתן לאף אחד מכם לפגוע בה. האם זה ברור?" אמר יוחנן בקול רם.
" זה לא סותר את העובדה שהיא יוצאת עם מישהו מבוגר ממנה בכמה שנים, לא?" שאל אברהם בזעם והביא בו במבט סתום.
" תפסיקו לדבר עליה רעות. אם אשמע שאחד מכם לא מפסיק להשמיץ אותה, אז יהיה לכם עסק איתי!" קרא יוחנן בכעס.
" סליחה, מעכשיו אני לא מדבר." אמר אברהם וצחק לעצמו.

***
נעמה ישבה בחדרה ושיחזרה את הרגעים שהיא חוותה לצד אריאל, שניסה לכפות את עצמו עליה.
היא לא רצתה שהוא יגע בה בכלל.
היא העדיפה לא לחזור לישון לצידו אף פעם.
היא פחדה שאריאל יגע בה כמו שהגברים נגעו בה באותו הלילה הנורא ההוא.
היא הייתה כמו בובה כנועה שהתנהגה לפי הרצונות שלהם.
הסיבה שהיא התחתנה עם אריאל היתה בגלל שהוא חיפה על האונס שנעמה עברה בהיותה נערה צעירה ותוססת חיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך