לילה חורפי פרק 4

05/01/2011 978 צפיות אין תגובות

יום הטיול:
התעוררתי "יואוו. הגיע היום" הייתי מבסוטה "מאמי, קומי היום הטיול" אמרה אמא "אפשר להיכנס אליה?"
שמעתי את ליאן והיא נכנסה "בוקר טוב!" אמרה "בוקר טוב!!" עניתי לה והתמתחתי "טוב יאללה קומי!" אמרה במרץ "מה באת כל כך מוקדם?" שאלתי "סתם התעוררתי מוקדם והחלטתי לקפוץ אלייך" ליאן ענתה "ליאן, אמא שלי מזמינה אותך לאכול איתנו" באה מירה "וואי תודה מאמי… אבל אני לא רעבה הרגע אכלתי אבל נראה לי אני אשב איתכם בשולחן" ליאן ענתה ומירה אמרה במרץ "טוב…" והלכה "מרץ, מרץ אחותי…" צחקתי וגם ליאן צחקה "יאללה הלכתי… קומי כבר!!" אמרה ליאן ואני עניתי "טוב…" וצחקתי היה כיף להתעורר ככה! קמתי, "בוקר טוב" אמרתי לכולם "בוקר טוב" ענתה אמא וגם מירה "תתלבשי ותבואי לאכול" אמרה אמא הלכתי להתלבש וחשבתי "וואי… יהיה כיף!" באתי לאכול ואכלנו ודיברנו אמא התחילה "מתרגשות?" אני שאני מתרגשת מכל דבר אמרתי "מאוד… גם את ליאן?" "כן…" ענתה "אני מקווה שיהיה כיף!" ועניתי לה "בטוח יהיה כיף!" במרץ. "תסתכלי על השעון" אמרה ליאן "צריך ללכת!" "רק עוד 20 דקות צלצול" אמרתי "בואי נילך מוקדם!" התחננה ליאן "לא…" היא הסתכלה עלי ועשתה עיניי כלב זה לא עבד אבל החלטתי ש"כן!" אמרתי והלכנו נכנסנו לבית ספר, לכיתה וחיפשתי את מאור לא ראיתי אותו " אז החלטנו כן?" שאלו מור ומרינה "מה החלטנו?" לא הבנתי "שנהיה ביחד בחדר וליאן גם" הסבירו "כן,כן…" עניתי ליאן ומרינה הלכו לחבר שלהן למור אין חבר ראיתי איך היא הסתכלה עליהן בקנאה ואמרתי "אל תדאגי יהיה לך חבר!" וחייכתי אליה וגם היא חייכה אלי בא מאור ישר באתי אליו "וחשבתי שכבר לא תבוא…" אמרתי "איך אני לא אבוא ולא אראה את הפנים היפות שלך?" והתנשקנו. פתאום באה המורה "היום אנחנו נילך לטיול של 3 ימים באילת" אמרה וכולם שמחו "יש וואו" "אוקיי בואו נילך לאוטובוס…" הלכנו לאוטובוס נסענו נסענו…..
"וואו איזה יפה האכסנייה!" אמרתי "מאיה, זו אכסניית נוער" תיקנה אותי המורה "וואט אוואר" אמרה ליאן בשקט כדי שהמורה לא תשמע המורה נתנה לכל קבוצה של בנים\בנות שיושנים באותו חדר היא נתנה לנו מרינה לקחה את המפתח נכנסנו לאכסנייה חיפשנו בכל מקום את החדר שלנו ראינו גם בנות אחרות שמחפשות איתנו הן שאלו אותנו "אתן יודעות איפה החדר שלנו או שלכן?" "לא" ענתה מור והוספתי "אנחנו גם מחפשים, נראה לי כולם כבר מצאו את החדרים שלהם" "אנחנו לא!" שמענו קול מאחור אלה היו יואב, רז, ניר ומאור הם גם כנראה לא מצאו את החדר שלהם אמרתי "לא נראה שאתם לידנו בחדרים" "למה?" שאל רז "כי אתם בנים!" אמרה נועה (כל אלה ילדים מהכיתה) "אולי" אמרה נוי "טוב נמשיך לחפש יאללה" אמר יואב "הנה!" אמרה ליאן "לא זה 168 אנחנו צריכים 268" הסברתי "אוףףף" נכנעה מור "בואו ניצא לבחוץ יש שם גם חדרים" הוסיפה מור "כתוב פה לחדרים 260-275 לכאן" אמרה מוריה "מה גם אתם 260 ומשהו?" שאלה מרינה "אה אה" אמרה דורין "הנה שלו" אמרתי "סוף סוף" אמרה ליאן ופתחנו את החדר וואי, איפה מכוער אבל כיפי!" "חח…" צחקנו וקפצנו על המיטות כמו ילדות בנות 6 ד"א (למי שלא יודע זה דרך אגב) היו שתי מיטות קומותיים ושירותים אחד ודוש אחד (לא היה אמבטיה) זה היה אחר"הצ כל אחד התקלח בתורו אני הייתי השניה והלכנו לחדר האוכל… "איפה חדר האוכל?" שאלה ליאן "בואו נחפש!" ענתה מרינה "הנה" אמרה מור "יש פה שלט לחדר האוכל שמאלה" הוספתי הגענו לחדר האוכל "וואו" התפאלתי "נישב פה" אמרה מרינה "צריך לקחת אוכל!" אמרה ליאן " מי ישמור?" שאלתי "את" ענתה ליאן "נראה לך…" אמרתי "טוב אני אשמור פה נכנעה מור והלכנו לקחת צלחות, אכלנו ואכלנו סיימנו והיה מסיבה במין חצר של האכסנייה "בואו נילך למסיבה" התלהבה ליאן והלכנו פתאום אני רואה את מאור מתקרב אלי "היי מאמי" ועמד לנשק אותי כשהתקרב הרחתי אלכוהול ואמרתי "שתית?" והוא ענה "כן, למה?" "אני לא רוצה שתשתה זה לא טוב!" דיברתי כמו חנונית "למה תיהני מהמסיבה!" דחיתי אותו וישבתי בצד מור שאלה אותי "מה קרה?" "לא, כלום…" וישר הלכתי לליאן משכתי אותה לצד והיא שאלה "מה קרה?" "מאור, הוא שותה!" עניתי "ברור כמעט כולם בכיתה שותים" אמרה ומיד הנחתי אותה שתלך. אחרי כמה דקות של חשיבה החלטתי לא להרוס לעצמי את המצב רוח בגללו והחלטתי לרקוד, להשתלב בין כולם באתי למאור ורקדתי איתו "היה כיף" אמרה מרינה בסוף המסיבה "מה השעה?" שאלתי את מור (תמיד יש לה שעון אז שאלתי אותה) "השעה…" בדקה מור "12 וחצי" "טוב נראה לי שנחזור לחדרים" התעייפה ליאן וחזרנו לחדרים צחצחנו שיניים והלכנו לישון לא הצלחנו להירדם אז "מי מצליח לישון?" שאלה מור "אני לא" עניתי מיד "גם אני לא" אמרה ליאן "מה עם מרינה?" שאלתי "כנראה היא נרדמה" ענתה מור "מי רוצה מסיבת פיג'מות?" שאלה ליאן "אני" ענינו אני ומור וישר קמנו לקחנו את הכריות ו…"אוו…" "חח…" צחקנו אחרי 10 דקות "יאללה התעייפתי" אמרתי והלכנו לישון כשהלכנו לישון השעה הייתה 1 בלילה נרדמנו……
"מי קם?" שמעתי דיבורים מתוך השינה והתעוררתי "בוקר טוב" אמרתי בקול חלש "בוקר טוב" אמרה מרינה "בוקר.." אמרה ליאן "מה עם מור היא לא קמה?" שאלתי "לא" ענו "מה אתם עושים?" שאלתי וקמתי "כלום רק התעוררנו" ענתה מרינה "בואו נעיר אותה" ליאן אמרה בקול ערמומי, "די, זה לא יפה!" ריחמה מרינה "יאללה!" אמרתי "בואו נכייף!" "בואו נשים לה משחה בלחי ונדגדג אותה!" אמרה ליאן "טוב נו…" השתכנעה מרינה "יאללה לפני שהיא תתעורר" מיהרתי אותם לא עשינו את זה מכוונה רעה עשינו אז זה סתם לצחוקים! ושמנו לה בלחי "איך נדגדג אותה?" שאלה מרינה "יש למישהו נוצה?" שאלה ליאן "לא" עניתי "גם לי אין" ענתה מרינה "אה.." אמרה ליאן ולקחה את הצעיף שהיה מונח בשולחן לקחה את הקצה שלו ודגדגה אותה וזה לא ממש עבד היא מרחה את זה אבל היא התעוררה וכולנו צחקנו … אחרי 5 דקות הלכתי להתקלח ואחרי מור ואחריה ליאן ואחריה מרינה …… הלכנו לחדר אוכל לאכול היה טעים! ראיתי את מאור ואמרתי לו "מאור אני לא רוצה שיהיה ככה…" "איך ככה?" שאל "אתה שותה?" שאלתי "כן…" ענה "כמה פעמים?" שאלתי עוד ועוד "פעם ביומיים" ענה מאור "מאור," ניגשתי יותר קרוב אליו "אני לא רוצה שתשתה!" "מה? למה?" הופתע מאור "טוב אני אספר לך…" תכננתי לספר לו …
אחרי שסיפרתי לו הוא היה בהלם "מה?" שאל "הכול מהתחלה?" שאלתי "לא, אני פשוט מופתע" הסביר הסתכלתי אליו במבט בוטח "אני בוטחת בך שלא תעשה דבר כזה או דומה לזה…" הסברתי "אני לא אל תדאגי!" אמר בקול בטוח "ואם תשתה שוב בטיול אני לא אהיה איתך, אני לא רוצה להסתכן" חייכתי אליו ומיהרתי לליאן "ליאן, סיפרתי לו…" אמרתי "מה?" ליאן לא הבינה "סיפרתי למאור על מה שקרה לי בשנה שעברה" הסברתי "מה? למה?" ליאן לא הבינה "כדי שלא יעשה לי את זה… ואמרתי לא שאם ישתה שוב בטיול סיימנו" הסברתי "טוב, תעשי מה שאת חושבת שזה טוב…" אמרה, "כולם לבוא לפה" אמרו המורה שלנו והמורה של הכיתה המקבילה שלנו באנו למורה שלנו והיא התחילה "עכשיו ניצא ליום כיף בעיר המלאכים!" הסבירה בהתרגשות "נילמד על המלך שלמה" "יש…" אמרתי וגם חלק מהכיתה חלק לא רצו הם חשבו שזה משעמם אני לא חשבתי שזה משעמם "פעם הייתי שם בא לי שוב…" אמרתי לליאן "את רוצה ללכת?" שאלתי אותה "טוב נו…" אמרה ליאן "לא הכרחתי אותך!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך