״להיות אחרת״-פרק 2

17/10/2014 791 צפיות 6 תגובות

-כעבור 3 שנים-
יצאתי מהמיקלחת ניכנסתי לחדר והוצאתי גופייה בצבע ורוד ושורט שחור נעלצי כפכפי אווינאס וירדתי למטה.
״לירן בואי בבקשה.״צעקה לי יפית מהמיטבח.
בטח אתם שואלים מי זאת יפית?
אז ככה יפית זאת אמא המאמצת שלי,כשהגעתי לפה כלכך היתביישתי,פחדתי לאכול כי חשבתי שלא יהיה מספיק לכולם,פחדתי לבקש שלא ירביצו לי כי אני מבקשת,פחדתי שיאהובו אותי פחות.
ככה זה היה בחודשים הראשונים,לאחר כמה חודשים הבנתי שליפית ויורם האבא המאמץ שלי לא חסר כסף בלי עין הרע,אני לא הייתי מוכנה שהם יקנו לי בגדים בגיל 14 יצאתי לעבוד ללא אישורם בישביל שלא ייקנו לי.
ככה זה,כשחיים במישפחה שיש הכל החיים דבש אני לא באתי ממישפחה כזאת.
״לירן מאמי את באה?״שאלה יפית כשראשה הציץ מבעד למיטבח הינהנתי בראשי ובאתי אליה.
״קחי תטעמי.״והפנתה לעברי כף מעץ עם רוטב.
״וואו יפית זה טעים״אמרתי עם פרצוף מיתענג.
מתן ניכנס בדלת שיכור כולו.
מתן זה אח שלי אבל לא האמיתי הוא כבר בן 17 הוא לא היה בעד כשהביאו אותי ומאז הוא לא אהב אותי.
״מתן!?אתה בסדר?״שאלתי.
״עופי מפה!אני רוצה את אלין את אחותי!״ אמר בתוקפנות,דמעות עלו בעיניי הוא כל הזמן מזכיר את זה ולא נעים לי להיתעצבן וליכעוס.
״מתן אני מבינה שאתה לא היית בעד שאני יכנס למישפחה,אבל בבקשה אל תתחיל עם זה שוב זה פוגע.״אמרתי בקול רועד.
״מתן תעלה לחדר ושטוף את עצמך.״יפית אמרה יורם ירד במדרגות.
שניהם היסתכלו עלי ואני פשוט פתחתי את דלת הבית וברחתי.
זה לא פעם ראשונה או שנייה שאני בורחת,אני צריכה את זה.
פיתאום יד נגעה בכתפי,היסתובבתי ליראות מיזה וזה היה דור ידיד שלי ושל אלין אחותי.
אלין אחות הכי מושלמת היא קיבלה אותי באהבה ועזרה לי להיתמודד עם הקשיים החברתיים הלימודיים ואפילו כשמתן אחיה צעק עליה היא צעקה עליו חזרה בימקומי.
״היי דור…״אמרתי בשקט
״היא נסיכה,״ונשק לי ללחי״מה קרה?למה את פה?״שאל
״סתם״עניתי ובדיוק היתקשרו אלי.
׳יפית׳ היה כתוב על הצג,עניתי.
״הלו?״אמרתי
״לירן בואי תחזרי הביתה,זה הבית שלך ותמיד יהיה עזבי את דור הוא יהיה חייב להיתרגל אליאור בוכה ואומר שהוא רוצה אותך תחזרי לירני״אמרה בקול עצוב.
אליאור אחי הקטן אני ניקשרתי אליו הוא בן 4 והוא כלכך אוהב אותי ואני אותו
״אני באה.״אמרתי
״או לירני יופי יופי בואי אני הכין לך את האוכל שאת אוהבת.״אמרה בקול שמח יותר ועליז וניתקה.
״סליחה דור אני חייבת ללכת תבוא לבקר,אני מכריחה אותך!״אמרתי בצחוק.
״מבטיח ביי נסיכה.״אמר ונשק ללחי
הגעתי לבית,אכלתי ושיחקתי עם אליאור.
עליתי לחדרי ומתן חיכה לי שם,רציתי ליברוח אבל הוא סגר את הדלת.


תגובות (6)

נשמע נחמד מאוד!
אני אמשיך לקרוא :) תמשיכי ;)
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי מה דעתך ♥
שבת שלום ^^

17/10/2014 21:48

יש לי רק בעיה קטנה, את מוסיפה את האות י' להרבה מילים שלא כל כך צריך למשל
*מיקלחת – מקלחת
*מיטבח – מטבח
וכל מיני כאלה.. ומשהו קטן שגם לי העירו לי לפני כמה דקות רווח אחרי הפסיק. חוץ מזה ממש יפה! תמשיכי..

17/10/2014 21:55

ואני אשמח שתקראי את הסיפור שלי

17/10/2014 21:56

אני מסכים אם מה שאמא הורן אמרה לדעתי הסיפור קצר רץ מהר מדי,אבל חוץ מזה,יפה מאוד תמשיכי,אשמח אם תיכנסי גם לסיפור שלי ותגיבי לי מה דעתך שבת שלום.

17/10/2014 23:40

קצת

17/10/2014 23:41

אמה o_O חחחחחח אני אמא הורן ( ? )

17/10/2014 23:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך