״גשום עכשיו בחוץ יש רוח סערה..״ פרק 3

Dark angel 19/08/2014 1653 צפיות 4 תגובות

״עכשיו?״ שאלתי וירין הנהן ״טוב אז זריז״ אמרתי ונכנסנו לבית ״עד מתי תיכעסי עלי?״ שאל ״עד מתי שתפסיק להיות דפוק״ אמרתי והוא נאנח וליטף את הלחי שלי, זה כאב עדיין מהמכה של צדוק.. התרחקתי ״הפסקתי״ אמר ומשך אותי אליו ״לא אתה לא״ אמרתי והתרחקתי מימנו ״נו בואי לפה״ אמר ״ביי״ אמרתי ובאתי לקום אבל הוא תפס אותי ונפלתי.. היינו בסיטואציה שאני יושבת עליו והסמקתי ״יפה לך אדום״ אמר ונאנחתי ״אם אני אגיד לך שאני סולחת תעזוב אותי?״ שאלתי ״אולי״ אמר וקרץ לי ״נו סלחתי יאללה שחרר״ אמרתי אבל הוא לא שיחרר אותי ״בואו יש אמת או חו-״ התחיל שניר להגיד ואז בהה בנו, קמתי מירין ״זה לא מה שאתה חושב״ אמרתי ויצאתי החוצה. ״מה אמת או חובה מה אתם בני 10?״ שאלתי והתיישבתי על כיסא בדשא ״נו זרמי משעמם״ אמר אריאל וגיחכתי ״טוב נו״ אמרתי לבסוף והתיישבנו במעגל ״איפה שניר וירין?״ שאלה זיו ״בפנים״ אמרתי

נקודת מבט ירין:
״שפוך.. מה זה היה?״ שאל שניר ״כלום.. משכתי אותה והיא נפלה עלי״ אמרתי והוא נאנח ״פייי איזה יאבש אתה.. נשק אותה כבר״ אמר וזרקתי עליו כרית.. יצאנו החוצה וראינו את כולם במעגל ״בחייאת ראבק.. אמת או חובה?״ שאלתי והתיישבתי ״חובה או חובה״ אמרה לינוי ״שלום כיתה א׳״ אמרה טוהר וצחקתי.. התחלנו לשחק.. הבקבוק יצא ככה שאושר נותן חובה לטוהר.. לא אהבתי את זה, הוא מתקרב אלייה יותר מידי ונוגע בה ״לכי תילבשי ביקיני ותישארי ככה עד שיוצא לך עוד חובה״ אמר והבטתי בו בכעס, למרות שהתאים לי לראות אותה עם בגד ים.. היא נכנסה לבית ואחרי כמה דקות יצאה לבושה בביקיני לבן.. ״פצצה״ מילמלתי ״סגור סגור את הפה״ אמרה לי לינוי וקרצה. טוהר הסמיקה והתיישבה במעגל.. ראיתי שזה מפריע לה להיות ככה לייד כולנו.. החובות התגלגלו ואריאל נתן לי חובה ״תוריד בגדים וקפוץ לבריכה..״ אמר והייתי בהלם.. המיים קפואים בשעות העלה ״הוא יקבל דלקת ריאות ימפגר״ אמרה זיו ״5 דקות וצא״ אמר והורדתי את החולצה והמכנסיים, קפצתי לבריכה והיא היתה קפואה.. אחרי כמה דקות כבר לא הרגשתי את הרגליים ״דיי נו שיצא״ אמרה לינוי ״צא״ אמר אריאל ויצאתי, הרגשתי רע.. אני לא אתפלא אם מחר אני אקום חולה.. טוהר הביאה לי מגבת וחייכה אלי ״תודה קטנטונת״ אמרתי והיא הביטה בי ״הכל טוב?״ שאלתי ״השפתיים שלה ניהיו סגולות.. כדאי שתיכנס״ אמרה ״נו מה ניהיה בואו״ צעק שניר אבל התעלמתי ״קר לך?״ שאלתי ״לא, אני בסדר״ אמרה והסמיקה ״טוב לכי אליהם״ אמרתי והיא חזרה למעגל, לבשתי את הבגדים שלי וחזרתי למעגל.. הזמן עבר וכבר הגיע 3 לפנות בוקר ונכנסנו לבית.. הלכתי לישון ונירדמתי מהר..

נקודת מבט טוהר:
לא הלכתי לישון, גם ככה אני צריכה לקום מוקדם לבשל ולנקות.. ישבתי בסלון ואז אושר בא וישב לידי ״מה כפרה?״ שאל ״גם ככה עוד 3 שעות אני אצטרך לקום.. עדיף לי להישאר ערה״ אמרתי ״שימי עלי ראש.. אני לא עייף, אם תירדמי אני אעיר אותך״ אמר והנחתי על הרגל שלו את ראשי.. נירדמתי תוך כמה דקות.. קמתי מקול ניפוץ של זכוכית, הבטתי למטבח וראיתי את ירין ״הכל טוב?״ שאלתי והוא התעלם וניקה את הזכוכיות.. החלטתי להתעלם ולחזור לחיבוק של אושר.. לחזור לחיבוק של אושר?! ״בן זונה״ מילמלתי וקמתי מהספה, היינו שכובים בכפיות והוא חיבק אותי.. ישבתי על הספה השנייה ״כוס ראבק ערס!!!!״ קילל ירין והבטתי בו, הוא נחתך מהזכוכית.. התעלמתי, הוא התעלם מימני אז גם אני אתעלם מימנו! הוא זרק את הזכוכיות ויצא מהבית.. השעה 6 הגיעה ולא היה לי נעים להעיר את הבנות אז התחלתי לבשל לבד.. כולם קמו בדיוק לארוחת בוקר ״למה לא הערת אותנו?״ שאלה לינוי ״לא היה לי נעים״ אמרתי וכולם התיישבו לאכול.. חוץ מירין וצדוק.. אושר התיישב ליידי ״עוף מימני״ אמרתי והוא הסתכל בי, מבולבל ״מה יש לך?!״ שאל ״למה ישנת איתי כפיות לעזעזל?!״ שאלתי בכעס ושניר הביט בו במבט רצחני ״נירדמתי בטעות״ אמר ״כן? איך ממצב שאני עם הראש עלייך הגענו למצב של כפיות?!״ שאלתי בכעס ״יודעת מה?! אני גרמתי למצב הזה!״ אמר ונתתי לו כאפה ״אתה בן זונה״ אמרתי והוא תפס אותי במותני ונישק אותי, ניסיתי להתנגד אבל הוא החזיק אותי ממש חזק, שניר ואריאל הזיזו אותו מימני ויצאתי החוצה.. ילד מפגר! מה ניראה לו?! מה ניראה לו שהוא נוגע בי בכלל?! שנאתי את זה! נשכבתי במיטת שיזוף ונרדמתי.. קמתי מהליטופים של מישהו וראיתי את ירין ״אל תיגע בי״ אמרתי וזזתי, נפלתי על הדשא והוא צחק והרים אותי חזרה למיטת שיזוף ״שניר סיפר לי על מה שהיה עם אושר.. סיפרתי לאבא והוא מורחק השבוע״ אמר ״מורחק?״ שאלתי ״יש לאבא שלי עוד דירה, פחות מפוארת.. הוא שם״ אמר ״לא היית צריך״ אמרתי והוא חייך ״לא עשיתי את זה בשבילך״ אמר וגיחכתי ״לא.. רק בשביל האגו שלך שניפגע כשמישהו מדבר איתי״ אמרתי והוא השפיל מבט ״תרים מבט, אף פעם אל תיתביש במי שאתה״ אמרתי והוא הביט בי בהרמת גבה ״את.. זוכרת?״ שאל והנהנתי

……..

כולם רצו לבריכה, רק אני מתביישת לצאת מהחדר עם בגד ים.. הבנים במקום הזה לא ניראים לי כמו הסוג שמכבד בנות.. ירין נכנס לפתע לחדר והשפלתי מבט, הוא התיישב ביידי ותפס את סנטרי ״תרימי מבט, אף פעם אל תיתביישי במי שאת״ אמר וחייכתי אליו..

………

״תיראה אותנו.. דקה אחת אנחנו רבים ושנייה לאחר מיכן חברים הכי טובים״ אמרתי והוא חייך ״זה מה שיפה בנו״ אמר והנהנתי ״טוהר״ אמר ״כן?״ שאלתי והוא ליטף את פני ״טוהר!!! בואי מבשלים״ צעקה לי זיו ונאנחתי ״קחי, פיצוי על אתמול״ אמר והושיט לי שטר של 200 ״השתגעת?!״ שאלתי ״קחי נו״ אמר ״לא.. זה גם ככה מסבך אותי״ אמרתי ״את סולחת לי על אתמול ועל היום בבוקר?״ שאל ״אולי״ אמרתי ״טוהר!!!״ צעקה לי זיו ״דקה באה!״ צעקתי לה ״אז קחי״ אמר ונתן לי את השטר ״בסדר בסדר אני סולחת״ אמרתי ענתתי לו חזרה את השטר.. נכנסתי פנימה והכנו צהריים אני וזיו בזמן שלינוי ושוהם מנקות.. עמדנו ליד השולחן עד שכל הגברים ישבו וחיכינו לצדוק, הוא נכנס כשלידו בלונדינית גבוהה עם עיניים כחולות גדולות.. ״תכירו זו שני, היא.. תגור כאן בינתיים, היא פתורה ממטלות״ אמר והייתי בהלם.. היא ניראתה זונה, היא לבשה חולצת בטן שניראתה כמו גוזייה וחצי מהחזה שלה היה בחוץ ומכנס דפוקותי.. הבנים הביטו בה והזילו ריר.. איכ! ישבנו לאכול והייתי עצבנית.. מי היא שהיא תיהיה פתורה ממטלות!? בסוף הארוחה פיניתי את הכלים ״תכיני לי הפוך נשמה״ אמרה לי בקול הצפצפני שלה ״תכיני לעצמך״ אמרתי ״מה אמרת?״ שאלה בכעס וקמה, לא מספיק שהיא גבוהה היא גם שמה עקבים.. ״אמרתי שתכיני לעצמך״ אמרתי בכעס ״בן שבת אל תיתחצפי״ אמר צדוק ״כן כפרה, יאללה תכיני לי ותעבירי סמרטוט״ אמרה והתעצבנתי ממש! הכנתי לה את ההפוך שלה ו׳בטעות׳ שפכתי אותו עלייה, התפוצצתי מצחוק והיא צרחה ״למשרד שלי! עכשיו!״ צעק צדוק.. פאק.


תגובות (4)

תקשיבי,אני קוראת שלך מהפייסבוק ולרגע חשבתי שהעתקת את הסיפור…פאדיחות

19/08/2014 21:09

פרק מושלםם תמשיכי

19/08/2014 21:25

תמשיכייי

20/08/2014 19:42
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך