תשוקת הנצים -פרק 5💌

time machine123 15/05/2019 844 צפיות אין תגובות

כשהמכונית נעצרה לפתע, קרין לא האמינה למראה עיניה, איזה מקסים הוא. הוא מביא אותה לוילה? זאת בעצם ההפתעה שהוא תיכנן בשבילה?
" וואו, זה מקסים!" קראה קרין בהתלהבות והדביקה נשיקה על שפתיו.
" אירגנתי בשביל שנינו וילה ללילה אחד, מה דעתך?" שאל אלימלך בחיוך נותן לה נשיקה במצח.
" אני חושבת שאתה מקסים אבל…" אמרה קרין בקול חושש אבל הפעם די בטוח.
"אבל מה?" שאל אותה ברכות וחיכה לתשובה.
קרין חששה שזה יגמר רע, אך היא לא נתנה למה שהיא הרגישה להשפיע עליה יותר מדי.
" אני קצת חוששת." הודתה קרין בכנות.
" למה? מהאחים הגדולים שלך?" גיחך אלימלך בקול והוא ניסה להרגיע אותה בכל זאת.
" לא, מזה שאנחנו נמצאים בוילה." ניסתה קרין להסביר את מה שהיא הרגישה.
" בואי, צאי כבר! את לא רוצה שאראה לך את ההפתעה שהכנתי בשבילך?" אמר לה בחצי שאלה וקם ממקומו כדי לגשת לעברה ולפתוח בשבילה את הדלת.
" את יודעת שאני אוהב אותך?" אמר לה לחייך אליה, באיזשהו מקום הוא ניסה לעודד אותה שאין צורך שתדאג.
" אני יודעת." אמרה קרין בביטחון למרות שקולה קצת רעד.
הוא אחז בפניה בשתי ידיו ונישק אותה נשיקה ארוכה.
" הבטחתי לך שאתחתן איתך, ואני אעשה זאת בלב שלם." אמר לה אלימלך כשהם נכנסו לוילה.
כשהוא הוביל אותה לעבר חדר השינה שבמעלה המדרגות, קרין שהיא נמצאת בתוך חלום ולא רוצה שהוא יסתיים כל כך מהר.
" וואו, איזה חדר בחרת לנו!" קראה קרין בחיוך מופתע כשאלימלך הוריד מעיניה את הכיסוי. הוא התקרב אליה ונישק אותה בעדינות תוך כדי שהוא הפשיט אותה, היא פחדה להישיר מבט לעברו.

* * * * * *
הדרה נסגרה בתוך חדרה לשעות רבות, והיא לא רצתה לצאת כל עוד עומרי לא יכריח אותה לעשות משהו שהיא לא רצתה.
היא התחתנה עם עומרי כי אבא שלה אלימלך ביקש ממנו לחפות על מעשה האונס הנורא שעברה בתקופת נעוריה.
למה הוא לא מקבל אותה כמו שהיא? למה הוא מכריח אותה לבוא למסיבות של החברים שלו שהיא בכלל לא הכירה?
כל מה שעומרי רצה לעשות כל הזמן זה להמר בקזינו על הכסף שאבא שלה נתן לו כדמי כיס.
וזה מה שמאוד הכעיס אותה. היא לא אהבה באמת אותו. היא העמידה פני מאושרת שמנסה לעשות הכול למען נישואיה.
היא ניסתה להתמלא במחשבות משמחות וחיוביות, אבל כלום לא מנחם אותה עכשיו.
היא לא תתן לעומרי הזה להשתלט על החיים שלה בגלל שהיא עצמה ידעה מי היא בדיוק רצתה.
היא שמעה שרונה ועלמה דופקות על דלת חדרה אבל היא לא נענתה בחיוב למה שהן ניסו לומר לה.
" הדרה! הדרה!" הן קראו לה שהיא תפתח להן את הדלת, " אנו צריכות לספר לך משהו.." אמרו עלמה ורונה ביחד באותו הזמן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך