החיים אחרי כיתה ו חלק אחרון

rok1010 30/01/2011 992 צפיות 4 תגובות

היסתכלתי אחורה וראיתי את יותם"תודה"אמרתי"למה את עצובה יש מסיבה!"הוא אמר חייכתי וחזרתי לירקוד ואז הופיע עומר עם חולצה מכופתרת וג'נס אבל זה לא מנע ממנו להראות מדהים וליגרום ללב שלי לידפוק במהירות.הגיע החלק של ריקוד הסולו ומתוך כובע התחילו להוציא את הזוגות."סיוון ומיכאל" "רונית ומיקי" "ג'וליה ובובי"וראיתי שחנה הייתה עצובה מזה"חנה וגל" "קרינה ואראל"הם רציניים איתי? חשבתי אבל ריקוד זה ריקוד.עומר רקד עם בלה ואני דברתי עם אראל הוא מאוכזב כי רצה לירקוד עם חברה שלו ואני מאוכזבת כי אני לא רקדתי עם עומר.ידעתי שאין בנינו סיכוי אבל כל כך רציתי!.וככה הריקוד היסתיים ואני הלכתי הביתה מאוכזבת.הלכתי עם כל החברים לגן רן לעשות מסיבה לסיום הלימודים."לחיי חיים בלי סגלית!"איגור אמר והוסיף"ולחיי סמים,ארנבונים משוקולד ורוק!!!" "אבל אני שונאת רוק"אמרה ויקה"זה יכל היה להיות רגע מרשים במיוחד אם לא הייתי הורסת אותו!"הוא צעק עלייה"איגור אם אתה עושה נאום זה תמיד יזכר בתור רגע עלוב ופטתי"אמרתי"את לא יכולה להעביר שתי דקות בלי לרדת עליי?"הוא שאל"לא אני לא יכולה".ישבתי בחדר משועממת ופיתאום נישמע צילצול בטלפון"הלו?"אמרתי"קרינה את רוצה ללכת לקניון?"חנה שאלה"לא אמרתי לך שאני שונאת שופינג?"אמרתי לה"נו פליז מה אכפת לך?"היא ביקשה"טוב"אמרתי."את חושבת שזה מתאים לי?"היא שאלה"כן עם היית חשפנית"עניתי"את ממש נחמדה"היא אמרה."אני מתה מרעב!"אמרתי אחרי שלוש שעות! שהיינו בשופינג"רק את החנות הזאת!"אמרה חנה"אמרת את זה לפני שעה! בואי אני רוצה לאכול משהו!"אמרתי"לכי אני אמשיך בשופינג"היא אמרה.בזמן שאכלתי המבורגר הופיע עומר"היי"הוא אמר"היי"אמרתי"אני חייב לדבר איתך"הוא אמר"על מה?"שאלתי"על מה שקרה בנינו"הוא אמר"זה פשוט אהבה חד צדדית וזה הכול"אמרתי"קרינה בובי היתקשר אז אני חייבת לעוף"היא אמרה"אז אנחנו נשארנו לבד"אמר עומר"אני הולכת"אמרתי"אז אני אלווה אותך"הוא אמר"טוב"ואז הוא התחיל לחפור לי למה אנחנו לא יכולים להיות ביחד למרות שאני מדהימה,ניפלאה וכ'ו ואז פשוט קטעתי אותו"זה הבית שלי"אבל הוא היתעקש ללוות אותי"ביי עומר" אמרתי"ביי"אבל הוא לא הלך הוא היסתכל עליי ונישק אותי וזה היה אחד הרגעים היפים ביותר בחיים שלי.גמרתי ליקרוא את הסיפור שלי לפני בית ספר וכולם מחאו כפיים הייתי מאושרת וירדתי מהבמה ואז יותם הופיע לידי ושאל"סיפור טוב אבל מי זה עומר?"הוא שאל חייכתי ולא אמרתי מילה.הוא וכל מי שהיה בקהל לא ידעו אף פעם שעומר זה ביכלל הכוונה לאראל.


תגובות (4)

אראל אם אתה קוראה את זה תדע שאני אוהבת אותך! <3

04/02/2011 16:04

:)

10/04/2011 09:41

(:

10/04/2011 11:44

יש יותר מדי אמרתי אמרת תנסי לבנות את הסיפור בצורה שונה…סורי ויש לך קצת שגיאות כתיב חוץ מכמה בעיות טכניות הסיפור מושלם!

15/07/2011 22:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך