השקעתי בסיפור אשמח לתגובות : )

החיים במעבר

21/03/2010 1017 צפיות 2 תגובות
השקעתי בסיפור אשמח לתגובות : )

זאת הפעם התשיעית שזה קורה שוב הכל חדש , אנשים חדשים , בית חדש , שכונה חדשה , סביבה חדשה פעם התשיעית בחיי אני משנה את כל מה שהייתי רגילה אליו ועוברת למשהו אחר , משהו שאני לא מכירה.
טוב אז כמו שהבנת עברתי דירה .. נכון זה קורה לכל אחד מתישהו בחיים משנים את הסביבה אבל לי זה קורה בערך כל שנה – שנתיים .
טוב אז בואו אני יסביר לכם מה עובר עליי ועל המשפחה שלי בחיים שלנו.
אני מור ויש לי אחות קטנה ששמה מאיה, אמא ואבא.
אבא שלי עובד כמדען ובגלל המחקר שלו אנחנו צריכים לגור כל פעם במקום אחר שיעזור לו במחקר [מה לא עושים בשביל אבא אה?]
וככה קורה שכל כמה שנים אני מתחילה חיים חדשים.
בהתחלה הייתי מכירה כל פעם אנשים חדשים אבל באיזשהו שלב הבנתי שלא שווה לי להתחבר לאנשים ולהיקשר אליהם בשביל כמה חודשים , גג שנה ואז אני יצטרך להיפרד מהם.. בגלל זה הייתי באה לבית ספר אחר כל פעם מעבירה בו את השנה לבד ועוברת למקום אחר .
בכל מקרה זה מה שכנראה יקרה גם הפעם אז בואו נתחיל ..
הגענו לדירה החדשה דווקא הייתה גדולה ויפה .. האמת שהפעם הגענו לאזור של אנשים עשירים בגלל זה הבית היה יפה כ"כ אבל אני ממזמן לא מתרשמת מאיך שהבית נראה כי זה כולה מקום לישון בו שנה ואז נמצא מקום כזה אחר .. עוד יומיים מתחילים הלימודים , אני רשומה כבר בבית ספר חדש נראה לי קוראים לו אורט רבין אני עולה לכיתה י' מה שאומר שאני מתחילה ללמוד במגמה מסוימת , האמת שאני תלמידה ממש טוב בגלל שהיה לי מלא זמן להשקיע בלימודים אז כשנתנו לי לבחור מגמה הלכתי על המגמה הכי טובה בבית הספר מגמת "ביו" מגמה מדעית [משהו חכם].
אמא:"בנות אבא רוצה לדבר איתכן בואו לסלון "
אני:"טוב אמא"
ירדנו לסלון ואבא התחיל לדבר :"בנות אני יודע שעובר עליכן מצב נורא קשה וזאת באמת הפעם התשיעית שעברנו דירה אבל הפעם אני באמת ינסה להישאר פה .. אני ואמא נורא אהבנו את המקום ואני גם נמצא לקראת סיום המחקר "הוא סיים לדבר וחיכה לתגובה .
אני:"אבא זה קשה אבל אנחנו מוכנות לעשות הכל בשבילך ובשביל אמא
ואם נצטרך לעבור אז אין מה לעשות אני מקווה שאולי הפעם זה יהיה סופי אבל אני לא תולה בזה תקוות ".
אבא:"אני מבטיח שאני ינסה לעשות הכל בשביל שלא נצטרך לעבור שוב .. טוב בכל מקרה עכשיו אתן יכולות לעלות לחדרים שלכן לנוח , מחר נלך לקנות דברים לבית הספר ומחרתיים אתן מתחילות ללמוד בבית ספר חדש".
אני:"טוב אבא ותודה בכל מקרה".
אחרי השיחה הזאת עליתי למעלה שכבתי לי במיטה והתחלתי לחשוב מה הולך להיות אם אבא באמת מתכוון למה שהוא אומר או שאולי זה עוד פעם הבטחות שאחרי שנה אף אחד לא יזכור אותן . כנראה שמרוב מחשבות נרדמתי והתעוררתי רק ששמעתי "מוריי יאללה לקום אנחנו צריכים עוד לקנות היום דברים לבית הספר " [וואו כנראה שישנתי הרבה]
בכל מקרה התחלתי להתארגן , צחצחתי שיניים , התלבשתי ויצאנו לדרך.
אני , אמא ומאיה הלכנו לקנות דברים לבית הספר , מאיה עולה מחר לכיתה א' והיא ממש התרגשה מלקנות את כל הדברים .
אחרי שקנינו הלכו לאכול באיזה מסעדה ואז נסענו הביתה.
הגענו הביתה ועליתי ישר למעלה וסידרתי את כל הדברים שקנינו שיהיה לי מוכן למחר והלכתי לישון כדי לא לפספס את ההסעה בבוקר .
בבוקר קמתי, התארגנתי, לבשתי סקיני וחולצת בית ספר לבנה עם שרשרת ארוכה יצא דווקא יפה וירדתי למטה.
אמא:"מורי איזה יפה את בואי תאכלי משהו לפני שאת הולכת "
אני:"חח תודה אמא אבל אני דיי ממהרת "
לקחתי שקית שוקו ויצאתי לתחנה שהייתה מול הבית שלי .
ישבתי בתחנה וחיכיתי לאוטובוס , בהתחלה עמדו לידי עוד 2 בנים ו בת אחת והתחילו לדבר על כמה חבל שנגמר החופש .
ואחרי כמה דקות הגיעו עוד איזה 5 ילדים בכל מיני גילאים וחיכו לאוטובוס , אחרי חמש דקות הוא הגיע וכולם עלו .
כנראה שזאת הייתה תחנה אחרונה לפני בית הספר כי לא נשאר הרבה מקום לשבת . הלכתי עד שהגעתי למקום ריק, בכיסא ליד ישב בן שנראה בגילי אולי יותר אז התיישבתי .
?:"חדשה?"
אני:"אממ כן למה?"
?:"סתם פשוט לא ראיתי אותך עולה אף פעם אז הבנתי שאת חדשה"
אני:"אהה"
?:"טוב בכל מקרה קוראים לי יונתן אבל את יכולה לקרוא לי יוני , באיזה כיתה את?"
אני:"אממ אני עולה לי' ואתה?"
יוני:"אני עולה ליא' "
אני:"טוב.. "
פתאום הרגשתי שאוטובוס עוצר ,הסתכלתי דרך החלון וראיתי את הבית ספר האמת שהוא היה גדול ויפה .
יוני:"טוב אז כבר נדבר "
אני:"טוב ביי"
האמת שכל השיחה הזאת הייתה מיותרת אני לא מתכוונת להתחבר לאף אחד בשביל שאני יעזוב אותו עוד שנה . גם פה אני יעשה מה שאני עושה תמיד , יבוא ילמד ואחרי שנה יעזוב , אנשים לא ידעו בכלל שלמדתי פה .
נכנסתי לתוך בית הספר , מכל הצדדים שלי עמדו חבורות של בנים ובנות ודיברו על החופש ועל מה יהיה השנה . אני הלכתי לכיוון המזכירות לשאול איפה אני לומדת .
אני:"שלום"
המזכירה:"שלום חמודה מה את צריכה ?"
אני:"אממ.. אני חדשה פה ואני צריכה שתגידי לי באיזה כיתה אני "
המזכירה:"מה השם? ואיזה כיתה את ?"
אני:"אני מור שימשי ואני בכיתה י' "
המזכירה :" טוב אז את תלמדי בי' 3 מגמת ביו , בהצלחה "
אני:"תודה "

הלכתי לשכבת י' [היו שלטים שסימנו כל שכבה] וחיפשתי את כיתה י' 3
ראיתי ילדה נחמדה אז שאלתי אותה " סליחה , איפה זה י' 3?"
?:"אממ בואי אני גם לומדת שם אני יראה לך"
אני:"תודה "
הלכתי אחריה והיא הובילה אותי לתוך כיתה .
?:"היי אני שחר את יכולה לשבת לידי אם את רוצה "
אני:"אממ טוב תודה"
שחר:"יופי : ) את צריכה עוד משהו?"
אני:"אממ לא אני כבר יסתדר"
שמתי את התיק במקום שהיא אמרה לי לשבת בו .
ויצאתי החוצה לראות מה יש עוד בבית הספר הזה , ראיתי שלט עם מלא חצים שמראה איפה כל דבר .
היה שם קפיטריה , סטודיו , לוקרים , הנהלה וכו'..
שמעתי פתאום את הצלצול אז הלכתי לכיתה , התיישבתי במקום וחיכיתי שכולם יבואו .
כולם נכנסו לכיתה ואחריהם נכנסה המורה , אישה צעירה , רזה ונראת חמודה.
המורה:"שלום תלמידים אני נטע המורה שלכם לשלוש שנים הבאות , אני מקווה שנלמד להכיר אחד את השני ושנצליח להתגבש.
כמו שהבנתי יש לנו תלמידה חדשה בבית הספר והיא בכיתה הזאת מי זאת?"
אני:"אממ זאת אני"
נטע:"שלום רוצה להציג את עצמך?"
אני:"אין לי הרבה מה להגיד , קוראים לי מור וזהו.."
נטע:"טוב בהצלחה לכולם ."
עברו להן שעתיים ואז היה צלצול להפסקה , כל התלמידים יצאו ואני נשארתי בכיתה .
שחר:"מור את לא רוצה לצאת להפסקה?"
אני:"אממ לא נראה לי אני מעדיפה להישאר פה "
שחר:"נו בואי לקפטריה .. תקני משהו לאכול"
אני:"אני יבוא עוד מעט "
שחר:"טוב אני יחכה לך שם "
חיכיתי עד שהיא הלכה ואז הלכתי לכיוון הקפיטריה לפי החץ שבשלט.
הגעתי לקפיטריה והלכתי לקנות בורקס פיצה עם קולה , היה תור אז חיכיתי עד ששמעתי .
?:"מור?" הסתובבתי אחורה וראיתי את יוני .
אני:"יוני?"
יוני:"אמרתי לך שניפגש חח .. נו איך היום הראשון שלך?"
אני:"נחמד.. "
יוני:"הכרת אנשים?"
אני:"אני לא רוצה להכיר .. עזוב מסובך"
יוני:"נשמע מעניין .. אולי תספרי לי?"
אני:"לא נראה לי.." בדיוק הגיע תורי , קניתי.
יוני:"נו אל תבאסי .. חכי לי אני יקנה ויבוא איתך"
אני:"עזוב .. תשכח שהכרת אותי " ורצתי לכיוון הכיתה .
אחרי שהלכתי כבר חצי דרך הרגשתי יד תופסת אותי
יוני:"מה את מפגרת מה את רצה .. מה עובר עלייך?"
אני:"עזוב יוני בשבילך באמת תשכח שהכרת אותי "
יוני:"נו אני לא רוצה לשכוח את מוכנה לספר לי כבר מה עובר עלייך.. בואי "
הוא אמר ולקח אותי לאיזושהי פינה בבית הספר .. דווקא יפה .
יוני:"נו דברי יש לנו 20 דקות להפסקה ופה אף אחד לא ישמע אותך"
אני:"יואו איזה לחץ.. טוב נו, תראה אני כמעט כל שנה – שנתיים עוברת דירה, בגלל העבודה של אבא שלי הוא מדען אז המחקר שלו צריך להיות בכל מיני מקומות , בכל מקרה פעם הייתי מתחברת לאנשים ואז היה לי קשה נורא לעזוב אותם , באיזשהו שלב הבנתי שלא שווה להכיר אנשים ומאז החלטתי שאני באה לבית הספר לומדת שנה ואז עוברת למקום אחר"
יוני:"ואוו .. מה איך את יכולה ? אני לא יכול להיות יום אחד לבד ואת חיה חיים שלמים בלי חברים.. מה לא היה לך חבר אף פעם?"
אני:"פחח איזה חבר אפילו חברה לא היה לי על מה אתה מדבר"
יוני:"ואוו את בן אדם הזוי .. איך את חיה? אין מצב שאת הולכת לשבת פה שנה לבד ברור לך?"
אני:"אני מצטערת אבל זה דיי התוכניות שלי.. אין מצב שאני הולכת להיקשר לאנשים פה "
יוני:" ואין מצב שתישארו פה?"
אני:"אבא שלי אמר שהפעם הוא ואמא יעשו הכל בשביל להישאר פה אבל אני לא סומכת על זה"
יוני:"טוב אני מצטער לקלקל לך את התוכניות אבל אני לא נותן לך להיות פה לבד .. גם אם זה אומר שאני יבוא איתך לכל מקום "
אני:" חח.. תאמין לי בשבילך תשכח ממני למה אתה צריך צרות?"
יוני:"אני אוהב צרות : ) חח סתם.. אני פשוט לא יכול לתת לך להיות פה לבד
ולא אכפת לי אם תעזבי עוד חודש , פה יהיו לך חברים "
אני:"טוב טוב.."
-צלצול –
יוני:"טוב נגמרה ההפסקה אז נדבר כבר כן?"
אני:" חח בסדר"
שנינו הלכנו אחד ליד השני לכיוון השכבה שלנו ובסוף נפרדנו כל אחד לשכבה שלו .
נכנסתי לכיתה וישבתי ליד שחר .
שחר:"וואו את פה שעתיים וכבר מסתובבת עם יוני?"
אני:" חח מה ? למה?"
שחר:"מה את בסדר טוב שלא כל הבנות בבית הספר מריירות עליו"
אני:"חח באמת? לא יודעת ישבתי לידו באוטובוס ואז נפגשנו בהפסקה"
שחר:"טוב אני שמחה בשבילך חח .. שומעת אני וחברות שלי הולכות היום לאכול פיצה במרכז אז אם באלך דברי איתי "
אני:"וואלה ?! טוב תודה אני יראה כבר .. מה הטלפון שלך?"
שחר:"052568.. "
אני:" טוב אז נדבר כבר בערב"
אחרי שנגמר היום הלכתי לכיוון התחנה לחכות לאוטובוס .
יוני:"שלום שלום.. נו כבר הכרת אנשים"
אני:"חח מה אתה עוקב אחרי? וכן הכרתי טוב לך?"
יוני:"חח ברור שטוב לי .. אני שמח בשבילך !"
אני:"טוב בכל מקרה סתם מישהי מהכיתה הציעה לי להיפגש איתה היום "
יוני:"אהה אם זה היום אז תגידי לה שאת לא יכולה "
אני:"מה? למה? "
יוני:"כי את נפגשת איתי היום שחכת?"
אני:"אני שחכתי? נראה לי שאתה שחכת להודיע לי.."
יוני:"יש מצב.. בכל מקרה היום אני בא אלייך אחרי צהריים"
אני:"וואלה?! טוב לא נראה לי שיש לי ברירה נכון?"
יוני:" לא , לא ממש חח "
אני:"טוב אז אני גרה ברחוב _______ מס' __ מתי אתה מתכוון לבוא?"
יוני:"אממ חמש זה טוב?"
אני:"בכיף : )"
יוני:"טוב יאללה בואי נעלה לאוטובוס חח "
עלינו על האוטובוס וכל אחד הלך לביתו , האמת לא הבנתי מה יש ליוני הזה אנחנו מכירים כמה שעות והוא כבר גורם לי להכיר אנשים ולהתחבר אליו .
ועוד שחר סיפרה לי שהוא "מבוקש" בבית ספר שלנו אז מה יש לו לחפש עם ילדה מסכנה כמוני.
הגעתי הביתה , אכלתי , הייתי קצת על המחשב והלכתי להתקלח .
בשעה 4 וחצי פתאום הרגשת מין התרגשות כזאת ולא הבנתי למה .. מה בגלל יוני? טוב אולי זה בגלל שלא היה לי קשר עם מישהו חוץ מהמשפחה שלי כבר איזה 6 שנים .
בשעה חמש וחמישה נשמע צלצול בדלת , הלכתי לפתוח .
עמד שם יוני לבוש בג'ינס וחולצה שחורה עם ציור של בוב מארלי האמת שהוא היה נראה טוב מאוד ![האמת שאני בכלל לא השקעתי .. סתם זרקתי על עצמי משהו שראיתי ].
יוני:" אממ אני יעמוד פה עוד הרבה?"
אני:" חח סליחה בוא כנס .. רוצה משהו לשתות , לאכול?"
יוני:"לא חח .. "
אני:"טוב בוא נעלה לחדר שלי " הובלתי אותו לכיוון החדר שלי והתיישבתי על המיטה .
יוני:"חדר יפה .."
אני:"תודה : ) "
יוני:"טוב אז .. באה לפה הרבה?"
אני:"חח אתה מנסה להתחיל איתי ?"
יוני:"ואם כן אז מה?"
אני:"אז הייתי אומרת לך שאתה בכלל לא הטעם שלי P: "
יוני:"וואלה? למה?"
אני:"כי אתה כאילו מה שבדרך כלל הכי לא אני .. אתה מלא ביטחון ולפי מה שהבנתי כל הבית ספר מת עלייך ואין בת שלא הייתה רוצה לצאת איתך .. יש לך מלא חברים ואתה מסתדר עם כולם "
יוני:"תדעי לך שאנחנו לא כ"כ שונים.. אם את היית שמה לב היית רואה כמה אנשים הסתכלו עלייך היום.. איך שבכמה שעות כבר השגת חברים שרוצים להסתובב איתך.. ותאמיני לי ששמעתי כמה בנים שדיברו עלייך"
אני:"יש מצב.. אבל אין לי את הביטחון שיש לך "
יוני:"הייתי שמח להיות קצת יותר ביישן ופחות בולט .. לפעמים זה קשה להיות נחמד לכולם וכולם גם מצפים לזה "
אני:"אני מכירה את זה .. הייתה לי איזה שנה שהייתי נחמד לכולם ולא יכולתי יותר .. היו אנשים שהיה באלי לפרק להם את הצורה אבל כולם ציפו ממני להיות הכי חמודה בעולם"
יוני:"נו את רואה אז אולי אני כן הטעם שלך"
אני:" חח האמת שאני באמת לא מבינה מה אתה עושה פה.. אתה יכול להיות ברגע זה עם איזה בחורה שאתה רוצה או באיזה מועדון שבא לך אבל .. אתה נמצא פה עם ילדה מסכנה שלא היו לה חברים כבר 6 שנים.."
יוני:"אני רוצה להיות פה .. אני לא מוכן לתת לאנשים להיות לבד"
אני:"היית עושה את זה בשביל כל אחד?"
יוני:"אולי .. בכל מקרה שראיתי אותך חשבתי שאת חייה חיים רגילים .. ואז שמעתי את הסיפור שלך והבנתי שאין מצב שאני משאיר אותך לבד שנה או יותר. נכון שיש לי חברים ואני יכולה להשיג כל אחת אבל את מעניינת אותי יותר ."
אני:"מה אני יגיד לך .. אני ממש לא מבינה אותך אבל בעיה שלך .. אני באמת ממליצה לך לא להיקשר אלי "
יוני:"חח למה את בטוחה כ"כ שאני יקשר אלייך"
אני:"לא בטוחה אני רק אומרת לך שלא כדי לך להיכנס לזה"
יוני:"ואני אומר לך שלא אכפת לי עכשיו אפשר לדבר על משהו קצת יותר שמח "
אני:"חח בטח "
יוני:"נו אז מה את אוהבת לעשות ?"
אני:" אממ לא יודעת אני אוהבת לשיר אבל זה לא רציני"
יוני:"וואלה? מגניב.. אני מנגן על גיטרה "
אני:"דיי איזה מגניב תמיד חלמתי לנגן על גיטרה"
יוני:"ננו אז אני ילמד אותך , מחר את יכולה לבוא אלי אחרי בית ספר "
אני:"חח בכיף "
יוני נשכב אחורה על המיטה .
יוני:"וואי אני מהזה עייף אני יכול להירדם פה "
אני נשכבתי לידו " כן גם אני עייפה "
יוני:"חח אז בואי ננוח כמה דקות "
אני:" טוב" עצמתי עיניים והסתובבתי עם הגב ליוני ואיכשהו נרדמתי
פתאום התעוררתי והרגשתי מישהו מאחורי
הסתכלתי אחורה וראיתי את יוני יושן מאחורי ומחבק אותי [וואו לא נעים]
יוני:"וואו מה נרדמנו " ואז הוא קלט שהוא מחבק אותי " וואי סליחה לא שמתי לב"
אני:"זה בסדר .. מה השעה?" הסתכלתי בפלאפון וראיתי שהשעה שבע וחצי
יוני:"וואי ישנו איזה שעה .. טוב נראה לי אני ילך הביתה .. מצטער שנפלתי עלייך ככה"
אני:"חח בקטנה גם אני נרדמתי "
יוני:"טוב אז ניפגש באוטובוס אני ישמור לך מקום : ) חח "
אני:"טוב ביי " נתתי לו חיבוק ונשיקה בלחי ונפרדנו .
ואוו זה באמת היה מוזר .. גם כל הקטע שהוא התחיל להסביר לי שאנחנו מתאימים וגם זה שנרדמנו .. הרגשתי שאני חייבת לשאול מישהו מה זה אומר
החלטתי שרק עכשיו אני יתקשר לשחר בגלל שהיא היחידה שחשבתי עליה
שחר:"הלו?"
אני:"שחר היי זאת מור "
שחר:"היי מוריי וואי מהזה חבל שלא באת היה כיף.. מה עשית במקום?"
אני:"האמת שבשביל זה התקשרתי .. אני צריכה לשאול אותך משהו."
שחר:"בכיף מה?"
אני:"תראי יוני בא אלי והאמת כאילו לא ביקשתי או משהו אלא הוא הציע אז הסכמתי ואז .." סיפרתי לה את כל הסיפור " את מה את חושבת"
שחר:"וואו אני לא מאמינה שזה הגיוני אבל יוני מאוהב בך חמודה .. אני בשוק שהבן אדם הזה יכול להתאהב אבל לפי הסיפורים שלך אז זה מה שזה אומר"
אני:"לא נראה לי .. הוא רק רצה להיות נחמד .. אם את אומרת שהוא כ"כ מבוקש מה יש לו לעשות איתי?"
שחר:" חח אני לא רוצה להיות רעה אבל גם אני לא מבינה .. שנים שלא היה ליוני חברה , רק סטוצים וגם רק הבנות הכי שוות בבית הספר"
אני:"וואי אני לא מבינה .. תראי לא נראה לי שהוא אוהב אותי אבל זה באמת היה מוזר כל היום הזה "
שחר:"רגע והוא אמר לך משהו?"
אני:"אממ הוא הציע לי מחר לבוא אליו שילמד אותי גיטרה"
שחר:"אממ תלכי תהני ותראי כבר מה יהיה "
אני:"טוב .. תודה שחר את היחידה שיכלתי לדבר איתה "
שחר:"חח בכיף תשאלי אותי תמיד "
אני:"תודה טוב יאללה ביי : )"
שחר:"ביי"
וואו שנים שלא דיברתי ככה עם בת.. האמת שזה היה כיף להרגיש שיש לך מישהו לספר לו .. אבל אני לא מתכוונת לתת לעצמי לטעות.. זה היה חד פעמי וגם עם יוני אני יחתוך את זה.. אני לא נותנת לו ולי להיפגע מכל הסיפור הזה.
אחרי כל היום המוזר הזה נכנסתי למיטה ונרדמתי .
אמא:"מורי יאללה לקום "
אני:"טוב אמא.."
הלכתי לעשות את על הארגונים של הבוקר והתלבשתי : ) , לקחתי שוקו ויצאתי לתחנה , אחרי חמש דקות הגיע האוטובוס .
נכנסתי וחיפשתי מקום לשבת ואז ראיתי את יוני מסמן לי לבוא שבת לידו.
יוני:"הבטחתי שאני ישמור לך מקום זוכרת?"
אני:"חח זכרתי אבל לא חשבתי שבאמת"
יוני:"אני לא שקרן חח .. נו אז התגעגעת אלי? חלמת עלי בלילה?"
אני:"וואו.. איזה ביטחון חח מה אתה חושב אני כמו כל הבנות שמפנטזות עלייך חח .. סתם ברור שחלמתי עלייך"
יוני:"ידעתי .. גם אני עלייך"
אני:"ברור "
יוני:" חח ואם אני יגיד לך שבאמת חלמתי עלייך?"
אני:"אז אני יגיד לך שהגענו לבית הספר ותפסיק עם השטויות שלך"
יוני:"יש לך מזל "
ירדנו לבית הספר וכל אחד הלך לשכבה שלו.
שחר:" מוררריי בואי שבי איתי " ראיתי את שחר יושבת מחוץ לכיתה לבד
אני:"מה קרה את לבד?"
שחר:"סתם אתמול בערב רבתי עם חברה שלי .. שטויות , נו מה איתך?"
אני:"חח מה איתי?"
שחר:"אחמ יוני אחמ"
אני:" חח מפגרת .. סתם עכשיו באוטובוס ישבתי לידו אז הוא שאל אם חלמתי עליו בלילה אז אמרתי לו ש"ברור" ואז הוא אמר לי שגם הוא חלם עלי אז אמרתי לו :בטח.. ואז הוא אמר לי שמה אם הוא באמת חלם עלי.. ולא היה לי מה להגיד לו אבל למזלי הגענו לפה"
שחר:"טוב מור .. מזל טוב אבל החתיך של בית הספר דלוק לך על התחת .. ואני הייתי מנצלת את זה ומהר"
אני:"לא יודעת זה נראה לי מיותר אני מעדיפה אותו כידיד חוץ מזה שהוא לא הטעם שלי"
שחר:"תסלחי לי אבל יוני הוא הטעם של כולן .. אוקי? חוץ מזה תהני מזה אין לדעת כמה זמן זה יהיה ככה.. דרך אגב את הולכת אליו היום?"
אני:"אממ כן נראה לי שכן.. הוא אמר לי שאחרי בית הספר אני ירד אצלו בבית "
שחר:"טוב תיהנו אני הכי שמחה בשבילך "
אני:"תודה .. אני חייבת לך באמת.. נו ספרי לי מה קרה עם החברה שלך?"
שחר:" סתם היא תינוקית .. ואתמול סיפרתי לה שהכרתי אותך והיא התחילה להגיד לי שאני משתנה בזמן האחרון ושוכחת את החברות שלי .. "
אני:"מה זה בגללי?"
שחר:"חח לא זה בגלל שהיא סתם תינוקת.. עזבי היא עוד תחזור על 4"
אני:"אני לא רוצה שתריבי עם חברות שלך בשבילי אני לא שווה את זה תאמיני לי"
שחר:"טוב.. סתמי !"
אני:"חח טוב יאללה בואי מתחיל השיעור"
אחרי שניגמר היום הלכתי לתחנת אוטובוס וחיכיתי לאוטובוס .
יוני:"זוכרת שאת באה אלי?"
אני:"חח כן .."
יוני:"יופי בואי.."
עלינו על האוטובוס והגענו לתחנה שלו , ירדנו והלכתי אחריו לכיוון הבית שלו.
הגענו לבית גדול כזה.. דומה לשלי .
יוני:"בואי תכנסי" הוא פתח את הדלת והבית היה מעוצב יפה מאוד מבפנים.
אני:"יש מישהו בבית?"
יוני:"אממ לא.. ההורים שלי נסעו לשלושה ימים לחו"ל אז אני לבד בבית"
אני:"אין לך אחים?"
יוני:"יש לי אח אבל הוא בצבא אז הוא חוזר כל שבת שנייה בערך"
אני:"אהה.."
יוני:"נו אז מה קורה איך החיים?"
אני:"יוני אני לא יודעת מה לעשות אתה גורם לי להתחבר לילדים.. אתה גורם לי להתחבר אלייך .. אתה הורס לי את כל התוכניות"
יוני:"אמרתי לך שאני מתכוון לעשות את זה , מה הילדה שהכרת , התחברתם?"
אני:"כן היא ממש חמודה והיא עוזרת לי והיא רבה עם החברות שלה בגלל שהיא מסתובבת איתי וממש לא נעים לי "
יוני:"שקט את שווה את כל זה"
אני:" חח.. טוב נו תראה לי מה אתה יודע בגיטרה"
יוני הלך להביא את הגיטרה , התיישב על המיטה והתחיל לנגן את your beautiful .. זה היה מדהים !
אני:"וואו את שר מהמם ומנגן מדהים"
יוני:"חח תודה .. טוב רוצה ללמוד את זה , זה שיר קל"
אני:"טוב.." הוא התחיל להסביר לי איפה לשים את היד ואיך לפרוט על המיתרים .
אני:"חח אני לא מצליחה לשים את האצבע על המיתר " אמרתי ברגע שהוא הביא לי אקורד קשה .
יוני:"חח בואי אני יעזור לך " הוא נעמד מאחורי ועם היד שלו הוא עזר לי לשים את האצבע על המיתר . נוצר מצב שהוא צמוד אלי והסתובבתי אליו והראש שלנו היה ממש קרוב.
יוני:"אמרו לך פעם שאת יפה?"
אני:"חח לא אתה הראשון" אמרתי ודחפתי אותו אחורה ככה שהוא נשכב על המיטה .. שמתי את הגיטרה בצד ונשכבתי לידו.
יוני:" נו אז באמת חלמת עלי?"
אני:"אם אני יגיד שלא תתבאס"
יוני:" חח כן"
אני:" אז ברור שחלמתי עלייך "
יוני:"אני באמת חלמתי עליך"
אני:"טוב טוב.."
יוני:"לא אני לא צוחק איתך את גורמת לי לחשוב עלייך"
אני:"מה יש לחשוב כולה ילדה מסכנה בלי חברים.. אין מה להסתבך"
יוני: " את כ"כ לא מעריכה את עצמך שזה כואב.. באמת אני חושב שאת בן אדם מדהים"
אני:"אני לא מסכימה עם זה אבל אני לא יריב איתך על זה"
יוני:"תגידי אם הייתי מציע לך לצאת איתי את היית יוצאת איתי .. סתם לסרט \מסעדה ?"
אני:"אממ.. לא יודעת נראה לי שכן "
יוני:" ואם הייתי אומר לך שלא בתור ידידים אלא בתור משהו מעבר לזה?"
אני:"אני לא יודעת יוני כבר הסברתי לך את הבעיה שאני נמצאת בה.. אני לא רוצה שתפגע מזה בסוף"
יוני:"ואם אני יגיד לך שאני מוכן להיפגע בשבילך"
אני:"נו אל תעשה לי את זה.. אתה חמוד מדי "
יוני:" אז את מסכימה לצאת איתי?"
אני:"אממ כן אבל לאן?"
יוני:"יודעת מה הפתעה .. מחר בערב אני לוקח אותך לאנשהו"
אני:" חח טוב .." הוא הסתובב עם הפנים אליי ואני עם הפנים אליו לא הינו רחוקים אחד מהשני.. פתאום שמתי לב איזה בן אדם יפה הוא.. הוא היה עם עיניים ירוקות – כחולות , מדהימות ! והיה לו שער מתולתל קצר שטני כזה .
יוני:"את באמת יפה"
אני:" חח תודה .. אני חייבת להגיד שגם אתה לא רע חח"
יוני:"חוצפנית .. את מתחילה איתי במלחמה?" והתחיל לדגדג אותי
אני:"חחחחחהחהחהח .. דדד..יי ..יו…ניי.. דד..יי" ואז הוא הפסיק ברגע שהוא שכב עלי ומסתכל לי עמוק בעיניים .
יוני:" אני לא רוצה להפחיד אותך אבל.."
אני:"מה?" חשבתי שיש לי משהו על הפנים
יוני:"אני לא יכול להתאפק " ואז הוא התקרב עם הראש ונישק אותי .. בהתחלה הייתי בשוק ולא הגבתי אבל מיד הבנתי מה קרה ופשוט זרמתי .. שחר אמרה לי לזרום וכרגע זה היה נראה לי הגיוני.
האמת שהוא מנשק מדהים אפילו יותר מאיך שהוא נראה חח XD
אני+יוני:"וואו"
אני:"יוני זה לא יכול לקרות שנינו ניפגע"
יוני:"דיי כבר לחשוב מה יהיה עוד שנה .. את מעצבנת אותי.. תחשבי על עכשיו .. תהני מהרגע "
אני:" אבל אני לא יכולה אתה חשוב לי "
יוני:" אם אני חשוב לך פשוט תזרמי ומה שיהיה יהיה "
אני:"חח טוב .. נראה לי שאני ילך כבר נהיה מאוחר"
יוני:"טוב .. "
הוא ליווה אותי החוצה .
יוני:"אני מקווה שלא נבהלת"
אני:"חח לא .. אתה לא תבהיל אותי כזה מהר "
יוני:"וואלה?" אמר ונתן לי עוד נשיקה נעימה כזאת.
אני:" חח בסוף תתרגל.. יאללה אני הולכת"
יוני:"ביי מחר אני שומר לך מקום באוטובוס תזכרי .."
אני:" חח בכיף יאללה ביי" נתן לי נשיקונת קטנה ונפרדנו.
הגעתי הביתה , עליתי לחדר שלי ולא הבנתי מה עובר עליי , איך אני נותנת לו לעשות את זה ?אסור לי ! אסור לי להתחבר לשחר , אסור לי להתחבר ליוני .. אני לא הולכת לתת לבן אדם המדהים הזה להיפגע כמו שנפגעתי בעבר!
זהו ממחר אין יותר קשר עם אף אחד .
נכנסתי למיטה ונרדמתי .
אמא:"בוקר טוב מורי" נכנסה לחדר ופתחה את כל התריסים
אני:" נו אמא חמש דקות " רק מלחשוב על היום הזה לא היה לי כוח
אמא:"אין דבר כזה קדימה להתארגן שלא תפספסי את ההסעה "
ההסעה – שיט אני צריכה לפגוש עכשיו את יוני .. יופי אמא תודה !
אני:"טוב הנה אני קמה "
קמתי , התארגנתי, התלבשתי וירדתי למטה .
לקחתי לי שוקו ויצאתי לתחנה , מתכננת מה אני הולכת לעשות עכשיו .
האוטובוס הגיע ועליתי עליו .. איך שעליתי ראיתי את יוני מסמן לי לבוא לשבת לידו .. עשיתי כאילו אני לא רואה והתיישבתי באחד המקומות הפנויים.
ככה ישבתי כל הנסיעה בתקווה שהוא יבין ולא יכעס .
כשהגענו ירדתי מהר מהאוטובוס ונכנסתי לבית הספר .. פתאום הרגשתי מישהו תופס אותי .
יוני:"מור .." לא עניתי .
יוני:"מור קרה משהו? למה לא ישבת לידי? עשיתי משהו לא בסדר?"
מור:"יוני לא עשית לי כלום.. דיי עזוב אותי"
יוני:"נו מור מה עובר עלייך? אתמול הכל היה בסדר "
מור:"לא הכל לא היה בסדר.. אני עשיתי טעות ואני צריכה לסדר את זה.. תשכח אותי בבקשה !"
יוני:"מור אני חשבתי שכבר דיברנו על זה .. נו למה את עושה לי את זה?"
מור:"דיי כבר יוני עוד מעט מתחיל השיעור .. תעזוב אותי "
יוני:"חמודה לא אכפת לי שיעור לא שיעור עד שאת לא מסבירה לי מה עובר עלייך אני לא זז"
מור:"אוףף איתך את הורס לי הכל ! אני לא הייתי צריכה להכיר פה אף אחד .. הייתי צריכה ללמוד פה שנה ואף אחד לא היה שם לב שאני פה"
יוני:"נו מור אבל כבר דיברנו על זה.. יש מצב שהפעם ההורים שלך לא יעזבו ואמרתי לך שאני לא נותן לך להיות פה לבד "
מור:" אבל למה? זה סתם בסוף יפגע בי , בך ובכל מי שאני יכיר בגללך, אני יודעת שאתה עושה משהו טוב.. אבל אתה לא הרגשת אף פעם מהזה להתנתק ממישהו שהכרת טוב"
יוני:" מאיפה את כ"כ בטוחה שאת היחידה שזה קרה לה.. את לא מבינה מהחיים שלך מור .. תאמיני לי את לא יודעת מה אני עברתי בחיים שלי אז אל תגידי לי אם אני מבין או לא"
מור:" …"
יוני:"מור תקשיבי לי .. אני רוצה להכיר אותך ולהעביר את כל זמן שיש לי איתך .. אל תעשי לי את זה מור "
מור:"אוף דיי להיות כזה מושלם .. "
יוני:" חח מפגרת אני לא מושלם .. את פשוט מוציאה ממני את כל הטוב "
מור:"חח "
יוני:"תבטיחי לי שאת לא עושה שטויות יותר! "
מור:"חח טוב"
יוני:"והיום אל תשכחי שאני לוקח אותך לאיזה מקום בערב .. בערך ב-7 תהי מוכנה "
מור:" טוב.. תודה יוני, תודה על הכל אני חייבת לך"
יוני:" את לא חייבת לי כלום .. אבל את יכולה להביא לי את זה" ונישק אותי .. יותר מדהים מכל הפעמים האחרות.
יוני:"אני חושב שאני מרגיש אלייך משהו.. חזק"
מור:"גם אני חושבת אבל בוא לא נמהר יהיה מה שיהיה"
יוני:"טוב מורי חח .. יאללה לכי לכיתה לפני שיצעקו עלייך"
נכנסתי לכיתה והמורה כבר הייתה שם
המורה:"גברת מור מה זה צריך להיות?"
אני:"אני מצטערת המורה לא הרגשתי טוב בבוקר"
המורה:"טוב פעם האחרונה.. שבי במקום שלך"
התיישבתי ליד שחר במקום שלי
שחר:"איפה היית?"
אני:"וואי את לא מבינה כמה יש לי לספר לך.. "
שחר:"יוני נכון? יאללה ספרי" סיפרתי לה כל מה שקרה אתמול + היום.
שחר:"אמרתי לך ! וואי את כ"כ מפגרת מה חשבת שאני ייתן לך להיות לבד..
גם אם הוא לא היה אומר כלום אני הייתי צועקת עלייך.. אחח היוני הזה מושלם"
אני:"כן הוא באמת מדהים.. והיום הוא לוקח אותי למקום.. הפתעה"
שחר:"דיי איזה כיף לך כלבה ! חח תהני אני שמחה בשבילך"
אני:"חח תודה : ( נו מה איתך ועם חברה שלך? השלמת?"
שחר:"אממ באתי אליה ביקשתי סליחה אבל.. היא שוב התחילה לעשות לי סצנות .. נמאס לי , אבל את יודעת מה אני חושבת שהיא גרמה לי להבין שבגלל שהייתי איתה כל החיים לא היה לי חבר , אז עכשיו אני רוצה לראות איך זה בלעדיה"
אני:"יואו למה לא אמרת .. בואי איתי בהפסקה ליוני ותכירי את החברים שלו.. אם כבר שיצא לך ממני משהו חח"
שחר:"לא מה פדיחות הם לא מכירים אותי לא כלום"
אני:"מפגרת גם אני מכירה רק את יוני אבל בשבילך אין לי בעיה"
-צלצול-
אני ושחר יצאנו לחצר לאיפה שכל היא' נמצאים בדרך כלל .. יוני ראה אותי ובא.
יוני:"מוריי .. איחרת לשיעור?"
אני:"חח כן אבל בקטנה חירטטתי משהו.. מה איתך?"
יוני:"אממ לא היה לי שיעור בסוף חח ניצלתי, מה מי זאת?"
אני:"זאת שחר שסיפרתי לך עליה"
יוני:"אהה.. היי שחר שמעתי עלייך הרבה , את הילדה שהתחברה למטומטמת הזאת?"
שחר:"חח כן.. עאלק היא לא רצתה למצוא חברים.. "
אני:"אממ סליחה אני פה.. "
יוני+מור:" חחחחחחחחחחח"
פתאום בא מאחורי יוני מישהו גבוה , חתיך נראה טוב מאוד.
?:"יוניי אחי איפה אתה? אני מחפש אותך"
יוני:"מקורה רן .. סתם אני פה תכיר זאת מור .. ילדה חדשה וחברה שלה שחר"
רן:"היי.. פשש איפה אתה מוצא ילדות כאלה יפות?"
אני ושחר הסמקנו.. ראיתי ששחר מצאה את מה שהיא חיפשה אז נתתי לה מרפק והיא חייכה אלי.
יוני:"חח אני מחפש טוב טוב"
רן:"אז מה.. שתיהן שלך או שאני יכול לקחת אותן"
יוני:"חח מפגר.. "
אני:"טוב יוני עוד מעט יש צלצול אז אני ושחר הולכות .. דבר איתי בסוף היום.. ביי רן"
רן:"ביי מור ביי שחר ; )"
יוני:"ביי מאמי"
אני ושחר הלכנו לכיוון השכבה שלנו.
שחר:"יואו הרן הזה מושלם.. נכון?"
אני:" כן הוא נראה טוב.. אל תדאגי אני ידבר עם יוני נראה מה אפשר לעשות"
שחר:"וואי תודה אני חייבת לך "

רן:"אחי מאיפה אתה מכיר אותן?"
יוני:"את מור הכרתי ביום הראשון של בית ספר .. אני והיא דיי בקטע .. אנחנו יוצאים היום"
רן:"יפה לך אחי.. ומה עם השנייה"
יוני:"שחר? לא יודע האמת היא חברה שלה והכרתי אותה עכשיו"
רן:"ניראת חמודה מאד.."
יוני:"תשמע אחי אל תתעסק בזה כל עוד אתה עם אפרת "
רן:"אני לא יודע איך לצאת מזה .. היא חונקת אותי"
יוני:"אני לא יודע תחשוב על דרך .. בינתיים אל תפגע סתם באנשים"
רן:"כן.."
נגמר היום הלכתי לתחנה, עליתי על האוטובוס וישבתי ליד יוני.
יוני:"נו איך היה היום?"
אני:"נחמד שלך?"
יוני:"בסדר.."
אני:"תגיד מה הקטע של הרן הזה הוא פנוי?"
יוני:"סליחה? את רוצה אותו..?"
אני:"לא מפגר בשביל שחר"
יוני:" האמת שזה די מסובך הוא .. יש לו חברה קוראים לה אפרת והוא מת להיפרד ממנה כבר כמה זמן אבל הוא מפחד שהיא תשתגע כי פעם שהוא נפרד ממנה היא ניסתה לחתוך ורידים .. והוא מפחד שהיא תפגע בעצמה.. האמת שגם הוא שאל על שחר אבל אמרתי לו שעד שהוא לא נפרד מאפרת שלא יכנס לזה"
אני:"וואי בן אדם מתוסבך.."
יוני:"כן אבל הוא אחלה בן אדם באמת .. הוא החבר הכי טוב שלי כבר מהגן..
אני מת עליו .. הוא כמו אח שלי"
אני:"אני שמחה שיש לך חבר טוב.. "
יוני:" וואי את לא מבינה מה את עושה לי אני כל השיעור חושב עלייך .. תכננתי כל השיעור מה נעשה בערב.. אני מפחד לאכזב אותך"
אני:" מה אתה מפגר מצדי שניפגש אצלי בבית וזה יהיה מדהים.. אתה לא צריך לעשות בשבילי כלום"
יוני:"חח מאמי .. אתה כזאת חמודה , את עושה לי רק טוב"
אני:"אני לא יודעת מה הייתי עושה אם לא הייתי פוגשת אותך.. בעצם אני יודעת.. הייתי יושבת לבד בלי חיים"
אני:"חח יוני.. חחחח"
יוני:"מה?"
אני:"פספסת את התחנה שלך .. מה נעשה עכשיו?"
יוני:"חח את מבלבלת אותי.. טוב אממ מה עושים?"
אני:"טוב תבוא אלי עד שיהיה אוטובוס"
יוני:"באמת? וואי תודה"
אני:"חח שטויות .. הרי זה באשמתי לא? חח"
ירדנו בתחנה שלי ונכנסנו לבית שלי.. עלינו לחדר שלי וישבנו על המיטה .
יוני:"לפחות הרווחתי עוד שעה איתך"
אני:"בוא נחשוב מה עושים בשביל לעזור לרן"
יוני:"כן באמת צריכים לעשות משהו.. הוא לא יכול להישאר ככה"
אני:"אולי הוא יגרום לה להיפרד ממנו ואז אף אחד לא יפגע.. הוא צריך להתייחס אליה בצורה שונה.. להתנהג בצורה שהיא הכי לא אוהבת.. עד שימאס לה והיא תיפרד ממנו"
יוני:"יואו גאון שלי .. איך את חשבת על זה? אני חייב להתקשר להגיד לו"
-מתקשר-
רן:"הלו?"
יוני:"אחי זה יוני .. מור עלתה על משהו בקשר לאפרת.."
רן:"מה?"
יוני סיפר לו את כל התוכנית .. וגם על זה ששחר מעוניינת בו
רן:"וואי אחיי מהזה תודה אני חייב לה .. אני כבר ידבר איתך.. נראה איך זה ילך"
יוני:"טוב ביי דבר איתי"
אני:"נו מה הוא אמר?"
יוני:"הוא אמר שאת גאון ושהוא חייב לך .. מה היינו עושים בלעדייך?"
אני:"דיי אני בסוף יסמיק"
יוני:"חח סתומה.. " הוא התקרב אלי בכוונה לנשק אותי..
אני:"תגיד זה לא נראה לך מוזר שאנחנו התנקשנו כבר כמה פעמים ואנחנו לא מוגדרים ככלום"
יוני:"למה את צריכה הגדרה בשביל להרגיש חופשייה להתנשק"
אני:"לא יודעת יוני לא היה לי חבר מכיתה ה' .. אין לי מושג איך זה הולך"
יוני:"חח את כזאת חמודה.. תראי אני מרגיש אלייך משהו.. ואת אומרת שגם את .. אני זורם "
אני:"טוב.. גם אני מוכנה לזרום עם זה" והתקרבתי אליו ונישקתי אותו .. מדהים.
יוני:"טוב מורי שלי אני הולך הביתה היום ב-7 אני יתקשר אלייך שתרדי"
אני:"איך נלך?"
יוני:"אממ זה קרוב לפה המקום אז נלך ברגל "
אני:"חח טוב.. אני מחכה לערב"
יוני:"גם אני תאמיני לי .. גם אני"
אני:"טוב אז.." יוני:"ביי מאמי"
אחרי שיוני הלך נורא התרגשתי לקראת הערב ואז קלטתי שאין לי מושג מה ללבוש.. לא רק שאני לא יודעת לאן הוא לוקח אותי.. בחיים לא יצאתי עם מישהו לאיזה מקום.. החלטתי שאני חייבת להתייעץ עם משהו , כמובן שהתקשרתי לשחר .
שחר:"הלו?"
אני:" מצב חרום.. אני חייבת אותך"
שחר:"היי מור, מה קורה? מה נשמע?"
אני:"חח מצטערת אבל אני ממש לחוצה ואני לא יודעת מה לעשות"
שחר:"אוקי דברי.."
אני:"אני יוצאת בערב עם יוני ואין לי מושג מה לובשים"
שחר:"לאן?"
אני:"זה הפתעה .. מה שמקשה עלי יותר"
שחר:"חח … קודם כל תרגיעי דבר שני תני לי את הרחוב שלך ועוד רבע שעה אני אצלך"
אני:"אמ.. רחוב ______ מס'__ תודה שחר"
שחר:"בכיף נתראה"
חיכיתי לה ואחרי רבע שעה היא דפקה בדלת .
אני:"שחר אני חייבת לך "
שחר:"חח בכיף.. איפה הארון שלך?"
אני:"בואי" הובלתי אותה לחדר שלי .
שחר:"טוב בוא נראה מה יש לך.. זה לא .. זה לא .. זה לא " כבר חשבתי שהיא לא תמצא כלום " אוו זה מה שחיפשתי"
היא הוציאה לי חצאית גבוה שחור, גופייה לבנה ושרשרת ארוכה כזאת.
אהבתי !
אני:"וואי תודה חח .. "
שחר:"בכיף תמיד תבואי אלי.. תשימי עם זה סנדלים שטוחות כאלה ותתאפרי עדין וזה יהיה מהמם אני בטוחה … אז מתי אתם נפגשים?"
אני:"אממ ב-7 הוא בא לאסוף אותי"
שחר:"טוב עוד מעט 6 אז אני אתן לך להתקלח ואחרי זה את מוזמנת להתקשר אלי לספר לי איך היה "
אני:"חח ברור אני חייבת לך"
שחר:"יאללה ביי מאמי בהצלחה"
אני:"תודה ביי.."
אחרי שהיא הלכה התחלתי להתארגן , התקלחתי , התלבשתי , התאפרתי וירדתי למטה .. כשירדתי היה חמישה לשבע אז חיכיתי שיוני יתקשר.
בשבע בערך הוא צלצל ואמר לי לצאת החוצה.
יצאתי החוצה וראיתי אותו , הוא היה מושלם , הוא התלבש יפה והריח שלו הגיע עד אלי : )
יוני:"וואו את מהממת"
אני:" חח תודה .. גם לך לא חסר"
יוני:"טוב יאללה בואי "
אני:"נו אז אתה מתכוון לספר לי לאן הולכים?"
יוני:" חח כן .. אני לא יודע אם שמת לב אבל אנחנו 2 שניות מהים אז החלטתי שנלך לים "
אני:"וואלה? מגניב.."
אני ויוני הלכנו וסתם דיברנו על שטויות , ואז הגענו לים וראיתי שמכה פרוסה על החוף ועליה סלסלה עם מאפניס ותה חם בתרמוס .. אהבתי.
אני:"יוני.. זה מושלם לא הייתה צריך להשקיע בי "
יוני:"אני אוהב להשקיע בך .. "
אני :"חח איזה חמוד"
התיישבנו על השמיכה , אכלנו ושתינו.
יוני:"את יודעת רן התקשר אלי להגיד לי שהוא כבר התחיל לנסות את מה שהצעת ובינתיים זה עובד לו , היא דיי נגעלת ממנו נראה מה יהיה בעתיד"
אני:"וואי מעולה .. לא סיפרתי עוד לשחר שיש לו חברה"
יוני:" תעשי מה שאת חושבת .. אם את רוצה ספרי לה"
אני:"טוב.. תודה יוני על הכל"
יוני:"אממ אני רוצה לשאול אותך משהו"
אני:"מה?"
יוני:"את היית מוכנה להפוך רשמית לחברה שלי?"
אני:" אממ .. "
יוני:"את לא חייבת להגיד כן .. "
אני:" לא אני .. אני רוצה אבל אתה יודע מה אני חושבת"
יוני:"דיי מור דיברנו על זה.. עכשיו תעזבי את זה .. את רוצה?"
אני:"כן אני רוצה"
יוני:"אני אוהב אותך" ונישק אותי .. כרגיל מדהים.
אני:"גם אני .. אתה מדהים"
יוני:" את יותר חח .."
וככה העברנו את כל הערב המושלם הזה בנשיקות , חיבוקים ומילות אהבה.
יום למחרת התעוררתי עם חיוך על הפנים .. התלבשתי הכי יפה שיכלתי ורציתי להגיע הכי מהר לאוטובוס בשביל לפגוש את יוני .
הגעתי לתחנה ואחרי כמה דקות הגיעה האוטובוס, עליתי וחיפשתי את יוני
פתאום ראיתי אותו מסמן לי עם היד .. אז הלכתי לשבת לידו .
יוני:"מאמי שלי בוקר טוב" ונתן לי נשיקונת
אני:"בוקר טוב גם לך"
יוני:"איך ישנת?"
אני:"מעולה .. הכי טוב בכל החיים שלי"
יוני:"גם אני .. חלמתי עלייך כל הלילה"
אני:"מאמי.. איזה מושלם אתה "
יוני:"חח .. את יותר : ) .. טוב דיי זה כבר נשמע דביק חח "
אני:"חח תכלס .. תודה על אתמול היה מדהים"
יוני:"בכיף.. הכל בשבילך"

הגענו לבית הספר והלכנו למקום של היא' מחובקים.. חיפשנו את רן ומצאנו אותו ..
רן:"אוו מזל טוב "
יוני+אני:"חח תודה"
יוני:"נו איך הולך? מצליח?"
רן:"וואי אתם לא מבינים אתמול רבנו והיא אמרה שהיא חושבת שזה לא אותו הדבר.. ושאולי אנחנו צריכים להיפרד בכל מקרה היא אמרה לי שבהפסקה היא רוצה לדבר איתי אני מקווה שזה הסוף"
יוני:"וואי מעולה אח שלי .. "
רן:"וואי מור אני חייב לך את החיים שלי הצלת אותי : ) איך אני יכולה להחזיר לך על זה ?"
מור:"בקטנה.. אבל אם היא נפרדת ממך אז אתה יודע שחר.. נו אתה כבר יודע מה לעשות"
רן:"תאמיני לי שאני רוצה לעשות לא רק יודע .. הלוואי שזה יגמר בהפסקה "
מור:"אני מקווה בשבילך. טוב חמודים אני הולכת לראות מה עם שחר .. ביי רן .. ביי מאמי " ונישקתי את יוני.
הלכתי לשכבה שלנו וראיתי את שחר .
שחר:"מוריי.. לא התקשרת בסוף איך היה?"
מור:"מדהים.. אנחנו ביחד"
שחר:"וואי מזל טוב מאמי אני שמחה בשבילך "
מור:"טוב עזבי אותי .. דיברתי עם רן והוא בקטע שלך חמודה .. אבל יש בעיה"
שחר:"מה?"
מור:"יש לו חברה שממש מכריחה אותו להיות איתה .. היא מאיימת שתתאבד וכאלה אבל אני אמרתי לו לנסות לגרום לה להיפרד ממנו וככה הכל יהיה בסדר קיצר יש מצב היום זה ייגמר ואז הוא שלך"
שחר:"אבל מה זה לא יהיה מוזר להתחיל איתו שנייה אחרי שהוא נפרד ממנה"
מור:"את לא צריכה לעשות כלום הוא יעשה הכל .. תאמיני לי "
שחר:"וואי תודה מורי מה הייתי עושה בלעדייך?"
מור:"תאמיני לי היית מוצאת מישהו בכל מצב .. תראי איזה יפה את"
שחר:"טוב טוב מי שמדברת.. י' מטומטמת את יוצאת עם החתיך על של בית ספר את לא נורמאלית "
מור:"חח כפרעליו אחח איזה מושלם הוא "
בהפסקה הלכנו אני ושחר לאזור של היא' וראינו את יוני.
מור:"יוניי"
יוני:"מוריי איזה כיף שאת פה"
מור:"חח כן.. תגיד מה עם רן הוא דיבר איתה?"
יוני:"הם עכשיו מדברים נראה מה יהיה.. מה שחר את בקטע שלו?"
שחר:"חח לא יודעת חמוד החבר שלך"
יוני:"אל תדאגי אני יסדר בניכם אתם תהיו הזוג הכי חמוד אחרינו חח "
מור:"חח מטומטם" וחיבקתי אותו.
פתאום רן הגיע.
מור:"נוו"
יוני:"נווו."
רן:"טוב אז ככה.. היא אמרה שהיא לא אוהבת את ההתנהגות שלי לאחרונה ושכנראה אנחנו לא מתאימים והיא החליטה שהגיעה הזמן להיפרד"
מור+יוני:"דיייי הצלחת "
רן:"כן היא חמודה והכל אבל זה לא הלך מהתחלה "
מור:"טוב אז יוני בוא לסיבוב אחמ אחמ"
יוני:"אהה.. כן מור בואי לסיבוב" בצורה הכי ברורה שיש חח
רן:"טוב הבנו את הרמז שלכם מפגרים לכו לכו"
שחר:"שתי מפגרים חח"
אני ויוני הלכנו לסיבוב ובנתיים אצל שחר ורן –
רן:"אז מה באה לפה הרבה?"
שחר:"משתדלת שלא חח .. אז מה השתחררת?"
רן:"חח מאפרת? כן .. היא באמת אחלה ילדה אבל היא לחצה עליי בטרוף ופחדתי שהיא תפגע בעצמה ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי עד שבאה החברה הגאונה שלך והצילה אותי"
שחר:"האמת שזה ממש חמוד מצדך להישאר איתה רק כדי שלא תפגע בעצמה"
רן:"אני מאמין שכל אחד היה עושה את זה.. בכל זאת היא הייתה חברה שלי לא יכולתי לתת לה לפגוע בעצמה"
שחר:"אולי.. כל מקרה יצאת חמוד מאוד "
רן:"תגידי עכשיו שאני פנוי ואת פנויה יש מצב שנצא לאנשהו ביחד?"
שחר:"אממ בכיף מה לאן?"
רן:"אממ מחר בערב אני יבוא לקחת אותך לסרט?"
שחר:"כן.. דבר איתי"
רן:"טוב אז מתחיל השיעור דברי איתי "
שחר:"כןן ביי" רן נתן לה נשיקה על הלחי והלך.
__

יוני:"נראלך יצא מהם משהו?"
אני:"כןן הם מתאימים.. בטוח יצא "
יוני:"אחח מאמי שלי מה היינו עושים בלעדייך אהה?"
אני:"חח תודה מאמי .."
יוני:"רוצה להיפגש היום?"
אני:"ברור .. רוצה לבוא אלי?"
יוני:"אממ האמת ששכחתי את המפתחות היום אז יש מצב אני בא אלייך אחרי בית ספר"
אני:"מנצל אותי אהה? חח סתם מאמי בטח תבוא"
יוני:"תודהה יפשלי " ונתן לי נשיקה קטנה.

אחרי בית הספר אני ויוני עלינו על ההסעה וירדנו בתחנה ליד הבית שלי.
מור:"רוצה לשתות , לאכול?"
יוני:"אממ לא .. בואי לחדר שלך "
מור:"הופה מרגיש בבית אהה?"
יוני:"חח מה להפסיק?"
מור:"מה פתאום .. בכיף יאללה באמת בוא נעלה "
עלינו לחדר שלי .. הוא ישב על המיטה ואני על הכיסא של המחשב
מור:"וואי לא התקשרתי לשחר לשאול אותה איך הלך"
יוני:"נו אז תקשרי"

שחר:"הלו"
מור:"שחריי לא סיפרת לי מה בסוף"
שחר:"חח אחרי שהלכתם דיברנו קצת והוא הציע לי לבוא איתו מחר לסרט אז הסכמתי"
מור:"דיייי איזה יופי : ) אני שמחה בשבילכם אם את צריכה משהו
תגידי לי אני יעזור לך"
שחר:"תודה מאמי ותגידי גם תודה ליוני .. אני ידבר איתך כבר"
מור:"ביי מאמי ובבקשה הכל מאהבה"
שחר:"ביי "

מור:"היא מסרה לך תודה על העזרה חח "
יוני:"אחח מה היו עושים בלעדיי?"
מור:"אחמ אחמ? חשבתי שאני הגאון ושהכל בזכותי"
יוני:"כן.. אבל.. טוב נו הכל בזכותך "

יום למחורת שחר ורן נפגשו ומצאו חן אחר בעיני השני והחליטו לנסות להיות ביחד .
אני יוני נשארנו ביחד וההורים שלי אמרו שהם לא יעברו דירה עד שאני יהיה מספיק גדולה ויעזוב את הבית .. כנראה שיוני צדק !


תגובות (2)

וואוו סיפור ממש יפה :)
תיתכבי לו המשך אני מממש רוצה ליקרוא D:

21/10/2010 10:15

יצא לך קצר מאוד
(למי יש כוח לקרוא את)

09/08/2014 23:24
68 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך