נטלי16
:) סיפור חדש בקרוב :)

הפצע / 8

נטלי16 21/09/2010 1030 צפיות 6 תגובות
:) סיפור חדש בקרוב :)

מתן התרחק מקים והיתיישב על המחשב , אחרי כמה דקות שקים חזרה לעצמה היא קלטה שעשתה טעות די גדולה , היא לא ידעה מה לעשות אחרי כמה דקות היא החליטה ללכת .
הוא ראה שהיא אוספת את הדברים שלה ולא הוציא הגה , מתן לא רצה שתלך אבל גם לא רצה להיות זה שיקבל את הסטירה כל פעם שתחטוף התקף .
קים היתקרבה אליו ונתנה לו נשיקה על הלחי ויצאה מהחדר , הוא רצה לתפוס אותה לחבק אותה חזק ולא לתת לה ללכת להגיד שהכל בסדר , אבל לא נתן לעצמו , היו לו מלא בנות מלא ידידות , למה דווקא היתאהב בקים!? שאל את עצמו אבל לא החזיר לעצמו תשובה .
"מה קרה ? " שאלה נטע מודאגת כאשר קים הופיעה בחדר שלה אם עניים מנופחות , קים סיפרה לה מה קרה ונטע נתנה לקים לבכות עליה וניסתה לנחם אותה בכל מאודה אבל לא הצליחה.
בוקר אחרי קים היתעוררה והחליטה להישתחרר מהסיוט הזה וקבעה אם איציק פגישה ליד הים במקום מלא ציבור .
קים ונטע ניפגשו ליד בית ספר ונטע לקחה מקים את התיק בית ספר , "אני עדין חושבת שזו טעות רצינית " אמרה נטע , קים היסתכלה עליה במבט חסר סבלנות ואמרה "זאת הדרך היחידה שלי להישתחרר מהסיוט הזה " . "ומה אם מתן ?" שאלה נטע , קים היסתכלה עליה בעניים פקוחות גדולות נאחנה ואמרה " נטע שום מילה , הוא לא יסלח לי על זה בחיים ". "מי לא יסלח?" שאל ישראל שהופיע במפתיע , נטע וקים היסתכלו אחד על השני וקים ענתה , "אמ… אני הולכת לפגוש ידיד ".
נטע וישראל נכנסו לכיתה , מתן כבר ישב שם ובחן את נטע טוב טוב כאשר ראה ביד שלה את התיק של קים וקים לא נכנסה הוא די היה מבולבל , "היא בטח תגיע יותר מאוחר " חשב לעצמו .
השעה היתה 10 וכבר התחילה ההפסקה קים עדין לא הופיע ולמתן זה היה מוזר . קים וישאל ישבו על השולחן שלה וניהלו שיחה די אישית .
"איפה קים?" שאל מתן ,
-"בוקר טוב מה קורה ? מה המצב? הכל טוב ?" אמרה נטע מנסה לשנות את הנושא ,
-" נו נטע אני מכיר אותך דברי " אמר מתן , נטע עדין שתקה אבל ישראל ענה במקומה "היא הלכה ליפגוש ידיד " אמר . נטע היתה המומה ואמרה "ישראל סתום!"

קים הגיע לטיילת ואיציק כבר היה שם ,
היא לקחה נשימה ארוכה ,כשהוא ראה אותה הוא קם ואמר " תודה שבאת !" .
קים שמעה בקול שלו חרטה אבל המשיכה להיות קרה , "תקצר אני רוצה ללכת "
-" תקשיבי אני יודע שפגעתי בך מאוד " אמר איציק , קים לא היסתכלה עליו אלה על הנוף וניסתה לבלוע את הבכי והכאב בגרון , "אני לא שלם אם עצמי כשאני יודע שלא סלחת לי , הייתי שיכור לא ראיתי מה אני עושה ואני צריך להמשיך הלאה בחיים אבל לא בלעדי הסליחה שלך " אמר . היה בניהם מספר רגעי שקט
קים ניסתה לדבר אבל כול הזמן משהו חנק אותה בגרון ולא נתן לה לדבר לבסוף היא דיברה .
"אתה לא מבין בכלל איך פגעת בי , מאותו לילה אני לא ישנה כמו בן אדם אני מיתעוררת מזיעה ומבוהלת , לא נותנת לאנשים להיתקרב אלי , סגורה אם עצמי לבד, אתה חושב שאני יכולה לסלוח אחרי כל כך הרבה סבל , ?" אמרה כשהיא מנגבת את הדמעות שיורדות אחת אחרי השניה .
אחרי כמה שניות שקט איציק בא להגיד משהו ומשום מקום הופיע מתן , "איתו את ניפגשת ?" עמד מתן מיתנשף והמום , קים לא האמינה שזה קורה לה , קים היסתובבה למתן שעמד עצבני ,
"ימניאק מהלך !" התחיל לקלל מתן ולהיתקרב אליו , קים עמדה באמצע ולא נתנה למתן להיתקרב , "מתן תסתכל עלי !" ציוותה קים , הוא הקשיב לה והיסתכל עליה היא שידרה לו מבט בטוח והיסתובבה לאיציק , היא ניגבה את הדמעות ואמרה " אל תבקש ממני לסלוח לך זה עכשיו אני לא מצליחה , אבל אני משחררת אותך אתה חופשי לגמרי ללא דאגות וככה גם אני מישתחררת מדבר הזה , ואני בטוחה שאם הזמן אני גם יצליח ליסלוח לך אבל לא עכשיו " אמרה , איציק נעמד מולה וכשניסה לגעת
לה בלחי מתן היתקרב אליו ולא נתן לו , " אני שוב מיצטער , ואני מקווה שהוא ירפא לך את הצלקות שהשארתי לך " אמר איציק כשהוא מתחיל ללכת , "אני מקווה שתמצא מישהי שתתאים לך , ושלא תעשה דברים כאלה יותר " . איציק התחיל ללכת ומתן נעמד מול קים והיסתכל עליה במבט מעריץ , "רק תחבק אותי " אמרה קים, הוא חיבק אותה .
" אני מיצטער "
-"כולנו עושים טעויות " אמרה קים מחייכת ,
"איך את ?" שאל סקרן
קים חייכה מאושרת אם דמעות בעניים ואמרה , "משחוררת "
"אני מת עליך " אמר מתן כשהוא מיסתכל לה בעניים , היא חייכה אליו ואמרה " גם אני "

זהו היא היתשחררה מהעול הכבד הזה היא עברה את זה ומקווה ליסלוח לו אבל מעכשיו היא היתה בטוחה שתישן טוב בלילה ליד מתן .


תגובות (6)

ווווווווואי איזה סייפור מהממם! אני אוהבת את צורת הכתיבה שלךך.. תמשיכי לכתובב עוד סיפורים יפים כאלה !!

23/02/2011 12:06

תודה מאמייייי :)

23/02/2011 19:43

אומנם בדילי אבל קראתי אותו שוב היום והייתי חיבת לכתוב תגובה….
מדהים את כל כך מוכשרת ומרגשת באמת פצצתי

31/01/2012 11:17

תודה רבה מאמיייייי :)

31/01/2012 12:53

מוווושלם ♥

14/07/2012 09:28

תודה רבה דנוווש :)

14/07/2012 09:50
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך