תשוקה ואהבה(גרסה משלי לתשוקת הנצים)-פרק 1❤

time machine123 14/01/2019 579 צפיות אין תגובות

לי עמדה בצד ונופפה בכף ידה לעבר כלי רכב בצבע אדום שחלף למולה. ידיה כמעט רעדו מרוב התרגשות.
לי התמוגגה כאשר הבחינה שעידו ניגש לעברה והם חיבקו זה את זה בהתלהבות.
הוא נתן לה נשיקה על השפתיים והיא ישבה במושב הקדמי.
הבנים של הגברת הינומה ראו אותה נפגשת עם גבר שהיא לא מכירה והלכו להודיע לאח שלה עידן שאחותו הקטנה יוצאת עם גבר.
עידן סיפר לליאור שהוא דואג שאחותם הקטנה יוצאת עם גבר שהם בכלל לא מכירים.
" ראיתי את אחותנו יוצאת לאנשהו והיא עדיין לא חזרה. לדעתי עכשיו היא הייתה צריכה להיות פה בשעה כזאת מאוחרת." אמר עידן בדאגה ופניו האדימו.
" אתה לא יודע מה אתה אומר, עדיף לך לא להשמיץ את לי, היא אישה מכובדת והיא לעולם לא תעשה דבר כזה מבלי רשותו של יוחנן. " קרא ליאור הרהור.
" אני יודע שהיא יוצאת עם גבר ויש לי הוכחות לכך. אתה יודע מי ראה אותה? הבנים של הינומה ראו נכנסת עם גבר שיכול להיות סבא שלה. עכשיו כל השכונה תלך עלינו רכיל על הצרות של אחותנו הקטנה! אני לא אומר את זה סתם, לא אדוני. אני לא אתן לילדה הקטנה לסובב אותנו לפי מה שהיא רוצה." אמר עידן בעצבנות.
ליאור הביט בו ברוגז ושתק.
" למה לי עדיין לא חזרה? למה אני מרגיש כאב חד מפלח לי כמעט את החזה!" חשב יוחנן בקול והביט על עידן במבט ממושך.
" למה שניכם לא מאמינים למה שאני אומר ! היא יוצאת עם גבר שיכול להיות אבא שלה. לי הזאת עושה כל מה שלא נכון ועכשיו כל השכונה הזאת מלוכלכת על אחותנו הקטנה." קרא עידן בזעם.
" אל תעז להשמיץ את לי, היא אחותנו הקטנה ואני אגרום לך שאתה, יקירי תכבד אותה אם לא אין לך מקום בבית הזה יותר." קרא יוחנן בעצבנות והוא הרביץ לעידן כדי שהוא ילמד לכבד את לי.

***

במקום הרחק מביתה, לי עשתה אהבה עם עידו שלא הפסיק לנשק אותה לרגע.
לי ידעה היטב שהיא מסכנת את עצמה , ברגע שהיא תפתח את הפה שלה ותספר לאחים שלה את האמת על כך שהיא מנהלת רומן עם גבר שהיא בכלל מכירה.
" את צריכה ללמוד לתת בי אמון , לי, אל תפחדי. את יודעת שאני אוהב אותך בכנות?" אמר עידו וחייך אליה.
לי הרגישה קצת פחד אבל היא הביטה אליו בעיניים מלאות ביטחון.

***
בינתיים עידן ויוחנן המשיכו להתקוטט אחד עם השני.
יוחנן לא יכול לסבול שעידן ימשיך להשמיץ את לי, אחותו הקטנה. הוא חשב שהיא לא הייתה מסוגלת לעשות להם את זה.
"יש לי הוכחה, היציאות התכופות שלה, התירוצים הבלתי פוסקים שהיא טוענת בפנינו.
זה מסביר למה היא יוצאת מבלי להסביר לנו לאן מועדות פניה. עכשיו אתם מאמינים לי?" שאל עידן את יוחנן וליאור שהביטו עליו במבטים ממושכים.
" אני עדיין חושב שאתה משקר!" קרא יוחנן בביטחון מלא.

***
עידו חנה לצד ביתה של לי, לי התכוונה להיפרד ממנו לשלום לפני שהוא נוסע לבית שבו הוא התגורר עם אשתו אריאלה ושלושת בנותיו .
" רק רגע, לי. את תזדקקי אליו מאוד אם את צריכה עזרה את יודעת שאת תמיד יכולה לפנות אליי." אמר לה עידו בחום והניח בידה חמש מאות שקלים למקרה שתצטרך.
" לא, עידו, תחזור את הכסף לארנק. זה שייך לך. ולא לי." אמרה לי בבושה ולא ידעה מה לעשות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך