time machine123
מקווה שתהנו מהפרק הזה , אוהבת המונים, אביטל.

תשוקה ואהבה( גרסה משלי לתשוקת הנצים)-פרק 8❤

time machine123 25/01/2019 520 צפיות אין תגובות
מקווה שתהנו מהפרק הזה , אוהבת המונים, אביטל.

אריאלה הסתובבה בכל הבית ועדיין לא האמינה שבעלה נפטר והיא תיוותר אלמנה אומללה למשך שארית חייה.
היא לא הבינה איך עידו מצא את מותו בכלל.
היא מאוד רצתה לגלות מי היה האחראי למותו.
אריאלה ציפתה לבואו של אריאל ולא ידעה בגלל שהוא נתקע בכביש המהיר בגלל הפקקים.
אריאל חשב להגיד לאריאל את האמת בנוגע לרומן שניהל עידו מאחורי גבה, עם הילדה בת שבע עשרה.
הוא יעשה הכול כדי לרשת את הונו של עידו ולזכות בבית שלו בלי הבנות המעצבנות שלו.
הוא רצה לזרוק את אריאלה מהבית שלה, ולקחת את כל התכשיטים שיש בבעלותה כדי לסדר את החובות שלו בקזינו.
משהו אמר לו שזה אכן יצליח הפעם.
הוא ידע היטב שהוא היה צריך את זה כדי שלאחת ולתמיד השליטה שלו תחזור להיות כמו פעם.
זה טוב שעידו לא הצליח לקיים את הבטחתו באשר לנישואים שלו עם נעמה.
כי הוא רצה באמת לבטל את הנישואים של אריאל ושל נעמה, כי הוא לא מרוצה מהעניין שהוא ממשיך להכריח את נעמה לעשות משהו שהיא לא מעוניינת בכלל לעשות.
ועכשיו, הוא שמח על כך שעידו כבר לא היה בין החיים.
הנה, עכשיו הוא יכול לעשות כל מה שעולה על רצונתיו.
הוא חשב על אריאלה ועל כמה מסכנה היא שהיא הפכה להיות אלמנה בין לילה.
כשהוא הגיע הוא הבחין בפניה העצובות של אריאלה.
היא עמדה בחוץ בפתח הבית והסתכלה סביבה במבט ממושך.

***
נעמה הייתה ספונה בתוך חדרה והמחשבות לא נתנו לה שום מנוח.
היא רצתה רק לבכות על מה שאריאל הזכיר באוזניה על כך שמעולם היא לא נתנה לו אישור לגעת בה. כי היא לא אהבה אותו הוא התחתן איתה בגלל שאימה לחצה עליה למהר את מועד החתונה ושאין זמן למשחקים יותר.
היא לא רוצה לחזור לישון על יד אריאל, שלא ישלח לעבר הכיוון שלה את ידו.
היא עצמה את עיניה חזק וחלמה שהיא נמצאת במקום טוב יותר משהייתה בעבר.

***
לי שכבה במיטה שלה ושקעה במחשבות על עידו,על ההיריון שהגיע משום מקום, על החיים שלעולם לא יהיו אותו הדבר. היא חשבה על כך שבעוד כמה חודשים היא תהיה אימא לתינוק. הרי שום דבר לא הכין ליום שבו היא תהפוך להיות אימא בפעם הראשונה באופן רשמי.
לפני זמן לא רב היא הייתה רק סתם נערה רגילה.
משהו אמר שעומד לקרות אסון לעידו, היא הרגישה זאת אפילו בעצמותיה.
היא תמות אם יקרה לו משהו והיא תישאר לבד, היא והתינוק.
מה יהיה שמה שהיא חושבת יהפוך פתאום למציאות מרה?

***

יערה ורננה באו לחדר כי אריאלה רצתה לשוחח איתן ממש בפרטיות. הן הסתכלו עליה מפוחדות ולא יודעות מה היא הולכת לספר להן.
אריאלה נשמה עמוק ככל שיכלה, וכשעמדה להפיל עליהן את בשורת האיוב הקשה יותר מכול.
" בנות, אני מצטערת לבשר לכן בצער רב שאבא שלכן נהרג בתאונת דרכים קשה כשהוא היה בדרכו הביתה." הטיחה בהן ללא כל הודעה מוקדמת.
הן עמדו מבולבלות ומופתעות מגודל הבשורה שנחתה עליהן פתאום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך