JustHereForFun
פרק קצר בשביל שתכירו את מעיין....:-) תגיבוווו3> יום טוב!

׳רומן קיץ…?׳- פרק 10

JustHereForFun 11/09/2014 906 צפיות 3 תגובות
פרק קצר בשביל שתכירו את מעיין....:-) תגיבוווו3> יום טוב!

היה צלצול ומיהרתי לכיתה מספר 14 עם מרום ורון מיתר ולחדור בכיתה מספר 11.
פתחתי את הדלת עם חיוך שירד מיד באותו הרגע.
״קרה משהו?״ שמעתי את מרום אבל לא יכולתי להוציא הגה מפי.
הבטתי בו, הוא לא הסתכל עליי, אבל אני ידעתי שברגע שהוא יסתכל הוא יחייך את אותו החיוך המטומטם שלו! את אותו החיוך המעצבן עם שתי הגומות הגדולות לצד פיו.
״לירן״ זה היה מרום שוב, ואז הוא הסתכל אליי ובדיוק כמו ששיערתי הוא חייך.
בלעתי רוק.
״לירן״ אמר מרום שוב
״מה?״ שאלתי לבסוף
״הכל בסדר?״ שאל
״מצויין״ אמרתי והתיישבתי במקום פנוי ומרום לידי.
עדיין נעצתי בו מבט והוא הביט בי.
״את בטוחה שהכל טוב?״ שאל מרום
״כן! אני בטוחה״ פלטתי.
״מי זה?״ שאל מרום לבסוף
״מי זה מי?״ עניתי בחזרה
״אל תשחקי אותה את מסתכלת על הבחור הזה כבר רבע שעה״ אמר והבטתי בו
״אני מסתכלת רק עלייך״ אמרתי בחיוך ונישקתי אותו, הוא נאנח.
״לירן״ אמר בלחש ״מי זה?״ שאל
״היי״ הרמתי את מבטי אליו ״מה קורה?״ שאל, מרום נעץ בי מבט ״אתה חדשים פה כן?״ שאל כשראה שאני לא מתכוונת לשתף פעולה, מבחינתי אני לא מכירה אותו.
״כן״ אמר מרום באיום ״מרום״ אמר
״מעיין״ אמר הבחור ״ואת?״ שאל אותי
״לירן, חברה שלי״ אמר מרום באיום
״נחמד להכיר״ אמר וקרץ לי.
אני פשוט שונאת אותו. מעיין- הבחור הראשון, הנשיקה הראשונה.
סיפרתי לבנים את זה בטיול אוהלים לפני די הרבה זמן, יותר מחצי שנה, מרום לא זוכר. אני רוצה לשכוח. לשכוח ממעיין! כל כך שמחתי שהוא עזב ושאני לא צריכה לראות אותו יותר. בוגד. מגעיל. חצוף. רכלן. פחדן.
הייתי חברה שלו, בנוסף לדר ולמור. אני שונאת אותו, הוא השלה אותי, השלה את שלושתינו.


תגובות (3)

תמשיכי פרקים יותר ארוכיםם

11/09/2014 17:42

מהמם!! כמו תמיד!! ובקשר לרציתי להןסיף בפרק הקודם.. חוצפה!!! אני המעריצה הראשית!!!!!!!!!! אני דןרשת הקדשה על החוצפניות שלך!!! ובנוסף אני דורשת עוד פרק בטיסת קיץ ובמעורבים שמוקדשים לי!!! רק ככה אולי אני אוכל לסלוח למילות חסרות הפואנטה שלך!!

12/09/2014 17:02

    אפילו לא ראיתי שהגבת! חחחחחחח אני צוחקת בקול!!! כל הפרקים מוקדשים לך!!! הקוראת הנאמנה שלי במשך שלוש שנים! ושותפתי למיליון התחלות של סיפורים שלא יצא מהם כלום!3> 3>

    13/09/2014 22:24
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך