לא יודעת למה, אבל נמחק לי מקודם ההסבר על הדמויות,
אז העליתי אותו שוב, אבל עם הפרק (:
מקווה שתאהבו, תגובות וממשיכה ❤

׳מילה אחת שלה, ושוב אותה תחושה..׳- דמויות+ פרק 1-

31/07/2013 860 צפיות 4 תגובות
לא יודעת למה, אבל נמחק לי מקודם ההסבר על הדמויות,
אז העליתי אותו שוב, אבל עם הפרק (:
מקווה שתאהבו, תגובות וממשיכה ❤

אסי אטיאס- בן 24. שיער שחור ועיניים חומות, שחום, גבוה, קעקוע בכתף וברגל, פירסינג בגבה. נורא קשוח, סטוציונר, רציני ומתעצבן בשניות.
ענבר אטיאס- בת 22. אחותו הקטנה של אסי, גרה איתו ועם החברים שלו בווגאס. שיער ברונטי וגלי, ועיניים גדולות וירוקות. פלרטטנית, שובבה, שונאת כשמתייחסים אליה כ׳אחות של׳ ויכולה להמיס גם את הלב של הבחור הכי קשוח.
נאור אבוטבול- בן 24. החבר הכי טוב של אסי. שיער חום, עיניים חומות, גוון עור בהיר, עגיל באוזן. סטוציונר, פלרטטן, החיוך שלו יכול להמיס כל בחורה, נאמן ומסור לאנשים שאכפת לו מהם.
ציון אוחיון- בן 25. שיער שחום ועיניים אפורות. חברם של נאור ואסי, והבן זוג של נעמה. רומנטיקן, בדרך כלל, חוצפן, מתעצבן בשניות ונרגע בשניות.
נעמה בן דוד- בת 23. שיער בלונדיני ארוך וחלק ועיניים חומות. בת הזוג של ציון. בחורה יפיפייה, מצחיקה, צינית אבל כשמישהו מעצבן אותה היא מוציאה הכל.
שלומי אלמקייס- בן 24. שיער חום ועיניים ירוקות. אף אחד לא יודע את הסיפור שלו. כולם רואים אותו בתור המיסתורי. פלרטטן, סטוציונר, שובב שאף פעם לא התאהב.

פרק 1-
מנקודת המבט של ענבר-
התעוררתי בבוקר. הלכתי להכין לי קפה שיעיר אותי קצת. שמעתי את אח שלי נכנס הביתה. הסתכלתי אליו. הוא ונאור החזיקו בחור בידיהם. קמתי והלכתי אליהם. ״מה עשיתם?״ שאלתי אותם. ״סתמי תפה שלך ותשבי בשקט בחדר״ אסי אמר לי בעצבנות ונכנס לאחד החדרים. ״מה הולך?״ נעמה יצאה מהחדר שלה, לבושה בחולצה של אביחי. ״הם נכנסו עם בחור גוסס חדש״ אמרתי בחיוך עצבני, נכנסתי לחדר וטרקתי את הדלת. הרסו לי את הבוקר.

מנקודת המבט של אסי-
סגרתי את הדלת ושמתי את התחמן על המיטה. ״עד כמה שאני זוכר, לירון היה בלונדיני״ נאור אמר וניקה ממנו את הדם שיצא מכתפו של התחמן. ״מי זה הבן זונה הזה..״ מלמלתי לעצמי והסתכלתי עליו. ״אסי, להשאיר אותו ככה או לטפל בו?״ נאור שאל אותי. ״כמה שאתה מדבר״ אמרתי בעצבנות והלכתי לחפש תחבושות. ״מי מת?״ אביחי שאל אותי. ״לך תזיין את החברה שלך בחדר ואל תפריע לי״ אמרתי ונכנסתי בחזרה לחדר. ״דבר עם אחותך״ נאור אמר לי כשסיים לחבוש את הכתף של ההוא. ״שתלמד לסתום״ אמרתי והתיישבתי. ״דיברת עם שוגון?״ שאלתי אותו. ״עצבני רצח, הוא רוצה את ההוא קאפוט עד מחר בשתים עשרה״ הוא ענה. ״אני אטפל בזה״ אמרתי והסתכלתי על הבחור המעולף. ״ססאמק..״ מלמלתי ויצאתי מהחדר.

מנקודת המבט של נעמה-
אביחי חזר לחדר. ״עזוב אותו, כבר המון זמן שהוא לא תפס זיון והוא עצבני״ אמרתי. הוא נשכב לידי ונישק לי את הכתף. ״דייוויד צריך שמישהו יעמוד בעמדה״ הוא אמר וקם. ״שענבר תעשה את זה, אני אבוא יותר מאוחר״ אמרתי. ״בואי כבר יא פדלאה״ הוא אמר ומשך אותי אליו. ״מתי אסי בדיוק מתכנן לעבוד הסוציומט הזה?״ שאלתי בעצבנות. ״די יפה שלי, אסי צריך לסדר את הזה עם שוגון״ הוא אמר לי וליטף לי את השיער. ״אוקיי״ אמרתי בשקט ונתתי לו נשיקה קצרה.


תגובות (4)

אהבתי מאוד

31/07/2013 12:49

תמשיכי

31/07/2013 13:51

תמשיכיייי

31/07/2013 14:00

תמשיכייי :)

31/07/2013 15:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך