״גשום עכשיו בחוץ יש רוח סערה..״ פרק 7

Dark angel 30/08/2014 1780 צפיות תגובה אחת

״מצאתי!״ אמרה טוהר בהתלהבות ורצתי אלייה ״תיקרא את זה אתה, אין לי אומץ״ אמרה ונתנה לי את הדף.. קראתי אותו והייתי בהלם ״טוהר אני חושב ש.. לא כדאי שתדעי את זה״ אמרתי והיא הביטה בי ופנייה ניהיו לבנות ״מה כתוב שם?״ שאלה ״טוהר.. צדוק היה חייב לאחיך כסף״ אמרתי בשקט והיא הביטה בי בהלם

נקודת מבט טוהר:
רציתי למות.. אח שלי וההורים שלי נירצחו כי מאפיונר היה חייב להם כסף.. הם מתו סתם, הם לא היו חייבים כלום לאף אחד.. נפלתי על הריצפה והשפלתי מבט ״טוהר.. אני… אני מצטער״ אמר ירין וחיבק אותי ״זה.. אתה לא אשם״ מילמלתי ויצאתי משם.. הלכתי לחדר שלי ונשכבתי במיטה

נקודת מבט ירין:
למה לעזעזל הוא הסתיר את זה? למה מפריע לו שביני לבין טוהר יהיה משהו? אני לא מבין מה הולך כאן..
בבוקר קמתי לבוקר הנורא בחיי.. קמתי עם תחושה מגעילה.. הלכתי לשירותים והקאתי.. חזרתי למיטה שלי.. ״מה יש להם?״ שמעתי את הבנים מדברים עם הבנות במסדרון ״לא יודעת, היא ניראת בדיכאון״ אמרה שוהם ״גם הוא.. איפה הם היו בלילה?״ שאל אריאל ״לא יודעת אבל חייבים להוציא אותם מזה לפני שצדוק יגלה״ אמרה זיו ״שמה אני יגלה?״ נשמע הקול של אבא שלי.. יצאתי מהחדר ״ירין״ קרא לי אבא שלי אבל התעלמתי.. נכנסתי לחדר של טוהר ונישכבתי ליידה במיטה, אבא נכנס לחדר והביט בנו ״זוז מהקטנה״ אמר בקול תקיף ״אתה לא נוגע בה״ אמרתי וחיבקתי אותה ״זוז מהקטנה״ חזר על דבריו ״ירין אמסלם זוז מטוהר עכשיו!״ צעק וזזתי מטוהר.. הוא התקרב אלייה ״למה את לא קמה לעבודה?!״ שאל בכעס ותפס בחולצה שלה ״עזוב אותה!״ צעקתי עליו ״שתוק״ צעק עלי ופנה אל טוהר ״היתה מסיבה״ אמרה בביטחון ונעמדה מולו ״זה לא מעניין אותי.. הבנת?!״ שאל והעביר את ידו על גופה ״אל תיגע בה״ אמרתי בכעס וראיתי שטוהר רועדת ״היא בסדר עם זה״ אמר והכניס את ידו אל מתחת לשימלה שלבשה, טוהר הלבישה לו כאפה ואני באתי להגן על טוהר אבל לא הספקתי, הוא שלף סכין ושרט לה את הפנים ״לך מפה!!!!! לך מפה יקוקסינל״ צרחתי בכעס בזמן שטוהר מדממת ״דבר יפה לאבא שלך!״ צרח ״אתה לא אבא שלי! תעוף מפה!!!!״ צעקתי עליו והוא יצא בטריקת דלת.. ליטפתי את פנייה והיא בכתה ״זה כואב״ מילמלה ונישקתי נשיקה קטנה את שפתייה ״לינוי!!!! תביאי לי עזרה ראשונה״ צעקתי ולינוי הביאה לי את הערכה.. טיפלתי בפצע שלה והיא לא הפסיקה לבכות ״אל תידאגי, היא לא עמוקה״ אמרתי ואז שוהם נכנסה ״טוהר.. צדוק רוצה אותך דחוף במשרד שלו״ אמרה והבטתי בטוהר, הדמעות הפסיקו לרדת והיא יצאה מהחדר בשקט..

נקודת מבט טוהר:
כאב לי, כאב לי פיזית ונפשית כאחד. נכנסתי למשרד של צדוק ועמדתי מולו בביטחון, הוא התקרב אלי וליטף את הלחי הפצועה שלי ״אני מצטער ילדה שלי״ אמר והייתי בהלם.. הוא בחיים לא מתנצל בפני אף אחד ״מה אתה רוצה צדוק? אני מכירה אותך יותר מידי טוב״ אמרתי והוא חייך ״אני רוצה שתיתרחקי מירין.. שתיתעלמי מימנו, שתעצבני אותו, מיצידי שתיגרמי לו לסבול ולקנא.. העיקר שלא תיהיו קרובים.. מהרגע שאת יוצאת מיכאן ירין הוא סתם משחק שלך.. סתם מישהו שהעברת איתו את הזמן.. היום יגיע לכאן אחיין שלי.. את והוא תיהיו זוג.. תעשי כאילו שהוא אהוב ליבך״ אמר ותפס את סנטרי ״למה?״ שאלתי ״למה אתה רוצה שהבן שלך יסבול?״ שאלתי ״מאז שהוא הכיר אותך הוא ניהיה סלחן יותר.. כשאמות הוא יחליף אותי ואני רוצה לדעת שהבן שלי לא מתעסק בשטויות כמו אהבה״ אמר והצביע על הדלת ״את תקבלי כסף על זה.. מבטיח״ אמר ויצאתי בכעס.. מי צריך תכסף המזדיין שלו?! ירדתי למטה ונכנסתי למטבח, צריך להכין צהריים.. הרגשתי מישהו נצמד אלי מאחור והרחתי את ריח הבושם של ירין ״מה ניראה לך שאתה עושה?!״ שאלתי בכעס ודחפתי אותו מימני ״מה הוא רצה מימך?״ שאל ומשך אותי אלי ״לא עניינך״ אמרתי וזזתי מימנו ״הוא נגע בך?״ שאל ונצמד אלי שוב, לקחתי סכין והסתובבתי אליו ״אל תיתקרב אלי״ לחשתי בקול מאיים והוא הלך מהמבטח בעצבים.. זה הולך להיות קשה!

נקודת מבט ירין:
לילדה הזו יש פיצול אישיות! נמאס לי כבר שהיא משחקת בי! היא רוצה לחזור להיות כמו פעם? סבבה!

……

נקודת מבט תאי:
נכנסתי לבית הגדול שאליו הביאו אותי.. ילדים ישבו בסלון וצפו בטלוויזיה.. הנער שנהג באוטו עבר ליידי ״סליחה?״ אמרתי אבל הוא התעלם והלך ״עזבי אותו, הוא סתם סנוב כי הוא הבן של הבוס.. ניראה לי שאני הולכת ממש ממש לסבול כאן!..

עברה כבר שנה מאז שהגעתי לכאן, באופן מוזר ירין ואני די התקרבנו.. הוא נותן לי כסף בלי שאף אחד ידע ודואג לי לכל מיני דברים.. הוא גם מגן עלי כשאחד הילדים הגדולים מציק לי.. אבל עדיין הוא רוב הזמן מתעלם מימני..

……….

נקודת מבט נאור-
יצאתי מהגיפ השחור וראיתי את הבית של צדוק ״ינעל דינאק איזה בית״ אמרתי ונכנסתי.. הלכתי לקומה העליונה למשרד שלו ונכנסתי ״פשש גדלת נהיית חתיך״ אמר וחייכתי ״מה קורה צדוק?״ שאלתי והתיישבתי מולו.. קוראים לי נאור אמסלם.. אני אחיין של צדוק, יש לי שיער חום ועיניים ירקרקות. עור שזוף ואני גבוה ״עכשיו כשהגעת טוב.. זוכר מה המשימה?״ שאל ״להיות החבר של טוהר בן שבת״ אמרתי והוא חייך ״יופי גבר.. יש עכשיו ארוחת צהריים.. שב ליד טוהר.. יש לך תמונה שלה?״ שאל והנהנתי.. קיבלתי את בתמונה שלה במייל, כוסית על.. ירדנו לקומה למטה וישר ראיתי את טוהר, היא הסתכלה עלי ואז הזעיפה פנים.. צדוק אמר לי שהיא קשוחה,. ישבנו לאכול וישבתי לידה ״נדבר אחרי האוכל?״ שאלתי והיא הנהנה.. ״נאור?״ שאל בהלם ירין שבדיוק בא לשולחן ״מה קורה יזין?״ שאלתי ״ברוך השם.. מה עושה פה?״ שאל ״מחפש את האחת״ אמרתי והנחתי יד על טוהר.. ראיתי שירין מתעצבן מזה וחייכתי.. אחרי האוכל אני וטוהר הלכנו החוצה ״שמעי.. אני יודע שאת בטח שונאת אותי ואין לך כוח לזה.. אבל בואי נעביר את זה בטוב, מי יודע אולי יצא מזה משהו״ אמרתי וקרצתי לה ״אני עושה את זה רק בגלל שצדוק אמר אז אל תיבנה עלי״ אמרה וחייכתי.. קלטתי את ירין יוצא החוצה ופשוט נישקתי אותה.


תגובות (1)

תמשיכי

30/08/2014 20:19
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך