הגולשת ☯
הינה מה שהיא לבשה- http://www.polyvore.com/cgi/set?id=122343818 אז ככה,קראתי המון מהתגובות שלכן\ם ואני ממש שמחה שאתם אוהבים את הסיפור! ני אנסה לעשות אותו יותר מעניין,בכל זאת זה רק ההתחלה..(= אוהבת אותכם,ול"ג בעומר שמח לכולנו ♥

♕אהבה מסובכת♕ -פרק 4-

הגולשת ☯ 18/05/2014 871 צפיות 3 תגובות
הינה מה שהיא לבשה- http://www.polyvore.com/cgi/set?id=122343818 אז ככה,קראתי המון מהתגובות שלכן\ם ואני ממש שמחה שאתם אוהבים את הסיפור! ני אנסה לעשות אותו יותר מעניין,בכל זאת זה רק ההתחלה..(= אוהבת אותכם,ול"ג בעומר שמח לכולנו ♥

_נקודת מבט של אביב_
לא רציתי לענות לו,כי ידעתי שהתשובה תהיה כן,ואחר כך הוא יילך אליה וינסה להתחיל איתה,הם יהיו חברים והוא ייפרד ממנה והיא תיפגע ואני לא רוצה את זה!!

"כן..אבל אתה לא עושה עם זה כלום,אתה לא הולך אליה,ואתם לא חברים!!" אמרתי לו סקול כועס.

"טוב.." הוא אמר ושיחק עם החול שבחוף.
"אביב,אני רוצה לבוא איתכם" הוא אמר.
"לאן?" שאלתי.
"לחול,אני רוצה להיות איתכם,ואיתה!!" הוא אמר.
"אני לא חושב שזה אפשרי…" אמרתי לו.
"אני יבקש מהסוכן נסיעות של אבא שלי שייקנה לי כרטיס,הוא עכשיו בסיבוב הופעות (אבא שלו נגן גיטרה מפורסם).
"רון לא.." אמרתי לו והוא בכל זאת התקשר.
"אבא,אני רוצה שתדאג לי לכרטיס טיסה פורטוגל להיום!" רון אמר.
"טוב תודה" הוא אמר וניתק.

"מה?" שאלתי אותו.
"הוא ייקנה וישלח לי הכל באי-מייל." רון אמר לי.
נאנחתי,אני לא מבין מה חשוב לו לבוא איתנו!

~כעבור שעה,בדרך לשדה התעופה~
_נקודת מבט של עמית_
אני לא מאמינה שרון בא איתנו! אני לא רוצה אותו בחופשה שלי,ועוד אמא הסכימה לזה! אוף…
"אמא,את יכולה בבקשה לשים שירים?" שאלתי אותה.
"כן" היא אמרה,וחיברתי את הטלפון לכבל ששמים שירים. (השיר נמצא בתגיות)
THE VAMPS התחילו לשיר את הפזמון ורון ואביב הסתכלו עליי,ואביב ציחקק,ידעתי שהאו רוצה שאני יחייך..אז חייכתי בשבילו.
"בואי" הוא אמר וחיבק אותי,יכולתי להרגיש את האנחה של רון ברקע,והתרוממתי מאביב.

"ילדים הגענו!" אמא אמרה,לצערי לא הספקתי להחליף בגדים,ושמתי עליי מכנס פשוט וחולצה,ואמא אמרה שאני יביא בגדים להחלפה איתי.
הגענו לשדה התעופה,ועברנו את כל הביטחון כבר.
"אפשר ללכת להחליף בגדים כבר?" שאלתי את אמא שלי.
"כן יפה שלי" היא אמרה והיא,אבא שלי,ואחים שלי התיישבו בשולחן.
"אנחנו נלך איתה" אביב אמר והוא לקח איתו את רון,לקחתי איתי 50 שח שבדרך חזרה מהשירותים אני ייקנה לי קפה מSTARBUCKS.
נכנסתי לשירותים והם אחריי,החלפתי לזה- (ב'רציתי להוסיף')
יצאתי וראיתי אותם יושבים על השיש,התחלתי להתאפר ואחרי שסיימתי יצאנו לSTARBUCKS.
אביב נכנס לקנות לי,ואני ורון ישבנו בחוץ.
"תגיד..מה..מה אתה רוצה מימני?" שאלתי את רון.
"כלום." הוא אמר.
"אז למה באת איתנו?" שאלתי,והוא לא ענה.
כמה צפוי !
"טוב,אז רק שתדע,שאני לא רוצה תהרוס לי את הקיץ,כי אני טסה בשביל לגלוש ולא בביל להיות איתך או עם אביב!" אמרתי לו וקמתי מהכיסא,כי אמא קראה לי לעלות למטוס.

_כעבור 8 שעות טיסה_
"הגענו!!!!!!!!!" אמרתי וחייכתי לאמא.
"כן,ותראי מה מחכה לך שם" אמא אמרה והצביעה על איש הזיק גלשן.
"רגע מה,זה בשבילי?" שאלתי.
"כן,הוא יהיה המדריך גלישה שלך" היא אמרה.
כן,אני עדיין צריכה מדריך של גלישה והסיבה היחידה לזה זה בגלל שאני מתקדמת בגלישה ואני רוצה מקצועי,אז אנחנו הולכים לבית ספר לגלישה,שם כל אחד מהמשפחה שי יילך לקורס שיתאים לו,ואני יילך למקצועי יותר.

רצתי אל המדריך הזה,שהיה נראה דיי טוב,עיניים כחולות ושיער בלונדיני,מזכיר קצת את קודי! (CODY SIMPSONׁׂ)
"היי,אני עמית" אמרתי לו.
"היי,אני עומר,המדריך שלך" הוא אמר.
"רגע,אתה ישראלי?" שאלתי וחייכתי.
"הגעתי לכאן בגיל 12 ומאז אני מלמד גלישה לגילאים נמוכים מימני" הוא אמר וחייך.

"עמית,אפשר רגע לדבר איתך?" רון שאל,והיה נראה כאילו יש לו משהו חשוב להגיד לי.
"אממ..כן" אמרתי ובאתי איתו לצד.
"נו רון תדבר" אמרתי לו.

"אני אוהב אותך" הוא אמר לי.


תגובות (3)

תמשיכי!
מושלםםםםםם

18/05/2014 14:49

לדעתי הפרקים הקודמים היו יותר טובים, אבל אני בטוחה שהפרקים הבאים היו טובים :)

18/05/2014 19:48

    אני יודעת,זה מין פרק מעבר כזה,אני לא יכולה לתאר לך את זה,אבל זאת אומרת שהם בשדה תעופה והם עוברים לחול או משהו כזה…

    19/05/2014 11:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך