״גשום עכשיו בחוץ יש רוח סערה..״ פרק 10

Dark angel 20/09/2014 1722 צפיות 4 תגובות

נקודת מבט טוהר-
אני ונאור ירדנו למטה ושוהם משכה אותי החוצה ״צדוק איים עלייך?!״ שאלה ״ששש! מפגרת״ אמרתי לה והיא הביטה בי בהלם ״הוא לא איים״ אמרתי ״שקרנית! שמעתי אותו.. למה את מקשיבה לו?״ שאלה ונאנחתי ״זה לא ברור?״ שאלתי והצבעתי על הלחי הפצועה שלי ״את אוהבת את ירין?״ שאלה ואז נאנחה ״מה אני בכלל שואלת?! שניכם חולים אחד על התחת של השניה כבר שלוש שנים.. לעזעזל איתכם!״ אמרה ונאנחתי ״אסור לנו״ מילמלתי ״למה? כי איזה מאפיונר לא רוצה בזה?!״ שאלה.. היא צודקת. נאור התקדם אלינו ונישק אותי ״החדר פנוי״ לחש ״נדבר אחר כך״ אמרתי לשוהם והתקדמתי איתו לחדר, כמובן שלא התכוונתי לשכב איתו. ״ירין״ לחש וראיתי בזוית העיין שלי את ירין מביט בנו, הורדתי לנאור את החולצה והופתעתי לגלות קוביות בבטן שלו, הוא נישק אותי והתחלתי לפתוח לו את המכנס ונכנסנו לחדר, סגרנו את הדלת ונשמתי, ירדה לי אבן מהלב. ״הוא בדוק מקשיב״ אמר לי בשקט וצבט את ידי ״אחח״ אמרתי והוא חייך, עד שקלטתי מה הוא עשה לקח לי כמה דקות ״נוכל״ מילמלתי והוא צחק, הוא לבש חזרה את החולצה וסגר את המכנס ״אחרי זה, לא תצטרכי לסבול אותי הרבה זמן״ אמר ״בהתחלה סבלתי.. עכשיו אני כבר סבבה איתך״ אמרתי והוא תפס במותני ״גם בתור חבר?״ שאל והביט בי ״מצטערת.. הלב שלי שמור לירין״ אמרתי והוא נאנח ״אני אנסה לעזור לכם״ אמר וחייכתי ״תודה״ אמרתי.. אחרי רבע שעה יצאנו מהחדר, ראינו את כולם בבריכה.. נכנסתי לחדר שלי ושמתי בגד ים.. יצאתי וראיתי שחצי מהם כבר שיכורים, ירין הביט בי במבט כועס והלך, תפסתי בידו ״פחדן״ אמרתי והוא הביט בי בהרמת גבה ״רק רואה אותי ובורח.. כאילו שאני מחלה מדבקת״ אמרתי והוא התקרב אלי ״תחזירי לחבר שלך לפני שאני אתעצבן״ אמר, הוא אמר את המילה חבר בזילזול.. ״כל הגוף שלי ויברציה מרוב פחד״ אמרתי.. כולם הסתכלו עלינו ״היה לך בכלל אישור להיכנס לחדר שלי?״ שאל ״כן, הינה הוא״ אמרתי ועשיתי לו זין ״מצחיקה היום״ אמר והתקרב אלי עוד ״כמעט כמוך״ אמרתי ״סתומה״ אמר ובאתי לתת לו כאפה, הוא תפס את ידי וקירב אותי אליו, הפנים שלנו כמעט נגעו ״אל תיתעסקי איתי.. לכי לחבר המטומטם שלך״ אמר ״לפחות הוא לא פחדן״ אמרתי והוא גיחך ״הוא אפילו לא אוהב אותך״ אמר ״טוב דייי!״ צרחה שוהם והתקדמה אלינו ״אתם כמו שני ילדים קטנים! ברור שנאור לא אוהב אותה! הם סתם עושים את עצמם כי צדוק איים עלייה!״ צרחה והבטתי בה במבט רצחני ״זה נכון?״ שאלה.. מה אני אמורה להגיד לו?


תגובות (4)

תעלי מהר תפרקים זה כבר משעמם לחכות לפרקים כל כך הרבה זמן..

20/09/2014 19:36

כתבתי עלייך ביקורת בונה תיקראי ואים תירצי אני ימחק אבל זאת ביקורת טובה אפילו מעולה בישבילך ותמשיכי אני ממש רוצה לדעת מה ההמשך

21/09/2014 18:27

    אני לא מוצאת אותה

    21/09/2014 18:34

היי קראתי פעם את הסיפור בפייסבוק ואני חייבת להגיד לך שאת מוכשרת נורא ושהסיפור מהמם.. יש מצב שאת אומרת לי איפה אני יכולה למצוא את כל הפרקים כי פה באתר יש רק עד פרק 10 ובא לי לקרוא אותו שוב …

12/09/2017 20:42
סיפורים נוספים שיעניינו אותך