תשוקה ואהבה(גרסה משלי לתשוקת הנצים)-פרק 5❤

time machine123 20/01/2019 514 צפיות אין תגובות

עידן וליאור התיישבו ליד מיטתה של לי שהייתה שקועה בתרדמת ולא היה ברור אם היא תקום או לא.
לקח להם כמה זמן כדי שהם ירגיעו את עצמם.
לי התעוררה אחרי יום שלם שהיא הייתה שקועה בתרדמת בגלל שנתנו לה תרופת הרגעה.
יוחנן אף הגיע לבית החולים, הוא רצה לדעת מה קורה עם אחותו הקטנה, לי.
הוא התיישב לצידה והביט בה ברוך. הוא לא הבין מה קרה לה פתאום, למה היא התעלפה ומה הוביל אותה להיות בבית החולים.
" לא הרגשתי טוב," אמרה לי בקול שקט ונאנחה קלות.
" מה יש לך? באמת לא הרגשת טוב?" שאל עידן בתקיפות והתבונן עליה במבט ממושך.
" כן, יש לי דבר מה חשוב לומר בפניכם.. אני.. גיליתי.. זאת אני בהיריון." קראה לי בקול חושש והתבוננה סביבה בעיניים מפוחדות.
אחיה הביטו בה אחוזי להם, לא הבינו בכלל מאיפה זה בא להם.
" שנייה, מה אמרת.. את באמת בהיריון?" חקר עידן והביט בה במבט חמור סבר. " אפשר לדעת מי האבא?" שאל עידן וניסה לעכל את מה ששמע לפני כמה דקות.
לי הסתכלה עליהם לחוצה ולא ידעה כיצד להתמודד עם תגובתם.
" לי , בבקשה אנחנו צריכים לדעת מי האבא, לא תגידי לנו?" שאל יוחנן שהיה כל הזמן בלחץ.
לי לא ידעה מאיפה להתחיל, האמת הכול הגיע לה בבום מבלי שציפתה לזה בכלל. ההיריון, עידו נהרי והאחים שלו שדרשו לדעת עם מי היא יצאה .
" יוחנן, אני רוצה ללדת אותו בבקשה, להילחם על הזכויות שלו. לעבוד כמו כל אדם אחר. אני רוצה להשתנות לפני שאתחתן עם עידו נהרי. " אמרה לי בקול חלוש ולאחר כמה דקות היא שקעה שוב בתרדמה.

***
עידו נכנס למכוניתו כדי לנסוע לעבר ביתה של לי.
הוא לא תיאר לעצמו שהיא לא הייתה בביתה ושאולי שהיא מצויה בתוך בית החולים.
הוא רצה לחיות את שארית חייו לצד האישה שאהב. הדבר הראשון שהוא צריך לעשות זה לבקש גט מאריאלה ולהיפרד ממנה אחת ולתמיד.
כי הוא לא היה יכול לסבול את העובדה שאריאל היה בשבילו כמו סיוט בלהות אמיתי.
עידו רצה שאריאל ילמד לכבד את רצונה של נעמה בכל מחיר.
גם אם זה אומר שהוא יצטרך לבטל את הנישואים הכושלים של נעמה ואריאל.

***
אריאל סגר את דלת החדר כי רצה שנעמה תתרגל לרעיון שהיא תהיה שלו גם אם זה יהיה בכוח.
" בואי, תגידי לי האם אני מושך אותך, ולמה אנחנו לא עושים אהבה כמו הזוגות האחרים.
תגיד למה אני דוחה בעינייך ולמה היית צריכה להזעיק את אבא שלך באמצע הלילה? מה אני עושה בכלל שגורם לך לדחות אותי? מה אני מפחיד כי יש לי פנים מפחידות." אמר אריאל בכעס, כי הוא כל כך רתח מזעם על כך שנעמה לא התמסרה אליו בכזאת קלות.
" תבין , אני מעדיפה שלא יהיה בינינו מגע לחלוטין.." קראה נעמה בחשש.
" את אשתי וחובה עלייך לעשות כל מה שאומר, מאז שהתחתנו את תהיי שלי גם אם לא תרצי." התחצף אריאל ודחף את נעמה המבוהלת היישר אל המיטה.
" אני מתחננת בפניך בכל לשון של בקשה, אל תיגע בי." קראה נעמה בפחד והרחיקה את אריאל ממנה.

***
עידו גילה שלי לא הייתה בביתה כדרכה. הוא חשש שקרה לה משהו ושאולי היא לא הרגישה כל כך בטוב.
הוא חשש שמישהו צוחק על חשבונו שקורה פה משהו מאוד מסוכן שהוא לא רצה לקחת בזה חלק.
הוא ידע שאריאל עלול לפלוט ממש בטעות על הרומן שהוא מנהל מאחורי גבה של אריאלה.
היא איננה יודעת דבר וחצי דבר עם מי הוא נפגש מאוחר בלילה.
עידו רצה לחשוף עצמו מול אריאלה בלי עזרתו של אריאל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך