תשוקה ואהבה(גרסה משלי לתשוקת הנצים)-פרק 6❤

time machine123 21/01/2019 525 צפיות אין תגובות

עידן, יוחנן וליאור היו המומים ולא יכלו לדבר מגודל הבשורה שנפלה עליהם זה עתה. הם ניסו לסדר את המחשבות שלהם בתוך מוחם .
בשביל יוחנן, לי הרסה את התקופה הכי יפה שלה : האפשרות שהיא תהנה מגיל ההתבגרות.
מה היא תעשה עכשיו כשהיא גילתה שהיא בהיריון? מה יהיה עם תקופת הנעורים שכבר נגמרה לפני שהתחילה בכלל.
היא הסתכלה על עידן , יוחנן וליאור ולקחה נשימה קלה ככל שיכלה.
" מטרידה אותי העובדה שאת למרות גילך הצעיר יוצאת עם מישהו יותר מבוגר ממך בכמה שנים. את לא מודעת לכך שהוא אולי יכול להיות נשוי או שיש לו ילדים. האדם הזה שאת נמצאת איתו בקשר הוא לא בן אדם כל כך הגון." אמר יוחנן בזעם והביט על לי במבט חמור סבר.
" אני יודעת שהוא בן אדם שיש לו לב טוב, אולי אם תיפגש אותו בפעם הראשונה אולי תחשבו שהוא לא בן אדם נחמד.
אבל אני מכירה אותו ויודעת בתוך ליבי שאין לי ממש סיבה לדאגה. הוא אמר שהוא ידאג לכך שמצבנו מהבחינה הכלכלית אכן תשתפר משמעותית." קראה לי בעיניים מקוות.
" ואני לא מאמין לשום מילה שלו, אני חושב שאת צריכה להיזהר ממנו מאוד. הוא לא נראה כזה בן אדם אמין כמו שאת חושבת. " אמר יוחנן בחיוך מתוסכל.
" גם אני לא," קרא עידן בקול משועשע צוחק לעצמו.
" יוחנן צודק, את צריכה להבין שהוא לא כל כך בן אדם הגון." העיר ליאור בעדינות מבלי לפגוע ישירות בלי.
" בבקשה, אל תחשדו בו, אתם צריכים להכיר אותו קודם ואז תחליטו אם הוא מוצא חן בעיניכם או לא.." אמרה לי בחיוך עצוב.

***
עידו נסע במהירות שיא ולא שם לב לתמרורים. הוא רק רצה להגיע הביתה מבלי שאף אחד לא יטיח בו האשמות.
לא היה לו כוח להתמודד מול בנותיו ואשתו ולומר בפניהן את כל האמת לאמיתה.
שהוא אכן נמצא במערכת יחסים רומנטית עם בחורה צעירה ממנו בכמה שנים ולא היה לו כל כך אכפת מהפער בגיליים ביניהם.
עד שלפתע המכונית שלו נתקלה באחד העצים כשהיה בדרכו אל הבית שלו כדי לספר את האמת לאריאלה שהוא ניהל רומן עם לי ושהוא רוצה לחיות איתה עד סוף החיים שלו.
עידו נהרג במקום ולא תיאר לעצמו שעכשיו לי גילתה שהיא מצפה לילד ממנו.

***

לי השתחררה מבית החולים והאחים שלה אירגנו חדר למעלה עם המזגן, והם הניחו הרבה זרי ורדים על המיטה שהיא ישנה בה.
היא התרגשה מכך ההפתעה שהאחים שלה תיכננו לעשות לה גם מבלי שהיא תדע על כך דבר וחצי דבר.
" איזה יופי!" קראה לי בקול מופתע וניגשה לחבק כל אחד מהאחים שלה בנפרד.
" לי, עשינו במיוחד בשבילך, אנחנו רק רוצים שתהיי מאושרת. אני אוהב לראות איך אני מתרגשת." אמר עידן בעליצות וחייך אליה חיוך קצר ורחב.
" עכשיו יהיה לך מקום בתוך החדר לך ולתינוק בעזרת השם שיוולד בעתיד." קרא יוחנן והביט עליה ברוך.

***
אריאל לא הבין למה עידו כל כך התאחר להגיע. הוא בטח נמצא איתה. הוא היה חייב להראות לאריאלה איזה סוג של בן אדם הוא באמת.
היא לא תיארה לעצמה שעידו באמת בגד בה ושהוא בטח לא אמר למי שהוא ניהל איתה רומן שיש לו אישה שהוא נשוי לה פלוס שלוש בנות יפות וצעירות.
לפתע הוא שמע צלצול של טלפון הנייד שלו והוא ניגש לענות לשיחת הטלפון בלי שום עיכובים.
" מר אריאל, מצאנו את הרכב שאיתו כנראה נסע חמך והוא נהרג בתאונת דרכים." אמר והשיחה התנתקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך