אשמח לביקורת ולתגובות :)

תשוקה מטורפת

31/01/2016 3112 צפיות אין תגובות
אשמח לביקורת ולתגובות :)

פרק 1

"בוקר טוב יפה של אמא , יאלה קומי צריכים כבר לנסוע . אנחנו מחכים רק לך " אמרה אמא פותחת את התריסים של החלון ובבת אחת נכנס קרן אור של שמש חזקה .
"יואו אמא את לא רצינית . מה השעה כבר ? " שאלתי ישנונית עדיין .
"השעה כבר 8 , בואי קומי כבר . אנחנו גם צריכים לאסוף את חבר של אבא " אמרה אמא .
"מה זאת אומרת לאסוף ? כולם באים עם הרכבים שלהם לא ? " שאלתי קמה בקושי מהמיטה .
"לא , הוא מקנדה . הוא הגיע לפה עם הבן שלו לראות את הארץ . כל החברים מחכים רק לנו . בעצם רק לך , יאלה לכי תתארגני " אמרה אמא .
"טוב בסדר " אמרתי לוקחת מגבת .
"יאלה , רבע שעה ואת בחוץ " אמרה טורקת את הדלת .
"מה רבע שעה מה " אמרתי לעצמי .

אז כן , קוראים לי נטלי . היום אנחנו נוסעים לחופשה לטבריה לחמש ימים עם כל החברים . כל שנה אנחנו יוצאים פעמיים בשנה לחופשה עם החברים של ההורים . כיף איתם , מאוד . הייתי עייפה , אני ככ עייפה . נכנסתי מהר להתקלח , התארגנתי במהירות שורט ג'ינס קצר וגופיה שחורה צמודה ומתחת בגד ים . הכנסתי דברים אחרונים לתיק ויצאתי .
"תודה באמת " אמר דוד .
"מה אתה רוצה ? " שאלתי .
"אמא אמרה לך רבע שעה , עברה כבר שעה שלמה . חבר של אבא מחכה לנו כבר מזמן " אמר .
"טוב בסדר הנה אני פה , בוא נצא כבר . איפה אבא ואמא ? " שאלתי .
"הם כבר באוטו . אני צריך לסגור את הבית וזהו יוצאים " אמר לי .
"טוב בסדר . בוא " אמרתי .
"רגע , הכנתי לך סנדויץ ונס . כמו שאת אוהבת אחותי המכוערת " אמר לי בחיוך .
"תודה אח שלי הקופיף " אמרתי לו והוא ליטף את שערי .

כעבור בערך רבע שעה היינו כבר באוטו ונסענו לכיוון חבר של אבא , אני בינתיים הנחתי את ראשי על ראשו של דוד כדי לא לשמוע את הגעירות שלהם , על זה שהם כבר מאחרים וכולם מחכים רק לנו .
כעבור בערך כמה שניות , אבא עצר את האוטו במין מקום כזה שלא היה לי מוכר . היו שם המון בתים , המון וילות ענקיות . ומאחת הוילות הענקיות יצא חבר של אבא . אבא יצא להגיד לו שלום ואני המשכתי לנמנם על ראשו של דוד .

"נטלי " שמעתי את קולה של אמא .
"מה ? " שאלתי ולפתע ראיתי מהחלון של האוטו מישהו , שאני לא מכירה אותו בכלל .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך