החיים אחרי כיתה ו חלק ב

rok1010 02/01/2011 1127 צפיות תגובה אחת

"אים זה יקרה עוד פעם את תענשי קשות ברור?" "כן המורה"והלכתי משם."את עדיין בחיים?"אמרה ויקה והוסיפה"חשבנו שכבר רצחו או אכלו אותך" "המורה כימעט וירתה בי אבל אמרתי לה שהמורה לספורט מוריד חולצה היא היסתכלה וברחתי"אמרתי.הגעתי הביתה וניכנסתי למחשב ושם הייתה הודעה"בואי ב4 לגן רן או שהסוד שלך יתגלה"הם רציניים? עוד פעם התרגיל שכאילו הם יגלו סוד שלי ובסופו של דבר הם עושים עליי זובו?.לקחתי את רובה המים שלי ותחבתי אותו לתיק.בזמן שאני מצפה שהחברים שלי יופיעו עים גרביונים בתיקווה שלא אזהה אותם הופיעה סיוון"היי" "היי"אמרתי"תיראי אני צריכה שתגנבי בשבילי את המיבחן במטמתיקה שיהיה בעוד 4 ימים"היא ביקשה"למה ניראה לך שאביא לך?"אמרתי"כי אני יודעת שנישקת את עומר בנשף כשהיה הפסקת חשמל.באמת כמה עד כמה צריכים להיות פתטים כדי לנשק מורה? טוב זה לא חשוב כרגע אם לא תעשי את מה שאבקש אספר לכולם כולל עומר את מה שקרה"היא אמרה"חתיכת"אמרתי והיא קטעה"שקט קרינה גם אם תקללי אותי אספר ביי"היא אמרה.לעזעזל! לעזעזל! לעזעזל! אמרתי בזמן שאני נותנת איגרופים לקיר.חבל שזה לא הפרצוף של סיוון אבל היא בטח כבר סיפרה לחברות שלה למיקרה שאגלה עלייה סוד חשבתי לעצמי.שנאתי את ההרגשה שסיוון מחזיקה בי כמו בובה על חוט אבל מה יכולתי לעשות? הדמעות איימו ליפרוץ אבל אמרתי לעצמי שאני צריכה להיות חזקה."ג'וליה,חנה וויקה אני צריכה עזרה מכם"אמרתי"מה? להיגמל מסמים? את לא חושבת שזה מאוחר מדי?"אמרה ויקה והן צחקו"לא, אני רצינית אני צריכה שתעזרו לי ליגנוב את המיבחן במטמתיקה"אמרתי"אין סיכוי" הם אמרו"בבקשה אני חייבת לעשות את זה ואני חייבת את העזרה שלכם"אמרתי כשהדמעות עוד פעם מאיימות ליפרוץ"קרינה מה קרה?"אמרה חנה"בבקשה אני אסביר לכם הכול אחר כך אבל עכשיו אני צריכה את העזרה שלכם"אמרתי"טוב אבל את מסבירה לנו הכול"אמרה חנה"אחר כך"אמרתי.חנה ואני ניכנסנו לחדר המנהלת בזמן שג'וליה וויקה שומרות בכניסה.היסתכלנו במדפים,בשולחן ואז חנה קראה"מצאתי!" "יופי! עכשיו נעוף מפא" ופיתאום נישמעו צעדים אל עבר הדלת.


תגובות (1)

חיחחעחעחחע קירנה אני מתה עלח הסיפור חוץ מיזה שמת אותי בדמות מטומטמת!!!! :( אבל אני חכמה אז תאכלי ת'לב!! אההה ועוד משו אני יושבת לידך אז תקראי עכשיו!

04/01/2011 15:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך