תשוקת הנצים-פרק 2

time machine123 26/12/2018 676 צפיות אין תגובות

קרין לא ידעה מה תהיה תגובתו של אחיה הגדול אליהו , היא העדיפה לא לחשוב אפילו מה הוא היה עושה לה אם היא מסתובבת ללא רשותו בשעות מאוחרות ולא הגיוניות ברחובות.
היא פחדה שהוא יזרוק אותה לרחוב אם הוא ידע שהיא יוצאת עם גבר שיותר מבוגר ממנה.
קארין שהייתה האחות המועדפת עליהם, מושמצת על ידי הבנים הרכלנים של הגברת הינומה.
ברגע שקרין תחזור לביתה, אלה שדיברו עליה רעות יבואו אליה ויבקשו ממנה סליחה.
בטח אליהו אחיה הבכור משתולל עכשיו בגלל שהיא, קארין מפגינה חוסר אחריות כלפי אחיהם הבוגרים.
אלימלך הקפיץ את קרין לביתה וקיווה להיפגש איתה לפחות עוד פעם נוספת.
" אני מקווה שניפגש עוד פעם." אמר אלימלך בהרהור ונתן לקרין נשיקה על הלחי.
" גם אני רוצה להיפגש איתך . אבל האחים שלי בטח מתים מדאגה! " אמרה קרין וחייכה אליו ברוך.
" אני אספר למשפחה שלי עלייך, כדי שידעו שאני ממש מאוהב בך נואשות. כי אני לא קרוב להתחרט על כך שאני רוצה לקשור את חיי בחייך." אמר אלימלך בתקווה והניח את ידו בכף ידה.
" אני יודעת את זה. אני מקווה בשבילך שאתה אומר את האמת. אתה באמת רוצה שאתחתן איתך?" שאלה קרין בחשש ועיניה הביעו פחד וחשש מאוד גדול.
" כן בטח. אני אתחתן איתך." קרא אלימלך בהסכמה וחייך חיוך קצר.
השפתיים שלהם נפגשו לנשיקה ארוכה ומתוקה.
היא נכנסה לבית בלב פועם, מביטה מדי פעם בפניו היפות של אלימלך שהלך והתרחק ככל שהתקדם לכיוון המכונית הפיג'ו הגדולה והירוקה.
קרין נכנסה לבית כאשר היא הייתה כל כולה שמחה ומחויכת.
***
אליהו פשוט רתח מזעם. הוא פשוט יהרוג את אחותו קרין. הוא פשוט נדהם לגלות שהוא לא הכיר אותה היטב כפי שחשב.
הוא היה חייב למנוע את פגישתה איתו פעם הבאה כשהוא יראה שהיא מנסה לתרץ תירוצים.
שהיא תדע שבגללה כל האנשים שבשוק מבקרים את התנהגותה הבזויה והחסרת בושה שהיא מעזה לצאת עם גברים נשואים ומבוגרים ממנה בהרבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך