שיניתי . ללא פרקים . סתם חלק מהחיים שלי :)
אז ... שיהיה לכולנו יום אהבה מדהים ?

ליאל

17/05/2011 653 צפיות תגובה אחת
שיניתי . ללא פרקים . סתם חלק מהחיים שלי :)
אז ... שיהיה לכולנו יום אהבה מדהים ?

היו מכאיבים לי בצחוק , צחוק שכאב , אהבו אותי וכיבדו אותי אבל הכאיבו לי כשהעירו לי על חולצה או מכנס שאני לובשת כבר יומיים או שלושה ברצף , זה לא שלא היה לי מה ללבוש , פשוט היו בגדים שבאמת אהבתי , ומטיפשותי הייתי לובשת אותם כמה ימים ברצף . ילדים היו מעירים לי , ואני לא התייחסתי , נפגעתי אבל שתקתי . ברוב הפעמים לא הייתי שותקת , כי עם זה היה תלוי בי הייתי מוציאה משהו ודוקרת , אבל שתקתי הפעם . ואז ליאל בא , לא הכרתי אותו , ישבתי על הספסל עם מיקה ודיברנו והוא בא והתחיל לגרש אותנו , אמרתי לו " עם אתה רוצה אתה יכול לשבת ליעדנו , אנחנו לא זזות . " כן סימן ראשון שנדלקתי עלייו , והוא ענה " עם אתן רוצות אתן יכולות לשבת פה איתי . " ואני צחקתי "אנחנו פה…" והוא היה ערס , נעליי נייק , בגדיי מותגים וכיפה , בזמן שישבנו שם והכרנו אחד את השני , הכרנו את חברייו הוא הכיר אותי ואת מיקה , התחברנו ובשלב כלשהו הוא התחיל לקרוא לי מותק , ומה שהיה עוד יותר מרגש שעם מישהו רצה להוציא ירידות מלוכלכות כלשהן מפיו , כמו " את באמת עובדת באורות האדומים ? " שבימינו זה באמת נשמע דיי משפיל , הוא היה משתיק את האנשים האלה , ומזל שאף אחד מביניהם לא הכיר אותי ולא ראה אותי מספיק פעמים כדי להגיד משהו על הבגדים שלי , אז חייכתי לעצמי , מיקה הלכה , ואנחנו נשארנו , החלטנו להיכנס לבית ספר , בית ספר שהייתי יושבת שם הרבה עם החברים הוותיקים , בנינו שם אפילו זולה עם ספות ושולחנות אז היה לנו איפה לשבת . ישבנו שם וליאל חיבק אותי , כל שנייה תפס בידייו וחיבק אותי חזק בסוף גרם לי גם לשבת עלייו ולהתנשק איתו , ואני הייתי מאושרת , הריי עוד מאט יום האהבה … יהיה לי עם מי להיות , אני לא ארקב לבד בבית , בלי כלום ובלי אף אחד , יהיה לי עם מי לשבת , להתנשק בחצות ולאחל שנשאר כך לנצח והוא גם רמז לי משהו לגביי יום האהבה , שאל " ומה אתם עושים ביום האהבה ? " ואני אמרתי "לא יודעת " והוא הזכיר כל פעם את האקס שלי " ועם מחר הוא ינשק אותך ? " ועם הוא ירצה לקחת אותך ביום האהבה" ? ואני עניתי בדיוק מה שהוא רצה לשמוע " אני לא אתן לו לנשק אותי , ואני ממש לא הלך איתו ליום האהבה , עדיף להתקע בבית . לבד. " והוא אמר ורמז שלא יתן לי להיות ביום האהבה לבד , כי מה שמשפיל שאני ואחותי נשב בבית ונרקב במקום לצאת , אחותי יוצאת עם מישהו רק עם היא מגלה שאני מעזה לעשות את זה , והנה חסר לי ששנינו נשב ביום האהבה , וניראה סרט בינתיים שההורים לי נוסעים להפלגה לכבוד יום האהבה , והאחים הקטנים נוסעים איתם , ודודתי גם כן נוסעת עם חבר שלה לטיילת , ואחותי הגדולה בצבא , בחגיגות לכבוד יום האהבה , ואני ואחותי הקטנה ממני בשנה , יושבות עם מלא ניירות טישו , בוכות מול סרט אהבה דרמטי ועצוב שמאוד קרוב גם ל"רומיאו וג'ולייטה" . אני מקווה שזה לא יקרה . אני מקווה שיהיה לי יום אהבה מיוחד , כיפי ונדיר .


תגובות (1)

וואי!
סיפור מדהים!
ממש יפה!
ואשמח אם תקרא את הסיפםור שלי לילה קסום של כרוכית וג'וליה אם תרצה.

19/06/2011 08:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך