תשוקה ואהבה( גרסה משלי לתשוקת הנצים)-פרק 7❤

time machine123 22/01/2019 514 צפיות אין תגובות

אריאל התעכב מעט בדרכים, מכיוון שהוא עדיין חושב על איך להגיד אריאלה על דבר מותו של עידו.
הוא עוד לא עיכל את מה שקרה. עכשיו שהוא יודע שעידו לא יוכל לבטל את הנישואים שלו עם נעמה.
כי כל מה שהוא רוצה הוא יכול להשיג מבלי שעידו ישב על הראש שלו ויגיד לו מה לעשות.
עכשיו יש לו כוח להוציא אל הפועל את מה שתיכנן מזמן.
כי כל מה שהוא רצה באמת , שנעמה תיענה לבקשותיו ברצון מבלי שהוא יצטרך לערב את אריאלה על כך שנעמה לא מקיימת את הבטחתה לכך שהיא הייתה צריכה להתמסר אליו לחלוטין.
כי אם הוא יגיד לאריאלה שנעמה לא מסוגלת לעמוד בחובות שלה כאישה נשואה כלפיו. הוא יאלץ לדרוש מאריאלה שתגיד לנעמה שהיא חייבת להתמסר אליו גם אם זה יהיה בכוח.
והוא יעשה זאת בין אם נעמה רוצה או לא.
כי נעמה צריכה לציית לו מבלי התנגדות יתרה.
אריאל לא היה יכול לסבול את חוסר רצונה של נעמה בכל פעם שהוא ניסה לגעת בה ולעשות אהבה איתה.
הוא נתקל בתירוצים הרגילים שלה בכך שהוא יבוא איתה במגע כל פעם שהוא ניסה בכל זאת לגלות טיפה של נחמדות כלפיה.
אבל הוא לא זכה לקצת הערכה שנעמה תגלה כלפיו.
" נעמה נהרי, את תהיי שלי גם אם את לא תרצי. הלילה את תהיי בין זרועותיי , או שלא קוראים לי אריאל מנור. שכחת מה התפקיד העיקרי שלך כאישה נשואה? אז הלילה אני אזכיר לך מה החובות שלך ואת צריכה לדעת לספק אותי כפי שאני מבקש ממך." אמר אריאל לעצמו והרהר בנוגע שהוא יעשה כל דבר כדי שנעמה תלמד להיות שלו גם אם המחיר שהוא ישלם על כך יהיה יותר מדי גבוה בעליל.
הוא קיבל הודעה על כך שלקחו את עידו כדי לנסות להחיות אותו אם הוא יחיה בכלל.
הוא חייג את מספר הנייד של אריאלה והוא שמע את קולה מעבר מהצד השני של הקו.
" אריאלה, אני חייב לספר משהו בקשר לעידו, תשמעי עידו נהרג בתאונת דרכים . את שומעת אותי בכלל? הלו?" קרא אריאל בייאוש.
" מה ?!" שאלה אריאלה שעמדה מול הטלפון וחשבה שהיא עוד מעט התעלפה, " איך זה יכול להיות? " אמרה אריאלה בלחץ ונאנחה קלות.

***
לי הרגישה כאב חד בבטנה והייתה לה תחושה רעה כאילו מלאך המוות בכבודו ובעצמו דפק על דלת ביתה.
אולי קרה משהו לעידו? מה יהיה עם התינוק שלהם?
יכול להיות שהיא סתם מדמיינת לשווא שקרה לו משהו! אם כן, למה הוא לא התקשר אליה עד עכשיו?
למה הוא לא נסע עד אליה כדי להתעמת עם האחים הגדולים שלה באופן ישיר?
עכשיו היא יושבת בסלון, תוהה עם עצמה מה עלול לקרות שם.
מדוע היא יושבת נטועה כמו פסל במקומה מבלי האפשרות לברר מה קרה לעידו?
הוא אמר שיש פיתרון למצב הכלכלי של האחים הגדולים שלה.

***
אריאלה נפלה בחוסר כוחות על הספה בחדר המגורים וניסתה בכל כוחה לעבד את החדשות שזה עתה שמעה מפיו של אריאל.
היא לא האמינה בכלל למה שקורה לה.
היא ניסתה לנשום עמוק ככל שיכלה והיא לא יכלה להאמין שהיא באמת הפכה להיות אלמנה לפני כמה דקות ספורות.
היא קראה לתות שתקרא לבנות שלה כי היא צריכה לדבר איתן באופן דחוף על כך שאבא שלהן נהרג בתאונת הדרכים בהיותו בדרך הביתה.
היא נשמה עמוק והלכה בראש מורם כדי לראות האם באמת תות עשתה בדיוק מה שהיא אמרה לה שתעשה.

***
בבית החולים נאבקו הרופאים על חייו של עידו. עידו איבד הרבה מאוד דם, הוא היה מחובר לכל מיני מכשירים.
שעות הם הסתגרו בחדר הניתוח וניסו לעשות כל מה שהם יכולים כדי להציל אותו.
אריאל שציפה למותו של עידו והתפלל בכל ליבו שהוא ממש לא יצא מזה.
הרופאים המתנתחים יצאו מהחדר בפנים אדומות וחיוורות כאילו הן נהפכו להיות כמו עגבניות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך