היי כולם,
חדשה באתר (:
תגובות וממשיכה ! ❤

מושלם מבחוץ, שבור מבפנים / הקדמה

19/07/2013 799 צפיות 3 תגובות
היי כולם,
חדשה באתר (:
תגובות וממשיכה ! ❤

הוד מלכותו/ הנרי-  אולי עיניו האפורות ושיערו הכהה מקשים על פשוטי העם לראות בו כמפלצת, אבל כולם יודעים זאת. קשוח, נוקשה, אך כשמדובר במשפחתו, נהפך בן רגע לבן אדם חם ואוהב. כשצריך להוציא להורג פושעים, הוא הופך ל׳מפלצת׳ שכולם חוששים ממנה, אך בתוך ביתו הופך לאבא המושלם.
אליזבת׳- אשתו של המלך הנרי. שקטה מאוד, יש אנשים שאומרים שקטה מדי. ללא עמוד שדרה. נגררת אחר בעלה, ומסכימה עם כל החלטותיו. היא יפיפייה, וניתן לראות זאת גם על שלושת ילדיה. עורה חיוור, עיניה כחולות וגדולות ושיערה כהה כחושך.
ג׳ולייט- הבת האהובה של אבא. כל אדם שרואה אותה רואה מלאך טהור. יופיה הטהור גורם לאביה להיות יותר מדי מגונן כלפיה, ואף פעם לא מרשה לה לדבר עם זכרים מלבד משפחתה ולעיתים נדירות עם משרתיה, למרות שכבר גילה הוא 18. שיערה כהה וגלי, פרוע מטבעו, אך עליה זה נראה מדהים. עיניה ירוקות וגדולות, וגורמות גם לבן אדם הרע מטבעו להתאהב בה. 
איזבל- רבים קוראים לה ׳המורדת׳. שיערה תמיד יאסף בצמה ארוכה וחומה, על מנת שלא יפריע לה בזמן האימונים. היא אוהבת את החופש, ובכל הזדמנות שניתנת לה היא בורחת מהארמון לרכיבה על סוסה האהוב, או לאימוני חץ וקשת. עיניה בצבע תכול מיווחד, ותמיד היא מקבלת מחמאות עליהן.  בגלל היותה נסיכה, היא הגיעה לגיל 20 ועדיין לא התאהבה או אפילו התנשקה.  
כריסטופר- הבן הקטן של הנרי ואליזבת׳. בן 15. הוא לא מפונק, אך לא מרדן, ולכן הוא תמיד נבלע בצל משפחתו. אביו נוקשה אליו יתר על המידה, כי הוא חושב שזוהי הדרך היחידה כדי להפוך אותו ליורש המלכות. 

הסיפור מספר על משפחת המלוכה הכי גדולה שהייתה קיימת בעולמנו, במאה ה- 14. אולי המשפחה מבחוץ נראית מושלמת, אך מבפנים? הכל מתחיל להיסדק. לכולם יש סודות, כי מטבעו של האדם, כשאתה כלוא בתוך ארמון כל חייך, אתה חייב להתפוצץ מתישהו.


תגובות (3)

~~

תמשיכייי

19/07/2013 12:22

וואו מדהים ! תעלי פרק 1 ♥

19/07/2013 12:36

וברוכה הבאה לאתר :)

19/07/2013 12:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך