אני בטוחה שיש ביני את הנשים וגם גברים שהיתאכזבו מאותו בן אדם אשר בו היתאהבו אבל תחשבו קדימה ואל תהיו כל הזמן מאוכזבים כי אתם יודעים שאתם הכי טובים ואתם תימצאו יותר טובים בשבילכם וכמובן יותר מאותו הבן המאכזב!!
אז תישארו שמחים ותנו לי לעודד אותכם כי תמיד ניפגעים אלה הם החיים אם לא היינו ניפגעים היינו שוחכים מכל הרגעים הטובים בחיים!

האכזבה שיש בי

18/04/2011 559 צפיות אין תגובות
אני בטוחה שיש ביני את הנשים וגם גברים שהיתאכזבו מאותו בן אדם אשר בו היתאהבו אבל תחשבו קדימה ואל תהיו כל הזמן מאוכזבים כי אתם יודעים שאתם הכי טובים ואתם תימצאו יותר טובים בשבילכם וכמובן יותר מאותו הבן המאכזב!!
אז תישארו שמחים ותנו לי לעודד אותכם כי תמיד ניפגעים אלה הם החיים אם לא היינו ניפגעים היינו שוחכים מכל הרגעים הטובים בחיים!

אהבה=אכזבה
אהבה נוסדה מאכזבה
מה שקרה לי כשבך היתאהבתי, ובזה הרגע אני מתחרטת שהקדשתי את כל האהבה שלי לך!
למרות שהאהבה שלי לא ניגמרה ויש לי מספיק אהבה להעניק לכל העולם,
ואותי שום גבר לא ישבור.
הכל התחיל בכך שראיתי אותו נועץ בי מבטים והיה כל כך מקסים אליי וכל מילה שיצאה לו מהפה גרמה לי לצחוק,
ככה לאט לאט בו אני היתאהבתי,
ואחר כך לאט לאט גם ככה התאכזבתי, אנחנו כל כך קרובים אך לא מדברים ואותי זה מטריף!
כל כך קשה כבר לשמור את זה בפנים ולספוג את הכאב שבלב,
ניגמרו בי הכוחות ואותך אני כבר לא ממש רוצה לראות,
כי בכל פעם שאותך אני רואה לי כואב ונימאס לי להיתאכזב ואני יכולה להגיד עכשיו שאתה היחיד שככה התאהבתי.
הייתי כל כך תמימה וככה היתאהבתי נתתי לזה להישתלט עליי ובמיוחד על החיים!
ושכחתי לרגע מה יכולות להיות התוצאות,
נותרתי מאוהבת ומאוכזבת באותה מידה.
פעם היינו מדברים צוחקים מתחבקים אתה רק עליי הייתה מסתכל, לאיפה כל זה נעלם ברגע?
שעכשיו אתה ממני מתעלם ואין לך מושג כמה לי זה כואב.
ובדיחות אתה כבר לא מספר ומשגע אותי עם הפרצופים שלך כשאתה לפעמים מסתכל עליי.
גרמת לי בך להיתאהב ועכשיו רק הלב השבור מתוכי מדבר..
עד שהבנתי שלבכות או להיתאכזב לא יכול להיות מחיי היום יום שלי ושיבוא יום וזה ייעלם ואתה
תהפוך לעוד זיכרון שחולף.
אז עכשיו שינתי כיוון כי הבנתי שלהתאהב זה לא בשבילי ובטח שלא עכשיו,
ואם כן תמיד לעשות ת'שיקולים הנכונים למרות שזה נשמע מטומטם איך אפשר לעצור אהבה!
אפשר אם רק רוצים את הכל אנחנו יכולים!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך