נטלי16
המשך יבוא...... :)

הפצע /7

נטלי16 10/09/2010 1014 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא...... :)

"היי" אמר מתן, קים לא ענתה לו היא רק היסתכלה עליו והעניים שלה אמרו הכל , הוא היתקרב אליה יותר ויותר עד שעמדו פנים מול פנים, היא הרימה את העניים שלה אליו וחיפשה את המבט המרגיע שלו , מתן ליטף לאט לאט את הפנים שלה, קודם העניים שלו את שלה ואז הידיים שלו את הפנים שלה החל מקווי הלסת שלה ועד הלחיים החיוורות שלה, ואז הוא הגיע לשפתיים שלה הוא לא נישק אותה כמו פעם הוא נתן לה נשיקה אחת בפה ואז חיבק אותה חזק , היא רעדה בהתחלה אבל אז היא הרחיקה אותו ממנה והיסתכלה לו בעניים , " אני מצטערת" הודתה קים כאשר מתן מחבק אותה שוב …
"היי תיסתכלי עליי !" ציווה מתן , "לא משנה מה קרה ויקרה את שלי!" הבהיר מתן והמשיך "יש לך חצי מהלב שלי בלב שלך , ולי יש בלב את החצי שלך! " , . "מתן , זה לא רק זה" , אמרה קים , היא הורידה את הראש והמשיכה " הכל חוזר אליי ,למדתי לחיות אם עצמי אבל זה ממשיך לחזור הזיכרון הזה , החלומות הכל! , ולא רק זה איציק התחיל להיתקשר אלי ולא מפסיק " .

"מה?" אמר מתן ההמום , לרגע קים היתחרטה שסיפרה לו , היא ראתה איך הלסת שלו מתכווצת והדופק שלו מתחיל לעלות , העניים שלו התחילו לנדוד דרך החלון והיא ראתה את המבט שלו מישתנה….
"היי תיסתכל עליי " ביקשה קים , מתן החזיר אליה את המבט , "אני לא עונה לו ולא ניפגשת איתו אז תירגע !" ניסתה להרגיע אותו קים .
מתן בכל זאת היה נסער , " את לא עונה לו ולא ניפגשת איתו בלי שאני יודע על זה..! " אמר מתן , היא חייכה אליו חיוך מיתגרה , והוא נישק אותה .
אחרי בית ספר בדרכם לבית , קים ומתן הלכו ביחד וכששהם הם עמדו להיפרד כל אחד לרחוב שלו , מתן היתעקש שתכיר את אמא שלו , קים דיי התביישה ללכת אליו , אבל מהר מאוד היתחרטה , אמא שלה היתה ממש נחמדה , היא ידעה שאין למתן אחים אבל היא אף פעם לא שאלה על אבא שלו, אבל מתן סיפר לה עליו, אבא שלה היה איש צבא בארץ אבל אחרי שמתן נולד הוא ואשתו לא היסתדרו ממש והחליטו להיתגרש , עכשיו הוא גר באמריקה גם שם הוא בצבא , מתן תמיד אמר שהוא מתקשר פעם בשבוע בערך .
קים ומתן הלכו לחדר שלו ומתן היתיישב על המחשב , קים לאומתו נכנסה למיטה שלו וכיסתה את עצמה עד שלא ראו אותה בכלל , היא הריחה את הכרית שלו ואת הסמיכה שלו , היא תמיד אהבה את הריח הגברי שלו , כשלא שמה לב מתן נישכב לידה מחוץ לסמיכה , היא הוציאה את הראש .
וראתה אותה שוכב לידה … בוהה בתיקרה . "מותר לי להיכנס ? " שאל מתן מחיוך , קים צחקה ואמרה "נראה לך אתה תתפוס את כל הסמיכה " . מתן חייך ואז אמר " חוצפנית זאת הסמיכה שלי ".
אחרי מספר רגעים של שקט .במפתיע מן נכנס בכוח מתחת לסמיכה , בהתחלה הוא היה רחוק ממנה כי פחד שתגיב לא נכון , אבל אז היא עשתה את הצעד והיתקרבה אליו . הם היתנשקו כמה דקות ונרדמו מחובקים .
קים חלמה שוב את אותו לילה שהיה לה אם איציק , היא התחילה להזיע ולזוז מתוך חלום בהתחלה היא היתה שקטה אבל אז התחילה לצעוק מתן היתעורר וניסה להעיר אותה בעצמו בהתחלה רק בדיבור אבל אז החל לנער אותה בעדינות , "סמיילי קומי !" אמר מתן , קים היתעוררה בצעקה וראתה שמתן יושב לידה , היא נלחצה וקמה הוא ניסה להרגיע אותה אבל היא התחילה לתקוף , "תתרחק ממני !" אמרה ,
"קים זה אני תרגעי " ניסה להרגיע אותה . היא עמדה אם גב אליו בוהה בקיר , והוא קם אליה …
כאשר ניסה לחבק אותה היא היתרחקה ממנו ושוב החזירה את חומות ההגנה שלה ….


תגובות (3)

תמשיכיייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/09/2010 21:58

חחחח זה מזכיר לי חלק מהספר שלי…. רק ששלי העיפה לו כאפה.

13/09/2010 21:59

חחחחחחח….. :D

15/09/2010 15:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך