סיפור אהבה עם סוף שהכי לא ציפיתם!

לא תמיד בלונדיני עם עיינים כחולות

13/02/2011 914 צפיות תגובה אחת
סיפור אהבה עם סוף שהכי לא ציפיתם!

הכל התחיל ביום אחד יפה…
אני הלכתי לבית הספר כמו תמיד עם חברה שלי, רוני. היא הייתה חברה מיוחדת ועלייה מיוחד סמכתי! כשהגענו לבית הספר שוב ראיתי אותו. כמו תמיד חתיך, חמוד, יפה, מושלם! קראו לו ארז הוא היה בלונדיני עם עיניים כחולות… אה. ולידו עמדה המכוערת מיכל עם שיער שחור ועיינים חומות, נידבקה לארז…

כל כך אהבתי אותו… ניזכרתי שמחר יום האהבה!!! תיכננתי לעשות לו מכתב מושקע ובו כתוב: "ארז אני אוהבת אותך". כבר אמרתי לכם שאני יכולה לסמוך על רוני? אמרתי לרוני "בהפסקה את תדברי עם ארז ככה שהוא לא יהיה בכיתה וגם לא יכנס אליה!" היא כמובן הסכימה.

אחרי ארוחת צהריים הלכתי לחדר שלי ועשיתי לו את המכתב: כתבתי "אני אוהבת אותך" וקישטתי אותה בלבבות. כל כך התרגשתי למחר! לא הצלחתי לישון!!! מתי הוא כבר יגלה שאני אוהבת אותו! בכוונה לא כתבתי את השם שלי על המכתב כי ידעתי שהוא יגלה שמתי את הבושם על המכתב (אני יודעת זה קצת משוגע) שאני שמה כל יום! שמעתי צילצול. הייתה לי הודעה… לא ידעתי ממי זה כי לא היה לי את המספר שלו. היה כתוב " uoy evol i". מוזר.. לא הבנתי כלום!

יום למחרת קמתי והרגשתי מעולה וחייכתי !! סוף סוף היום הזה מגיע!!! ואז ירד לי החיוך מהפרצוף… התקשרה רוני… היא אמרה שהיא לא באה היום, היא ממש חולה… מה אני אעשה??? מי עכשיו ישמור על ארז שלא יעלה לכיתה???

לא רציתי לבוא לבית הספר אבל הייתי חייבת… ואז ניזכרתי! שלא הכל אבוד יש לי עוד חבר שאני יכולה לסמוך עליו!!! קראו לו אמיר, הוא היה ילד ממש נחמד! הוא לא היה כזה יפה אבל אפשר היה לסמוך עליו.
לא רציתי לגלות לו שהייתי מאוהבת בארז ואני כותבת לו מכתב אהבה..

שאלתי אותו אם הוא יכול לדבר עם ארז ככה שהוא לא יעלה לכיתה. אמיר כל הזמן התעקש ואמר שאני חייבת לספר לו ביגלל כל מיני עינייני בנים .. התחיל לחפור לי. לא היה לי כח לזה אז סיפרתי לו.. הוא אמר לי שאני יכולה לסמוך עליו וקרץ לי.

לא הייתי בטוחה שזה יעבוד… אבל כן זה כן עבד!!! אתם בטח רוצים לשמוע מה קרה אחרי זה? זה לא היה כ"כ קל כמו שאתם חושבים!

יום למחרת התרגשתי מאוווד!!! מה ארז יגיד על זה?? באתי לכיתה ולא האמנתי! כולם רק דיברו על הזוג החדש. ארז ומיכל… לא הבנתי כלום! התחלתי לבכות ורצתי מבית הספר כמה שיותר רחוק.. רציתי להיתאבד.. אבל כנראה אמיר קלט אותי ורץ אחרי, הוא חיבק אותי ונישק בלחי. הוא אמר לי באוזן "אני אוהבת אותך ואת תמיד יכולה לסמוך עלי"והתנשקנו…
מהיום הזה הכל היה לי ברור!
1) מי ששלח לי את ההודעה המיסתורית היה אמיר ( אם תקראו אותה הפוך כתוב שם "אני אוהב אותך")
2) אמיר תמיד אהב אותי בסתר
3) אתם בטח שואלים איך מיכל וארז נהיו חברים? כנראה אמיר סיפר לארז שמיכל (לא אני ) תשים לו מכתב בתיק. לא כעסתי עליו! הבנתי שעדיף שאני יהיה חברה של מישהו שאפשר לסמוך עליו מאשר מישהו שהוא סתם יפה וחתיך..


תגובות (1)

סיפור מדהים!
תגיבי לי גם , "נסיך החלומות שלי?"

09/03/2011 15:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך