העלמה המסתורית
המשך לסיפור.. אשמח לשמוע את דעתכם, ואם זה עדיין מסקרן אתכם!

המסתורי- מעוניינת לגלות מי? חלק ז'

העלמה המסתורית 09/07/2010 1096 צפיות 4 תגובות
המשך לסיפור.. אשמח לשמוע את דעתכם, ואם זה עדיין מסקרן אתכם!

המסעדה במלון הזה הייתה מיוחדת במינה..
קודם כל היא ענקית, מושקעת , אפשר היה למצוא שם כל סוג של מאכלים וקינוחים!
למרות שהיו כלכך הרבה סוגי מאכלים שאני אוהבת, בחרתי לאכול פסטה ברוטב שמנת ולקינוח בחרתי בעוגת שוקולד טעימה במיוחד!
דניאל לא הוריד ממני את העיניים במשך כל הארוחה.. זה קצת הלחיץ אותי.
ראיתי אותו מתלחשש עם ברנדה, כלכך סקרן אותי לדעת על מה הם מתלחששים!
אחרי הארוחה ברנדה התחילה לנדנד לי שנלך למועדון, אז בסוף הסכמתי..
ב 11 בלילה ירדנו למועדון, רק אני, ברנדה וג'ניפר אחותי הגדולה… השאר עלו לחדרים, הם אמרו שמחכה לנו יום ארוך מחר .
כשנכנסנו למועדון שמחתי לראות שהוא די מלא באנשים.. ישבנו והזמנו משהו לשתות, ניצלנו את זה שג'ניפר איתנו והתחננו לפניה שתזמין משהו עם אלכוהול.. למזלנו היא נכנעה והסכימה!
אחרי ששתיתי כמה קוקטילים, הופיע דניאל משום מקום!!
*אפשר להזמין אותך לרקוד? שאל דניאל
** בכיף.. עניתי
האמת שהכמות של האלכוהול ששתיתי לפני (כמות לא קטנה יחסית), עזרה לי להשתחרר ולרקוד בחופשיות..
אולי היה עדיף שלא אשתה..
כי אחרי כמה דקות התחלתי להרגיש סחרחורת קלה והקאתי עליו!!
רציתי שהאדמה תבלע אותי מרוב בושה!
למחרת בבוקר..
אני פותחת את העיניים, אני במיטה שלי, לבושה בפיג'מה אך לא ממש זוכרת איך הגעתי לכאן אתמול!
רק כשירדתי לארוחת הבוקר, ג'ניפר סיפרה לי מה בדיוק קרה..
אוקי את הרגע המביך זכרתי טוב מאוד.. אבל מה קרה אחרי זה נודע לי מג'ני..
היא אמרה שדניאל עזר להם להעלות אותי לחדר ורק אחרי שווידא שאני בסדר הוא הלך.
איזה חמוד חשבתי לעצמי.. רציתי להודות לו אבל לא יכולתי להסתכל לו בעיניים אחרי מה שקרה!!
בגלל זה ניסיתי להתעלם ממנו במשך כל היום..

המשך יבוא..


תגובות (4)

תמשיכי כבר נוו אני בממתתחחח

21/07/2010 04:09

חחח אני שמחה שהשארת דגובה:) ושזה מסקרן אותך.. אני מבטיחה להמשיך , פשוט עכשיו אני בחול עד סוף החודש ואין לי זמן לכתוב… :)

22/07/2010 15:59

תמשיכיייי

03/10/2010 07:28

טוב איך אני יכולה לא להמשיך אם יש אנשים כמוכם שמעודדים אותי לכתוב ! אני שמחה שזה מצא חן בעיניכם:)

13/10/2010 01:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך