סיפור אהבה\דרמה\חיים אי אפשר לתאר מה הסיפור הזה.. רק מקווה שתהנו!
יש המון המון הפתעות.. זו רק ההתחלה.. לאט לאט.. :)

האמת מתחת לפני השטח 1

02/04/2010 1317 צפיות 3 תגובות
סיפור אהבה\דרמה\חיים אי אפשר לתאר מה הסיפור הזה.. רק מקווה שתהנו!
יש המון המון הפתעות.. זו רק ההתחלה.. לאט לאט.. :)

אני לא רוצה ישר להטיל פצצה ולהגיד לכם אם הסיפור אמיתי או לא אמיתי אותי בכל אופן זה ישעמם.… החיים מלאי הפתעות, וגם כי יכול להיות שבשתי האופציות אני אשקר, אולי הוא יהיה מופרח מדי כי אני.. בחורה זורמת כל רגע משהו יכול לקפוץ לי לראש… אך מצד שני יכול להיות שזה אמיתי כי אני לוקחת את זה מחיים שלי, מהדמיון האישי שלי.. ככה שבגדול הכל אמת גם השקר הוא אמת, כי הוא בא מתוכנו, מהראש שלנו, יוצא מהפה שלנו לתוך העולם.. הוא מתערבב ומתערבב, מתגלה או נשאר נסתר עדיין!!!
השקר שאנחנו מספרים לעולם הזה הוא אולי הדבר שאנחנו הכי היינו רוצים שיקרה.. ."השקר" הוא האמת שלנו.. שקר=דמיון…… אני משאירה לכם את הרעיונות, הספקות וכו' שתפו אותי וכמובן, תיהנו חברים שלי!

אני יושבת ותוהה איך להתחיל את הסיפור ומאיפה, אתם בטח יודעים כמה רבות הדרכים לדמיין דברים בראש, לצייר אותם.., אך כמה קשה להסביר אותם לכולם, לרצות לצעוק לעולם שיבין אתכם ולנסות לבצע את אותן המחשבות שממלאות את ראשנו וליבנו בכל מיני תחושות נעימות..
אז קודם כל קצת על עצמי.. אני שנאל, כן שנאל חלק מכירים חלק לא.. זה שמי אני דווקא אוהבת אותו הוא יוקרתי  וחוץ מזה המילה אל שמה.. ככה שהכל בשליטה!
קצר תיאור, עיניים ירוקות, שיער הכי ארוך ארוך וחלק בצבע חום, 1.68 רזה חתיכה, יפה, בובה כמו שאומרים סבבה? בקיצור, (חייבת לעשות עליכם רושם טוב מה רק פעם אחת אני יחמיא לעצמי חחח)
עבודה? אני עצמאית.. בהמשך תדעו.
בת 24, מאיפה? נודדת אבל יש לציין גרה לבד.. פעם הדמיון שלי לוקח אותי לנתניה, פעם לראשון לציון, גם בארצות הברית הייתי.. אני בחורה חופשייה בראשי.. אבל בחיים האמיתיים.. הסרט מסובך תקוע במקום אחד.. אבל עם הרבה מאוד דברים נסתרים שאף אחד לא יוכל לדעת עליהם… זה הייחוד שבי.. קשה מאוד לפענח אותי…. שיהיה בהצלחה ;-)
רווקה, אולי במערכת יחסים.. בקיצור לא נשואה..
הכל מתחיל בצורה הכי טבעית בעולם, בחור מכיר בחורה מתאהבים.. כן כן לא לא..
קוראים לו אלירם, אחד הבחורים הכי יפים שיכולים להיות קיימים עלי האדמות.. גבוה, עיניים בצבע השמיים, שיער בהיר קצוץ קצוץ, וחיוך כובש… אף אחד לא יכל על היופי שלו, בחורות היו רודפות אחריו, אף פעם לא היה לבד.. אפילו נשואות היו מחכות לו בפינה.
אני הכרתי אותו במקום הכי סתמי שאפשר להכיר גבר, בפאב תל אביבי, הוא ניגש אליי בצורה הכי ערסית שיכולה להיות.. קיסם בפה, חיוך שטני, לבוש בגופייה, ג'ינס פשוט ויאללה בלגן..
אני אשקר אם אני יגיד שלא שמתי עליו למרות הפוזה המרושלת שהוא ניגש אליי.. הפנים שלו.. זה משהו שאי אפשר להתנגד לו.
באותו זמן הוא ישב עם עוד 4 חברים שכל הזמן הסתכלו לראות איך הולך לו…. היה שקוף.
שאל לשמי, עניתי:"שנאל" כשהוא שמע את השם שלי הוא קיבל סוג שח פיק ברכיים הוא שתק עד היום אני לא מבינה למה, דווקא מכירים את השם הזה מה לא???
הייתי בטוחה שהוא יחפור לי, כמו כל ערס מצוי.. אבל הוא פשוט שתק והסתכל עליי בלי בושה, חדר לתוך העיניים שלי… בחן את כל תווי הפנים שלי.. הרגשתי שמסביב המוזיקה פשוט השתתקה מעצמה.. אבל אז חזרתי לעצמי כמובן ואמרתי:"אני יכולה לעזור לך במשהו?"
אלירם:"כן.. תני לי את הטלפון שלך זה מה שאני מבקש"
ככה כן, בצורה הכי ישירה והכי פשוטה.. לא שיחת לילה, לא שיחת "אהבה ממבט ראשון" פשוט שלפתי עט ורשמתי לו את המספר, הוא נעלם מהשטח יחד עם ארבעת החברים שהיו איתו ואני חזרתי לשתות בריזר עם חברתי הטובה ביותר, שיר,הגיע הרגע שתכירו את חברתי שיר, מהממת אין מילה אחרת לתאר אותה… סוף פסוק.
הסוף הלילה הקפצתי את שיר לביתה, אלירם הערס נעלם מהראש שלי הייתי מאוד עייפה, הגעתי הביתה החלפתי בגדים עליתי למיטה, הפלאפון במטען ואז.. הוא מחייג…
"אני מפריע לך?"
אני:"מי זה?"
"אלירם.. מפאב.."
פתאום נעשה שקט לכמה רגעים.. ואז אמרתי:"מה שלומך?"
אלירם:"אני בסדר.. תראי אני יודע שכבר מאוחר בטח את במיטה כבר.. רק משהו קטן להגיד לך שלא אמרתי לך בפנים.."
אני:"דבר…" איזה מוזר לדבר עם בן אדם שוואלה! אתה לא מכיר… מה הולך כאן.. זר מוחלט.. אבל.. חתיך .. את זה אי אפשר לשכוח.. והקול .. סקסי…
אלירם:"את הבחורה הכי יפה שראיתי נשבע לך.."
הרגיש לי כמו משפט מטומטם כזה אבל הקול שלו ואותו מבט בפאב היה לא מוגדר.. נתן לי הרגשה טובה, נעימה כזו הייתה לי באותו רגע שהוא שלף את המשפט הזה..
אני:"תודה…" הסמקתי..
אלירם:"אני רוצה לראות אותך שנאל"
אני:"תראה.. הסיטואציה ממש מוזרה.. לא נתפסת אנחנו לא מכירים, אומנם נתתי לך את הטלפון שלי אבל קשה לי פתאום להיפגש איתך אנחנו לא יודעים כלום אחד על השני" צחקתי קצת כי באמת לא קלטתי מה הולך פה.. סוג של שיחה ישירה, בלי הגדרה!
אלירם:"תני לי הזדמנות להכיר אותך.. מה יש לדעת, חבר בטוח אין לך כי נתת לי את המספר שלך אמת?"
צחקתי, "נכון.. אבל לא יודעת תן לי לחזור אלייך מחר בסדר? קצת מאוחר ואני לא יודעת מה נהיה איתי מותק.."
שמרתי את המספר של אלירם בזיכרון.. ונרדמתי.. אחרי רבע שעה הוא שוב חייג אלי.. עניתי כבר מאולפת מתוך שינה… "אלירם….." אמרתי לו… אלירם:"לא יכול להפסיק לחשוב על הפנים שלך לא יכול מה תעשי לי!!!?"
אני: "אני ישנה חח נו אלירם… מחר נדבר"
אלירם:"לא מנתק עד שאת קובעת איתי מחר, מצידי עכשיו!"
נכנעת לקול הסקסי שלו ונזכרת בפנים שלו.. אני:"בסדר בסדר… תאסוף אותי מחר.." אמרתי לו מתי ומאיפה.. והוא חייך.. איחל לילה טוב וסגר את השיחה..
האדון השיג מה שהוא רצה.. כל הכבוד לו אני לא נכנעת מהר לאף אחד אבל הצליח לו הוא עקשן מוצלח, גם עכשיו שאני מספרת לכם.. אני לא מאמינה שכ"כ מהר הסכמתי. הזוי לא מתאים לי.
חזרתי לישון.
בוקר למחרת כמו כל בוקר אני קמה מוקדם לעשות הסידורים שלי לבנות לעצמי סדר יום אני בחורה מאוד מסודרת.. התעוררתי ישר למקלחת להתרענן.. התלבשתי, התאפרתי קצת, הכנתי לעצמי ארוחת בוקר.. ואז נזכרתי.. שיש לי דייט, מרוב שהייתי עייפה ומסטולית קצת.. קבעתי עם בחור שאני מכירה 30 שניות להיפגש ולאסוף אותי מהבית.. אין אני תופעה!!!! מה נסגר איתי???
קרה לכם שלילה אחד נראה לכם מוזר לגמרי ויום לאחר מכן לגמרי שחכתם מה היה באותו הלילה.. ובמשך היום נזכרתם??? לי זה קורה הרבה מאוד… אפילו בן כמה הוא אני לא יודעת!
סיפרתי לשיר את זה היא זכרה אותו מאתמול.. "יאלה חפיף הוא ניראה טוב מה אכפת לך יש לך אוטו מקסימום לא טוב לך קחי את עצמך ותלכי מה הקטע?" הכל ניראה לה פשוט עד לא מזמן אבל לצערי הרב.. נשבר לה הלב והיא "החלימה" אחרי תקופה ארוכה.
שיר, עדי, האקס שלי ערן ואני, עדי זו חברה טובה גם שאני יספר עליה בהמשך, וערן היה הבן זוג שלי בערך חצי שנה אבל זה נגמר.. בלי הרבה משמעות נסענו לטיול, לתאילנד בערך ל-4 חודשים.
שיר הכירה שם בחור בשם אדיר.. הם התאהבו .. אולם יום אחד הוא פשוט עזב ומאז היא לא ראתה אותו.. הוא השאיר לה מכתב מפגר כזה שהוא היה חייב לעזוב.. היא לקחה את זה בצורה הכי קשה, בכתה לילות… גם כשחזרנו לארץ היא לא ניסתה אפילו לחפש אותו.. אבל ידענו שהשאלות כמעט הרגו אותה….
האמת, שאני עזבתי לפני הזמן בגלל סיבה אישית-משפחתית ולא רציתי להרוס את הטיול לאף אחד כמובן.. אבל שיר עדי, ערן וחברים שלו נשארו בתאילנד לעוד חודש בערך.
למה חבר שלי לא חזר איתי? כי לא נתתי לו.. רציתי שהוא יישאר.. גם ככה זה כבר היה כמעט הסוף ביני לבינו.. והטיול הזה סגר את כל הפינות שלנו כזוג.
אני לא הספקתי להכיר את אדיר, השובר לבבות וטוב שכך!
נעשה סוויצ' ונחזור להווה בסיפור, אז זרמתי עם מה ששיר אמרה לי ולקחה את "הדייט" בסבבה.
עשיתי מה שהייתי צריכה לעשות כל היום.. הגיעה כבר הערב.. קיבלתי טלפון מאלירם…
"מה.. לא שחכת את הפגישה שלנו היום אה?"
אני:"האמת שכמעט אבל נזכרתי אל תדאג"
אלירם:"חשבת מה בא לך לעשות?"
אני:"וואלה האמת שלא.. סומכת עלייך"
אלירם:"זה טוב יפה לך אני יפתיע אותך"
אני:"חח נראה, טוב אני מתארגנת תבוא עוד חצי שעה"
אלירם:"תגידי.. אה.. יש לך אוטו?"
אני:"כן………….. למה..?"
אלירם:"אולי…את תבואי לאסוף אותי מפריע לך?"
הייתי המומה.. עוד לא יצא לאסוף גבר על הפעם הראשונה במקום שהוא יפגיז עם ג'יפ כזה מפואר ויעשה דוואינים חחחח, האמת, זה מה שציפיתי ממנו חח ניראה אחד כזה.
"אל תצחקי כפרה לא יפה.. האוטו… במוסך מה.. עזבי אותך מוניות"
אני:"חחחחחחחח זה בסדר מאיפה לאסוף אותך"
הוא הסביר לי מאיפה מקום מוזר בטוח לא מהבית שלו…
הוא עמד שם… גבוה.. מסוקס… אין דברים כאלה רק לפאר את היופי החיצוני שלו.. מלך!!!
הוא התלהב מהמכונית.. לפני שהוא יתלהב ממני חחח.. ממש כמו ילד..
כרגיל הוא הצחיק אותי… הוא הביט בי במבט הרגיל שלו.. קטעתי בחיוך את המבט ואמרתי לו:"אז מה לאן..?" אלירם:"אוהבת את הים?" אני:"בטח"
אהבתי את הרעיון.. באמת אכלנו במקום פשוט שהוא מכיר אבל טעים.. הכל שכונתי כזה..ואחרי זה נתתי לו לנהוג הוא לקוח אותנו לים.
הייתה רוח חמה נעימה כזו.. התיישבנו במקום מרוחק כל חומה..
דיברנו שעות על גבי שעות….. הוא סיפר לי הרבה דברים… על החיים שלו.. אני על שלי… זה היה ערב מיוחד…
הרושם שקיבלתי ממנו באותו לילה.. בחור שכונה כזה, הרבה פוזה.. המון בחורות.. לא בחור של אחת אין ספק, אבל עדיין נשארתי.. הקשבתי לו.. הוא היה אמיתי מא' ועד ת'.. הוא סיפר לי שהוא גר עם עוד 3 חברים במקום נידח כזה אמרתי לו:"תגדיר נידח" אלירם:"שטח ענק, אי אפשר להסביר.. זה מחולק לחדרים כל אחד יש לו את החדר שלו השקט שלו, שנים אנחנו גרים שם, אף אחד לא יכול להזיז אותנו משם, .. רק שלנו את צריכה לבוא לראות.. אבל אני כבר אומר לך.. אנשים בד"כ לא מקבלים את זה"
עוד יותר סקרן אותי מאיפה הבחור הזה בא.. לא הבנתי מילה ממה שהוא אמר לגבי איפה הוא גר.. הייתי בטוחה שאני פשוט צריכה לראות את זה בעיניים שלי..
אני בחורה מבוססת.. המשפחה שלי מבוססת לא חסר לי כלום, אבל תמיד תמיד נמשכתי לעולם אחר.. מה שאסור לי רציתי, מה שאין לי רציתי, אף אחד לא יכל על המרדנות שלי..
הבחורים שיצאתי איתם הידידים שלי, החברות שלי כולם באים מעולם שאני לא יכולה להסביר כאן כמה שהוא שונה.. כמה מסוכן כמה מאתגר.. ככה שאלירם.. עוד יותר עניין אותי.. מה שהוא חשב לעצמו בראש,, שאני בחורונת שלא ראתה כלום בחיים שלה.. אחת שיש לה כסף ופנים של בובה.. אחת שאולי תיבהל ממה שהוא.. רק שהוא לא יודע כמה שהוא טעה..


תגובות (3)

חחח אני מחכה להמשך נו.. :-)

08/04/2010 22:10

בדדרך אחותי
דרך אגב קראתי את הסיפורים שלך סוף הדרך

09/04/2010 18:42

תמשיכי =)

20/10/2010 23:32
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך