רומי;)
תגיבו עלזה זה ממש חשוב לי, אני לא עוצרת את הסיפור שלי אני מוסיפה אתזה כי אני חייבת אני ממש ישמח אם תגיבו על מה שאתן חושבות ואני ימשיך.
אוהבת<3

׳הוא והיא׳ חלק א׳

רומי;) 18/02/2014 1285 צפיות 2 תגובות
תגיבו עלזה זה ממש חשוב לי, אני לא עוצרת את הסיפור שלי אני מוסיפה אתזה כי אני חייבת אני ממש ישמח אם תגיבו על מה שאתן חושבות ואני ימשיך.
אוהבת<3

#תקראו את רציתי להוסיף#

היא גרה במושב והוא גר בעיר.
היא בת 14 הוא בן 17 וחצי.
הכל התחיל באתר, מקושרים הוא שלח בקשה והיא אישרה הם דיברו שם בהתחלה.
היא נתנה לו את הפייסבוק שלה והם דיברו משם אחרי זה היא נתנה לו גם את המספר שלה.
הם דיברו הרבה, זה היה חדש לה, היה לה חדש לדבר כלכך ולהפתח לאחד שהיא הכירה דרך אתר אבל היא בטחה בו וידעה שהוא לא יעשה כלום, ובאמת כלום לא קרה.
היא סיפרה לו עליה והוא עליו, היא סיפרה לו דברים אישיים וידעה שלא יספר.
יום אחד הם החליטו שהם נפגשים הם ישבו בפארק ודיברו הכירו יותר אחד את השנייה, שהיא חזרה הביתה הוא שלח לה הודעה ׳׳נהנתי איתך היום את יפה ומדהימה״.
היה לה כיף היא נהנתה ואהבה לשמוע את המילים האלה ממנו.
הם רצו להיפגש שוב והוא לחץ עליה לבוא.
היה לה קשה להגיע אליו והיא לא ידעה מה לעשות אז היא החליטה לספר לאחותה הגדולה שתייעץ לה.
כאחותה הייתה אצל חבר שלה אז היא שלחה לה הודעה והסבירה לה את המצב, אחותה אמרה לה שאמא שלה לא תכעס ושהיא עצמה תדבר איתה כשתחזור.
מרוב שהיא התלהבה והייתה בטוחה במה שאחותה אמרה לה, שאמא לא תכעס היא תבין וגם כי הוא לחץ עליה כלכך להגיע היא פנתה לאמא שלה, אמא של לא יכלה לקבל אתזה היא לא הסכימה שהם יפגשו שוב, שהיא קטנה עדיין, היא עלתה לחדר ובכתה, בכתה את נשמתה, דבר אחד היא לא סיפרה לאמא שלה, הם כבר אוהבים…


תגובות (2)

תמשיכי

18/02/2014 12:18

תממשיייכייי

19/02/2014 03:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך