Bloddy bomb
תהנו!💘💝

🌸הכול התחיל מתאונת דרכים מקרית🌸 פרק 1

Bloddy bomb 06/05/2019 520 צפיות אין תגובות
תהנו!💘💝

– גבריאל-
נולדתי להורי יולי וישראל ביטי, במוצאי יום הכיפורים של שנת 1987.
כילד הייתי אוהב לשחק עם הילדים של השכנים שלנו.
הייתי אוהב לתת כסף לאנשים שרק ביקשו ממני ולא הייתה דרך להגיד להם לא כי לא היה נעים פשוט להביט בהם בצד ולא יהיה להם את מה שהם הכי צריכים.
כשהגעתי לגיל שלוש עשרה, תרמתי את כל הכסף לעמותת "לתת".
לא היה לי אכפת מהכסף, מצידי הכסף מעולם לא היה חשוב בשבילי.
כשהגעתי לגיל עשרים, הלכתי מהר מבלי לשים לב שהרכב שעמד בצומת לפניי, בכלל לא קלטתי שעדיין היה אור אדום.
ובום! בבת איבדתי את ההכרה ושכבתי על הכביש בעוד אני לא מבין מה קרה לי לפני כמה דקות אחדות.
איפה אני? למה כולם מתאבלים עליי בזמן שאני שוכב חצי חי, חצי מת?
פתאום העיניים שלי נעצמו.
נפטרתי בגיל עשרים, בעוד הייתי תוסס וצעיר הרוצה לדהור קדימה ולהספיק כמה שיותר.

* * * *
כעבור עשר שנים לאחר שגבריאל ביטי בן העשרים נהרג בתאונת דרכים מקרית.
מישהי בשם תמרה חקרה על גבריאל, וגילתה בן אדם עם אישיות מדהימה.
היא התאהבה בו ישירות והלוואי אם הוא היה חי אז היא חלמה להיות החברה שלו למרות שהוא השאיר אחריו חברה שהוא התכוון להציע לה נישואין אבל הגורל רצה אחרת בזמן שהוא תיכנן תוכניות והתכוון להפתיע את גבריאלה, מי שהייתה החברה שלו בחיים האמיתיים.
אבל לבסוף הוא נהרג בתאונת דרכים מקרית.
גבריאל היה הבן הזקונים למשפחה ברוכת ילדים בת חמש עשרה נפשות.

*******
-תמרה-
מעניין אותי להכיר את הבן אדם הזה. למה הוא נפטר בגיל צעיר. הלוואי שהייתי יכולה להיות החברה שלו.
למה הגורל היה חייב להיות אכזרי? למה אדם מתכנן תוכניות בזמן שאלוהים צוחק עלינו, זאת על בני האדם ופשוט הכול מתפוצץ לנו כמו בלון היישר לתוך הפרצוף?

* * * * * * * *
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך