תשוקת הנצים-פרק 1

time machine123 25/12/2018 825 צפיות אין תגובות

האחים ספיר ואחותם קרין חיו בדוחק בשכונת עוני בטבריה ומצליחים לפרנס את עצמם במאפיה שאותה קיבלו בירושה מהוריהם.
אחותם הקטנה של האחים ספיר מנהלת רומן זה זמן מה מתחת לאפם של אחיה וללא הסכמתם ורשותם.
הם לא הבינו למה היא נעלמת כל כך הרבה ועם מי היא מתראה שם ברחובות. מה יכול לקרות אם היא תיפגש חס וחלילה עם אנשים שהיא מעולם לא ראתה או הכירה אי פעם.
אליהו כאח הבכור גידל את קרין מאז שהיא הייתה רק ילדה קטנה.

הוא פחד שהיא תיפגע ולא חשב שהיא מבלה את רוב זמנה בלנהל רומן הזוי עם מישהו מבוגר שבטח לא מכבד אותה ומנצל אותה בשביל טובותיו האישיות .
מה שאליהו חשש שהוא לא בכלל לא ידע לאן קרין יכולה להיעלם בשעות הכי קטנות של הלילה.
קרין לא רצתה להגיד כלום לאחים שלה בגלל שהיא ידעה היטב שאם הייתה אומרת להם את האמת בפרצוף,אליהו לא היה נותן לה בשום רשות לצאת מהבית מבלי שהיא תוכל לבקש את הסכמתו.
היא פחדה ממה שיכול לקרות אם היא תספר לאחים שלה שהיא מנהלת רומן עם מישהו נשוי.
היא מבלה בנעימים לצד הגבר שהיא הייתה באמת מאוהבת בו.
היא לא ידעה לאן הוא לקח אותה.
" תגיד, לאן אתה לוקח אותי בזה הרגע? בבקשה ממך אני צריכה לדעת!" אמרה קרין בחיוך סקרן והיא הביטה בו במבט זועם.
" זאת הפתעה, תכף תגלי מה הכנתי בשבילך!" אמר אלימלך בקול מסתורי ונתן נשיקה קטנה על השפתיים.
קרין התבוננה בו ממושכות ואז חייכה אליו חיוך קצר.
מעניין אם אחיה יודעים עם מי היא נמצאת ברגעים אילו ממש.
רק שהם לא יודעים שהיא מנהלת רומן עם גבר נשוי.
***
אליהו עדיין לא הצליח להבין לאן קרין נעלמה. ניתאי ויוחאי החליפו מבטי מבוכה ביניהם.
הם שמעו את אחד הבנים של הינומה אומרים על אחותם הקטנה, קרין נוסעת עם מישהו לא מוכר בעליל.
יש חתול בשק וזה כלל לא מצא חן בעיניהם שקרין מסתובבת עם מישהו מפוקפק ולא אמין.
" אני לא מאמין שאחותנו עדיין בחוץ , היא הייתה אמורה כבר להיות פה. אני כבר מתחיל לדאוג לה. זה לא מוצא חן בעיניי שההולכי רכיל האלה משמיצים בציבור את שמה הטוב של אחותנו." אמר אליהו בכעס וממש רתח מזעם מכך שקרין עדיין לא חזרה הביתה.
"אני לא יודע איפה היא, אני מתחיל לחשוש שאולי הבנים של הינומה צודקים." קרא ניתאי בחשש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך